op 25-12-2011 11:02
Tja, na een gezellige kerstavond bij familie thuiskomen en mijn pc nog efkes openzetten deed er duidelijk geen goed aan!
Om 00.24 vannacht slaagt er blijkbaar iemand in om mij een negatieve feedback te geven met de mededeling "Alles uitstekend verlopen". En dit terwijl hij er nog 2 extra geeft met gelijkaardige boodschappen maar dan wel positief.
Leuk is anders.
Ik heb hem dus al maar meteen een aanvraag voor herziening gezonden in de hoop dat hij deze ook effectief zal lezen. Enig probleem: koop dateert van 23/11 en 14/11 reageerde de nederlandse koper voor het eerst ("ik zit niet veel voor de pc").
Als alles goed gaat is hij toch op tijd om nog iets aan de feedback te doen maar daarvoor heeft hij slechts 10 dagen...
Fingers crossed
op 27-12-2011 16:12
"Europese hoofdzetel in Dublin waar ze gedurende 6 maand om de 14 dagen een opleidingsdag dienen te volgen."
Net zoals de meeste professionele verkopers ben ik bezig aan mijn laatste sessie... hoe denk je anders dat je de titel powerseller kunt krijgen....:-)
Meestal is één van deze sessies dus rond deze periode 🙂 ROFL, Whoehaa...
Gelukkig nieuwjaar ....
D.
-- Bewerkt door comp-shop om 27 Dec 2011 16:15 CET
op 27-12-2011 16:36
op 28-12-2011 13:56
Beste Frits,
""De verkoper kan de koper vragen een postieve te veranderen in een negatieve""???? Ik ga ervan uit dat je het omgekeerde bedoelde? :^O
op 28-12-2011 17:48
Als je een aanvraag krijgt van een verkoper, kan je daar op in gaan of niet. Als je bereid bent dit te doen (zoals in mijn geval het geval was), volg je de richtlijnen die je krijgt in de mail en zo kan je wel degelijk feedback veranderen als koper hé?
Mijn koper begreep echter niet wat hij moest doen en had het aldus maar zo gelaten...
op 11-01-2012 11:28
hallo zijspoor
PROFICIAT de 4000 ste is bereikt !!!
groetjes
op 11-01-2012 12:03
Proficiat!
En een beetje laattijdig een vrolijke kerst en een gelukkig nieuwjaar aan alle forum-bezoekers! :-x
Jammer dat er door eBay totaal niks meer gedaan wordt om eindejaars-sfeer te scheppen?