annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

Hallo allemaal,


Vanochtend opgestaan en twee prachtige mails van ebay ontvangen:


MC063 Waarschuwing: eBay-account beperkt


en



MC063 Waarschuwing: Aanbieding(en) verwijderd - beperking handelsactiviteiten



231 aanbiedingen verwijderd en mijn account 30 dagen geschorst!!! Dit alles op basis van 4 klanten die me op verzendtijd een zeer lage score gaven en zonder voorafgaande waarschuwing van ebay 😞 Ligt bovendien niet aan mij maar aan postdiensten. Echt super! December is normaal mijn topmaand en oh hilariteit ik heb dit weekend net voor 4000 euro geinvesteerd. Ik heb hier al serieus wat traantjes gelaten dat kan ik jullie wel vertellen.



Gebeld naar ebay: antwoord : De beperking gebeurt via een geautomatiseerd systeem en kan niet herzien worden, handel je lopende verkopen goed af en hopen dat je account niet geschorst wordt na 30 dagen.



ABSURD EN OVERDREVEN ZWARE SANCTIE!!!



1092 positieve feedbacks, 4,5 jaar actief op ebay met een gemiddelde verkoop van 800 euro per maand (dus 120 euro richting ebay) en dit is mijn dank???



Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan jullie steun gebruiken!



Groeten,



Jadran

Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

Re: EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

martijn@ebay.com
Community-lid

hoi,

Kreeg hier net het berichtje dat het opgelost zou zijn. Kan je dat even nakijken voor me? Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 11 van 19
laatste antwoord

Re: EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

Hey Martijn,



Een collega van je heeft gebeld en alles is inderdaad opgelost waarvoor mijn oprechte dank! Als er nog eens problemen zijn weet ik nu dat ik op het forum moet zijn. Nu nog de rest van de week alles opnieuw invoeren 😞



Groeten,



Jadran

Bericht 12 van 19
laatste antwoord

Re: EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

Ik dacht ook dat die feedbacks beledigend waren (perso vétuste betekent zoiets als bedriegelijk persoon) maar bij aanvraag tot verwijderen van de tekst kreeg ik van een ebaymedewerkster te horen dat het volgens hun woordenboek gewoon "oude man" betekende en dus niet verwijderd kon worden. Ze hebben de beperking nu opgelost door de neutrale van die klant te verwijderen 🙂

Bericht 13 van 19
laatste antwoord

Re: EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

martijn@ebay.com
Community-lid

Now you know, and knowing is half the battle,maar ook niet voor alle kleine dingetjes naar mij komen hoor: ik ben slechts de moderator van een paar forums... Onze klantendienst wil ook nog wat te doen hebben 😉

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 14 van 19
laatste antwoord

Re: EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

Alleez, heeft weer chance.

Best dat Martijn er nog is, die moet zeker opslag vragen.

By the way, Gijoestore, ben je nu zakelijke verkoper of "hobby"verkoper?


Bericht 15 van 19
laatste antwoord

Re: EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

Wat ik niet zo goed begrijp is, dat wanneer Ebay een "foutje" maakt of een niet zo correcte handeling, dat ze de aanbiedingen niet terugplaatst na ze verwijderd te hebben.

Dat kan toch behoorlijk oplopen als je zo honderden artikels online hebt staan en dan nog niet de vele uren werk te rekenen die je nodig hebt om te plaatsen.

Bericht 16 van 19
laatste antwoord

Re: EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

Ja dit vond de ebaymedewerker ook vreemd, normaal zou alles onder "onverkocht" moeten verschijnen maar daar vond ik maar 61 van de 246 aanbiedingen terug. Ik ben dus nu bezig met foto's nemen en beschrijvingen invoeren in turbolister 😞 Ook waren er betaalde kopers die terug onder niet betaald of niet verzonden kwamen te staan. Ik zal dus nog even werk hebben...

Bericht 17 van 19
laatste antwoord

Re: EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

Helaba jij bent heus niet de enige die al in dit parket gezeten hebt, mij hebben ze al eens 4 weken geschorst en ook alles offlinge gehaald. Ikzelf ben niet echt een gebruiker van turbolister maar maakte wel regelmatig een backup van mijn aanbiedingen, dus ik heb ze zo kunnen een beetje recupereren. Dus ook als je denkt dat er niets aan de hand is (dacht ik ook) kan er een donkere wolk over je account verschijnen waar je niets kan aan doen. Bij mij ging het over objecten die mensen komen halen en 'keuren' meenemen en nadien zeggen dat ze ontevreden waren, had er zo 2 en had ineens prijs. En het feedback terugtrekken is zodanig gelimiteerd dat dat direct op is dus daar ben je ook niets mee.. In ieder geval ik wens je veel succes met je decemberverkoop!


groeten


Bericht 18 van 19
laatste antwoord

Re: EBAY ACCOUNT NA 4,5 JAAR SUPER VERKOOP BEPERKT/GESCHORST?!

IK zie bij U ook ontrechte feedbacks.

3 x negatief van dezelfde koper.

Ik dacht dat als je verschillende artikelen aan 1 koper verkoopt dat z'n positieve feedback maar voor 1 telt, waarom dan wel negatief wel allemaal negatief?

Wie weet hier meer over.

Bericht 19 van 19
laatste antwoord