annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Hopla, weeral 3 items niet betaald !


 


Lot treinen Marklin: de koper moet een zware operatie ondergaan en wil liefst dat ik aan iemand anders verkoop.


 


6 paar handschoenen helly hansen:  de koper geeft als reden op dat z'n creditkaart niet meer werkt ! en dus problemen heeft om te betalen en liever zou hebben dat ik de handschoenen aan iemand ander verkoop.


 


Lokomotief Lima:  de koper moest pardoes naar China voor z'n werk en kan niet betalen.


 


................... wat nog allemaal ..........


 


ik hoop dat ze alle drie een aantekening krijgen al vraag ik me af hoe je dit kunt controleren of ze dit effectief krijgen.


 


ik kan geen negatieve feedback geven, tenzij een positieve wat ik in één geval gedaan heb en dan maar gezegd ok, dat ik hoop tot een volgende aankoop.


 


 

Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Mensenlief... wat voor excuses zijn dit allemaal?


Echt geloofwaardig ja!?:|

Bericht 2 van 18
laatste antwoord

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Behalve de eerste... zijn de twee andere nogal gek...



maar ik ken er nog zo'n paar.



Gisteren is mijn hond gestorven en heb het geld nodig om de kosten te betalen.



nog een goede was



heb juist een pertotal gehad met de auto en kan dus niks meer kopen.

Bericht 3 van 18
laatste antwoord

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Onverwachte omstandigheden zijn nooit uit te sluiten, maar als je dan toch van een aankoop wil afzien moet je wel een geloofwaardige reden kunnen op tafel leggen en niet een drogreden. Daar is de feedback dan weer goed voor, daar kan je op uitmaken hoe geloofwaardig iemand al dan niet overkomt.


Ik zit hier al sinds 2006 en ik heb nog maar twee keer een aankop moeten annuleren... de eerste keer was mijn account blijkbaar gehackt en werd ik geconfronteerd met een aankoop waar ik niks van afwist, dat werd op een humane manier allemaal toen rechtgezet, de tweede keer was onlangs: ik wilde 5 stuks aankopen, maar was vergeten het aantal in te vullen... dus terug opnieuw en onmiddellijk de verkoper gevraagd die eerste foute aankoop te annuleren wat ook zonder probleem gedaan werd;


Ik noem dat "fair-play" en dat is iets wat veel mensen niet kennen... komt er na de aankoop toch iets onverwacht tussen en ik kan niet volgens planning direct betalen, leg ik de verkoper de zaak uit en vraag uistel, wat ook maar slechts één keer is gebeurt.


Mensen verzinnen vanalles, het origineelste excuus dat ik ooit heb gehoord (en dat heeft dan met kopen niks te zien), was op het werk... een collega komt twee uur te laat en gaf met een uitgestreken gezicht als reden op dat de tram een lekke band had! Nu ja.... de tram??? 

Bericht 4 van 18
laatste antwoord

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Mijn laatste:


 


"hallo, kan u mijn bod annuleren ? Nu heb ik de aanbieding gelezen, en nu ik weet waarop ik geboden heb, ben ik niet langer geinteresseerd."


 


 


 


Tja... eerlijk is het wel

Bericht 5 van 18
laatste antwoord

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

@midcentmodlover,


 


Eerlijk is het wel ja en recht voor de raap... maar is het niet de bedoeling dat je eerst de aanbieding leest voordat je bied?


Ik vind het toch ook maar een zwak excuus, nu ja...

Bericht 6 van 18
laatste antwoord

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Ja, tuurlijk: eerst lezen, dan bieden. Want normaal gezien is bieden een koopverbintenis ! (je kan altijd eerst bij favorieten zetten als je nog twijfels hebt)


 


Jij weet dat, ik weet dat, maar deze waalse dame in kwestie werkt blijkbaar met een andere volgorde.

Bericht 7 van 18
laatste antwoord

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Gelukkig blijft het hier steeds bij vraagstellers die een tuinfeest orgainseren en partytenten willen kopen hiervoor... en de mijne zijn wel zeer goedkoop dus zeer in trek in de zomermaanden.


Alleen jammer dat ze slechts op schaal 1/87e zijn...


Of rotssteentjes... "heb je er voldoende in voorraad om aan onze vijver te leggen?" Ik had er toen immers maar 10 zakjes van 300gr op staan op ebay...


 


Maar om toch bij de geannuleerden te blijven... Op een goeie zaterdagnamiddag koopt er iemand bij mij een assortiment Märklin-rails maar na een week zijn deze nog steeds niet betaald. Ikke dus een herinneringsmailtje gestuurd. 10 dagen na de aankoop krijg ik uiteindelijk antwoord van de koper zijn moeder! Zoonlief blijkt de nacht na de aankoop overleden te zijn in een zwaar auto-ongeval en ze hadden nu pas zijn pc opengedaan met behulp van een familievriend (zijzelf kende niks van pc's). Ik dus heel begripvol direct geantwoord en mijn condoleances uitgesproken.


Enkele uren later begon het verhaal me toch wat los te laten en ging ik eens wat zoeken op ebay... tot mijn ontsteltenis bleek dat er met dezelfde nicknaam terug Mârklin-sporen aangekocht waren op het moment van de mail van de treurende moeder!


Ik heb dan maar direct een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik toch blij was voor haar zoon dat Sint-Pieter aan de hemelpoort ook op ebay kan en dat ik vanaf heden een nieuwe afzetmarkt bij hoop te hebben... HEAVEN !


 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 18
laatste antwoord

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

Ja hallo.... straks moeten ze nog onverwacht op missie naar mars zeker??? :^O

Bericht 9 van 18
laatste antwoord

Lap, 3 items niet betaald, begint de spuigaten uit te lopen !

heb er ook weer eentje vast!


 


NU KOPEN  op 26 december, iemand met 128 feedbacks, 100% positief.


 


Heb de koper al 4 mails gestuurd, zelfs met de vraag om, indien hij een fout gemaakt heeft, de zaak te sluiten, wederzijds akkoord.


 


NUL, nada, niets van reactie, dus maar een geschil geopend.


 


Ik kan zoiets echt niet begrijpen.


 


Ik vind dat er net zoals de feedback gerust een ZICHTBAAR overzicht zou mogen zijn zodat iedereen kan zien dat een koper nu en dan eens NIET BETAALD.


 


Wellicht zal die koper een aantekening krijgen voor niet betaler maar ik kan dit dus niet controleren als dit zo is.


 


 


Johan

-- Bewerkt door delamontcreationsoos.. om 8 Jan 2012 23:58 CET
Bericht 10 van 18
laatste antwoord