op 24-01-2012 13:29
IK krijg dit wanneer ik nieuwe producten online wil zetten...
"Om de veiligheid op eBay als handelsplaats te vrijwaren, kunnen wij verkooplimieten instellen op aanbiedingen. Momenteel kunt u met uw account alleen bepaalde objecten aanbieden. Probeer dit object niet opnieuw aan te bieden gedurende de komende 30 dagen."
Dit krijg ik dus op alle objecten die ik wens aan te bieden...
Ik zie NERGENS een beperking van mijn account... help dus...
Een telefoontje naar customerhelp brengt ook geen oplossing...wij zien niks, probeer nog eens, enz...
Na lang wachten kreeg ik het volgende antwoord... er is inderdaad een beperking op uw account omdat u meer dan 150 items online wenst te zetten. Maar wij (customerhelp) weten ook niet waarom die beperking er is...(euh......)
D.
-- Bewerkt door comp-shop om 24 Jan 2012 13:39 CETop 24-01-2012 17:07
Het probleem de dag van vandaag is dat alles zo complex gemaakt wordt.
Problemen bij de vleet en inderdaad als je iets opgelost wenst zien te worden is het vaak van het kastje naar de muur.
Ik heb bij zovele firma's in de jaren dat ik zelfstandig was ontelbare problemen gehad, van verkeerde leveringen tot verkeerde facturen, te late leveringen enz enz enz .... en eigenlijk komt het er op neer dat er in vele firma's blijkbaar mensen werken die hun job niet goed doen ofwel incompetent zijn. Het is dan ook soms een kansspel waar je geluk moet hebben om onmiddellijk bij de juiste persoon terecht te komen die je daadwerkelijk onmiddellijk kan helpen.
Had zo eens een probleem met telenet en het heeft me 4 telefoons gekost met lang wachten en telkens iemand anders tot ik vroeg aan de laatste "geef mij eens Uw baas, ik ga een keer een woordje moeten doen over de dienstverlening". Bij wonder kreeg ik een "goeien" aan de lijn en die lostte het meteen op. Die man beaamde dat er verschillende medewerkers hun job niet kennen.
Alleez, sterkte, maar onthou, alle problemen zijn er om opgelost te worden.
op 24-01-2012 17:42
Het is toch allemaal niet zo moeilijk om te begrijpen dat ze dit probleem niet kunnen oplossen?
Je komt zoals bij zovele bedrijven op een call-center terecht waar ze je perfect kunnen linkjes doorsturen of antwoorden geven die wij allemaal ook kunnen lezen op de helppagina's.
Je moet echt al veel geluk hebben dat de snuggere luisteraar aan de andere kant van de lijn je toch zal kunnen helpen of je door gaat sturen naar een deskundige op vlak van je vraag.
op 24-01-2012 18:47
Hier is zo een linkje
Vermits je bepaalde items nog kunt verkopen en andere niet, gaat het hier vermoedelijk om limieten voor specifieke rubrieken of voor bepaalde objecten, en niet om een algemene accountlimiet.
op 24-01-2012 19:36
@hughwitte
dit staat op mijn account:
Uw account heeft momenteel geen verkooplimieten. Om ervoor te zorgen dat u zonder limieten kunt blijven verkopen, kunt u uw verkoperprestaties controleren op punten die voor verbetering vatbaar zijn.
Dus is begrijp er niks van...maar reeds 2 telefoontjes kon het niet oplossen..
Blijkbaar is mijn powerseller status ook niet 100% in orde...want ik heb die wel maar is niet zichtbaar.
-- Bewerkt door comp-shop om 24 Jan 2012 19:38 CETop 24-01-2012 21:57
Als powerseller mag je max 4 lage DSR scores hebben op 12 maanden,dacht ik.
Diegenen die in het verleden een rode bol hebben gegeven zullen misschien ook een lage DSR score hebben gegeven.Dan zit je vlug aan 4.
Mogelijks zit er dan ook een beperking op het aanbieden van bep. objecten.
Ik weet in elk geval dat je merkproducten niet onbeperkt kan aanbieden.Je moet al jaren dergelijke items aanbieden en er mag nooit een klacht zijn ingediend.
Ik weet niet of de items die jij verkoopt namaakgevoelig zijn?
Dan zou dat de oorzaak kunnen zijn en de helpdesk in Nederland ziet dat niet,dus kan er niet op antwoorden.