annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Eindelijk zal het vanaf september gedaan zijn met het overmatig dumpen van aanbiedingen op ebay.be. Vanaf 11 september is er nog slechts een maximum van 75 aanbiedingen die gratis zullen zijn!

met andere woorden: tot oktober zal het duren vooraleer de particuliere dagaanbieders het door hebben dat ze pakken geld gaan betalen, nadien zijn we af van die aanbiedings-"spammers" die nu ook mooi in het rijtje zullen mogen staan in plaats van de site te bevuilen met hun onverkochte spullen 🙂




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 127
laatste antwoord
126 ANTWOORDEN 126

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Dit is het bericht dat ik kreeg van ebay : 

 

Geachte heer,

 

Hartelijk dank voor uw email. Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag heeft over de nieuwe kostenstructuur.

De nieuwe kosten gaan in vanaf 18 september, zoals u terecht stelt. Dat betekent dat de 75 objecten geteld worden vanaf de 18e van september.

U geeft ook aan dat u wel kosten worden berekend, terwijl u nog niet de 75 objecten heeft geplaatst. Bij een klein aantal van de verkopers is per abuis een eerdere datum gebruikt voor de nieuwe kostenstructuur. De kosten die daarvoor worden berekend, zullen bij de volgende factuur worden hersteld. Ik wil u vriendelijk verzoeken deze volgende factuur af te wachten.

Voor de tijd tussen nu en de volgende factuur geld: u heeft van 18 tot en met 30 september de mogelijkheid om 75 objecten gratis aan te bieden. Op 1 oktober krijgt u de nieuwe mogelijkheid om 75 objecten aan te bieden (tot 31 oktober in dit geval). Vanaf dat moment zullen de gratis 75 objecten elke keer gelden vanaf de eerste tot de laatste van de maand.

Ik hoop dat u nu de door u gevraagde duidelijkheid heeft. Ik wens u nog veel plezier toe bij het handelen op eBay.

Mocht u nog andere vragen hebben, schroomt u niet om dan weer contact met ons op te nemen. Rest mij u nog een goede dag toe te wensen.

Met vriendelijke Groet,

eBay Customer Support.

 

 

Voila, ik hoop dat het nu duidelijk is...

Bericht 121 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Hallo

Kun je dan ergens zien of je nog een te goed hebt van gratis aanbiedingen?

Mijn laatse verkoop dateert van eind juli begin augustus

En toch vertelt de TURBOLISTER dat ik verkoopskosten moet betalen.

Waar kan ik dit checken?

Bedankt 

 

A propos: de nieuwe regeling is quasi dezelfde als vroeger voor de gratis aanbiedingen, vroeger moest je ook betalen als particulier voor je aanbiedingen - Maar als je recht hebt op die 75 aanbiedingen dan zou je die ook mogen krijgen. En niet eerst de factuur betalen en dan bij de volgende factuur verrekenen, zo geraak je in een straatje zonder einde (just my toughts)... 

Bericht 122 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Eerst betalen en dan hopen dat je het terug krijgt lijkt me een gevaarlijke strategie.

Niet *enkel* bij ebay overigens, maar zeker *ook* bij ebay.

 

Daarbij het is niet omdat 1 medewerker het zo uitlegt dat het ook zo zal uitdraaien.

Het zou niet de eerste keer zijn dat je een ander antwoord krijgt dan wat ze (het systeem) eigenlijk bedoelen.

En zelfs al staat het op papier dan nog schiet je daar geen meter mee op...

(en ik spreek jammergenoeg uit ervaring)

 

 

Bericht 123 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

 

Vind ik (voor mijn spullen) een prima idee

 

Dat zou een oplossing zijn om goedkope verzamelspullen toch nog kwijt te geraken op ebay

 

WiLLy

Bericht 124 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

raar ik heb altijd maar 50 gratis aanbiedingen per maand verkoop wel haast nooit op belgie altijd op ebay.com maar toch ben toch in belgie ingeschreven of is het omdat ik geen particulier ben

Bericht 125 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Proficiat dat u 50 gratis aanbiedingen krijgt. Ik krijg niks en het lukt langst geen kanten. Ze blijven aanrekenen. Ik zet er dan ook niets meer op .Heb inmiddels ander websites gevonden die eerlijker met hun particuliere verkopers omgaan. Bij e-Bay antwoorden ze zelfs nog niet meer op e-mails die ik hun stuur i.v.m. met hun onduidelijke reglementering.

Bericht 126 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!


@nothing3698 schreef:

Bij e-Bay antwoorden ze zelfs nog niet meer op e-mails die ik hun stuur i.v.m. met hun onduidelijke reglementering.



Blijven aandringen?

Dat doe ik ook altijd. Als ze binnen 72 uur niet geantwoord hebben (zoals hun automatische reply belooft) krijgen ze de mail opnieuw. En vanaf dat moment elke dag, tot ze antwoorden.
Als dat niet helpt, elk uur...

Liefst een FWD van een FWD van ... zodat alle vorige pogingen er mooi instaan.

Iemand wordt dat uiteindelijk beu ...


 
Bericht 127 van 127
laatste antwoord