annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay lanceert virtuele munt

forumgutspiller_be
Community-lid
Net een artikel gelezen waar mijn haar helemaal rechtop van gaat staan.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=PI2U11M0

Ze hebben hier echt geen flauw benul van hoeveel die PayPal ons kost. Mijn record staat nu op 150 euro op 1 maand. En dan heb ik het nog niet over plaatsingskosten, verkoopscommissies, het abonnement voor mijn winkel,...

Een getrouwheidsprogramma waardoor kopers 2% korting op hun aankoopbedrag. En waar zit de getrouwheidspremie voor verkopers??? De korting die ik als PowerSeller op mijn Ebayfactuur ontvang, wordt meer dan opgesoupeert door de PayPalkosten die ik vroeger niet had.

Ben ik flagrant tegen PayPal. Nee!!! Ideaal voor buitenlandse aankopen/verkopen zeker als het in een andere munt is. Bij mijn buitenlandse kopers schuif ik zelf Paypal naar voor als betaalmiddel. Bij buitenlandse aankopen op Ebay gebruik ik zelf meestal ook PayPal.

Ik ben er wel helemaal tegen dat we verplicht worden om PayPal te aanvaarden!!! PayPal voor het buitenland = OK, PayPal voor het binnenland = overbodig + veel te duur!

In de categorie waarin ik mijn objecten aanbied, zie ik meer aanbiedingen van verkopers die in hun aanbieding vermelden dat ze niet via PayPal betaald willen worden, dan andere. Dat zegt genoeg!

Als Ebay zijn trouwe kopers wil belonen, vind ik het maar niet meer dan normaal dat daar ook iets tegenover staat voor de verkopers. Kunnen ze ons als verkoper ook 2% korting geven op de PayPalkosten??????????????

Mijn besluit staat vast. Binnenkort open ik een 2de account zonder shop. Voor zo ver ik weet moet ik dan geen PayPal aanvaarden. 'k Zal daar één van mijn kopersaccounts voor gebruiken zodat ik meer dan 50 feedbacks heb. Liever € 0,35 plaatsingskosten betalen i.p.v. € 0,02. Dan ben ik ten minste zeker dat ik nadien geen 1-2 euro PayPalkosten moet betalen. De kans is groot als ik die 1-2 euro van mijn prijs aftel, mijn item nog veel vlugger verkocht is.
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Ebay lanceert virtuele munt

PAY PAL zou verplicht worden voor iedere verkoper,ongeacht de feedback,ongeacht particulier of privé.
Zie het andere draadje
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Ebay lanceert virtuele munt

forumgutspiller_be
Community-lid
😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞
:_| :_| :_| :_| :_| :_| :_| :_| :_| :_| :_| :_| :_| :_|
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Ebay lanceert virtuele munt

Het grote probleem is volgens mij dat paypal een traceerbare verzending vraagt.
Je kan toch moeilijk kleine zaken,van max.20euro die in een enveloppe kunnen, aangetekend gaan verzenden.
Ik verkoop nu niet zo massaal maar alles is altijd aangekomen,met 1 uitzondering,natuurlijk met paypal betaald en de koper wou geen aangetekende verzending,vond ze te duur.
3weken later zag ik die verloren zending te koop staan.Mij maakt ge niet wijs dat een particulier,juist hetzelfde item,maat merk en kleur ,reeds bezit en het nog eens gaat aankopen.
Voor grotere aankopen heb ik er geen problemen mee,dat is toch sécur.
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Ebay lanceert virtuele munt

zou ebay die "ebay bucks" geven ?
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Ebay lanceert virtuele munt

e-user2
Community-lid
http://pages.ebay.com/rewards/terms.html

Eligible Participants. An "Eligible Participant" means an eBay user who meets, and continues to meet during participation in the Program, the following criteria:

1.1 Is a registered member of www.ebay.com with an eBay account in good standing (no hold or suspension) and is a legal U.S. resident 18 years of age or older with a U.S. registration address tied to his/her eBay account;

Niet amerikanen worden weer leuk gediscrimineerd. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Ebay lanceert virtuele munt

e-user2
Community-lid
Voor amerikanen zijn er eBay bucks,voor de rest is het eBay sucks? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 7 van 7
laatste antwoord