Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Vrolijke kerst???

Tja, na een gezellige kerstavond bij familie thuiskomen en mijn pc nog efkes openzetten deed er duidelijk geen goed aan! Om 00.24 vannacht slaagt er blijkbaar iemand in om mij een negatieve feedback te geven met de mededeling "Alles uitstekend verlop...

Na sluiten geschil geen feedback kunnen geven

Na het openen en sluiten van een geschil wegens niet betaling kan ik geen feedback meer geven voor deze koper. Volgens zijn feedback heeft hij dit reeds meerdere malen gedaan, maar ze staan in de rij positief ipv negatief? Zijn adres die ik na de ver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 23 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Aanpassing PayPal gebruikersovereenkomst

Ik kreeg net een mailtje van PayPal met de melding dat er vanaf 6 maart een paar wijzigingen gaan gebeuren. SITUATIE 1 Koper heeft PayPal account zonder geld op en laat de betalingen passeren via zijn credit card. Na zijn aankoop dient hij klacht in ...

re,paypal

X-(hallo ,na al wat ik gelezen heb,kom ik tot besluit,als kleine private verkoper en koper,de rest van pp rek doe ik op ,en alleen banktransfer,zal dan wat langer wachten,als ik bestel en per inschrijven,zo heb ik ook zekerheid

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 101 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

is dit een onterechte feedback ?

ik heb zonet een negatieve ontvangen van een verkoper die vertikte om achter zijn pakket te gaan in de post, hij had hierover een geschil gestart en ik heb de traceercode opgegeven maar meneer wou niets doen om zijn pakket te krijgen. alles is geregi...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 30 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

feedbacksysteem

hoi, heb momenteel het volgende voor, koper koopt 5 stuks en vraagt om drie weken later te mogen betalen, ik maak hiervan geen probleem, echter na 4 weken nog steeds geen betaling, na vele mails laat ze me weten de objecten niet meer te willen aansch...

dringende vraag !!!!!!!

hoe doen jullie dit, die vele aanbieden de verzendkosten gaan aanpassen? ik zie het niet zitten, uren werk is dit om alle tarieven aan te gaan passen. wat doen de verkopers dan met meer dan 1000 artikelen online? bij mij staat voor verzending de keuz...

Customer Support contacteren...

Weet er iemand hoe je Customer Support kan contacteren per mail? Ik probeerde reeds via verschillende kanalen om tot een schermpje te geraken waar ik mijn vraag kan formuleren maar ofwel kom ik uit op een keuzemenu die me niks verder helpt, ofwel kom...

Weigering van annulatie dubbele aankoop?

Voila, Het is weer van dat en eigenlijk begint het mij zwaar tegen te steken : een koper klikt 2 keer op kopen en betaald maar 1 maal. Ik stuur een vriendelijke mail dat ikéén van de 2 aankopen ga annuleren en doe een annuleringsaanvraag. Na 3 dagen ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 80 Weergaven
  • 13 replies
  • 0 kudos

koper wil eerst geld terug alvorens terug te sturen

eBayers, bij deze had ik graag even jullie mening/ervaringen ingeroepen. Een Duitser koopt bij mij voetsteunen voor op zijn motor, het merk dat ik verkoop heeft deze in 3 veschillende hoogtes beschikbaar, laag, standaard en hoog. Echter verkoop ik de...

Dalende verkoop

Ben sinds begin van dit jaar als professionele verkoper actief op ebay. Ik heb altijd goed verkocht op ebay, maar de laatste 2 weken is de verkoop spectaculair gedaald. Ik heb me afgevraagd wat hiervan de rede zou kunnen zijn maar kan niks bedenken. ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 335 Weergaven
  • 26 replies
  • 0 kudos

wat als..de koper zijn pakje niet afhaald

Beste, ik heb hier twee klachten van kopers, waarvan het pakje op het postkantoor ligt. Heb dit al MEERDERE keren via email aan deze kopers verzonden. DIT ZIJN NEGATIEVE FEEDBACKS!!! Maar ik zie geen enkele manier om dit bij Ebay aan te klagen. Custo...