annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vrolijke kerst???

Tja, na een gezellige kerstavond bij familie thuiskomen en mijn pc nog efkes openzetten deed er duidelijk geen goed aan!


 


Om 00.24 vannacht slaagt er blijkbaar iemand in om mij een negatieve feedback te geven met de mededeling "Alles uitstekend verlopen". En dit terwijl hij er nog 2 extra geeft met gelijkaardige boodschappen maar dan wel positief.


Leuk is anders.


Ik heb hem dus al maar meteen een aanvraag voor herziening gezonden in de hoop dat hij deze ook effectief zal lezen. Enig probleem: koop dateert van 23/11 en 14/11 reageerde de nederlandse koper voor het eerst ("ik zit niet veel voor de pc").


Als alles goed gaat is hij toch op tijd om nog iets aan de feedback te doen maar daarvoor heeft hij slechts 10 dagen...


 


Fingers crossed




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Vrolijke kerst???

Hallo Zijspoor.  Vind ik echt verschrikkelijk erg voor u !!!


waarom twee positieve en dan een negatieve met positieve uitleg ? 


Blijkbaar staan er al vele positieve boven, misschien kan dit het leed een klein beetje verzachten, maar die rode bol gaat wel een jaar lang mee als hij niet ingetrokken wordt he !!


Enfin geniet toch nog van de kerstfeesten en have a happy New Year !!!


 

Bericht 2 van 16
laatste antwoord

Vrolijke kerst???

Hey, dat is het hem net hé?


Die 1 blijft daar wel volop blinken bovenaan terwijl deze er niet zou moeten staan + die 100% waar we dag in dag uit voor werken, die is dan wel weg hé?


 


Frits




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 16
laatste antwoord

Vrolijke kerst???

Inderdaad bijzonder zuur, als verkopers doen we allemaal bijzonder ons best om klanten tevreden te houden.


 


Als je dan helemaal onterecht een negative krijgt, dan steekt het enorm.


Ik denk dat wij allemaal onze trots hebben en natuurlijk graag die 100% houden.


Ikzelf was ook bijzonder slechtgezind en teleurgesteld bij mijn negative, helaas blijkt dat ik er mezelf toch zal moeten bij neerleggen, maar in jou geval heeft de koper gewoon misklikt vermoed ik.

Bericht 4 van 16
laatste antwoord

Vrolijke kerst???

Vanavond uiteindelijk het heft zelf in handen genomen en de Nederlandse koper dan maar telefonisch gecontacteerd.


Hij bleek het gezien te hebben maar wist niet hoe het te corrigeren en had dan maar niets ondernomen.


Mits enige uitleg kon ik hem op weg zetten om het probleem van de baan te helpen... oef !!!




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 16
laatste antwoord

Vrolijke kerst???

En hij heeft het begrepen.


Terug 100% ,je hebt er alleen 2 slapeloze nachten aan over gehouden:-x

Bericht 6 van 16
laatste antwoord

Vrolijke kerst???

Ach zo... kan je een FB dan veranderen?

Bericht 7 van 16
laatste antwoord

Vrolijke kerst???

Tuurlijk kan ik dat! Raar dat je dit niet wist walesha maar jaarlijks worden een 20-tal belgische professionele verkopers uitgenodigd om een cursus te volgen in de Europese hoofdzetel in Dublin waar ze gedurende 6 maand om de 14 dagen een opleidingsdag dienen te volgen.


Na het volgen van die opleiding krijg je enkele extra mogelijkheden op de site en één ervan is het veranderen van feedbacks. ;-):^O;-) 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 16
laatste antwoord

Vrolijke kerst???

Frits, je had het over "corrigeren" van een FB, ik bedoel dus of een koper een negatieve nadien kan veranderen in een postieve, want daar ging het toch om?

Bericht 9 van 16
laatste antwoord

Vrolijke kerst???

De verkoper kan een aanvraag indienen naar de koper toe om een feedback te veranderen van positief naar negatief ja.


 


http://pages.benl.ebay.be/help/feedback/revise-feedback.html




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 16
laatste antwoord