annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Customer Support contacteren...

Weet er iemand hoe je Customer Support kan contacteren per mail?


Ik probeerde reeds via verschillende kanalen om tot een schermpje te geraken waar ik mijn vraag kan formuleren maar ofwel kom ik uit op een keuzemenu die me niks verder helpt, ofwel kom ik in een vicieuze cirkel terecht waar ik totaal niet verder mee kan...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Customer Support contacteren...

Hoi Frits, is nogthans eenvoudig...klik rechts bovenaan op "custumor support", dan krijg je een submenu, "kopen", "verkopen" of "account".... in jouw geval kies je "verkopen", klik dat aan, krijg je alweer een submenu, klik eerder wat aan je dan zie je onderaan rechts staan: "stuur ons een e-mail".


Ik weet het, het is nogal omsdlachtig, maar het werkt hoor.

-- Bewerkt door walesha om 16 Dec 2011 20:32 CET
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Customer Support contacteren...

of gewoon dit mailadres gebruiken...



customerhelp_nlbe@ebay.com



D.

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Customer Support contacteren...

@walesha:


 


dit was ook de pagina waar ik zat maar bij mijn vraag blijkt dat er net geen linkje staat "stuur ons een e-mail" maar daar wordt je van het kastje naar de muur gestuurd




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Customer Support contacteren...

@comp-shop... ooit zelf al eens gepoogd via dat mailadres?


En wat waren jouw bevindingen? Antwoord gekregen???




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Customer Support contacteren...

ikke wel...


MAAR GEEN REACTIE



Dus bellen en hopen dat die meer weet dan jij Frits.


Het is al een tijdje geleden ,maar ik vroeg me af of ik bij een telefoniste van een call -center terechtkwam die amper iets kende van ebay.


Voor vragen kan je beter terecht op de fora of misschien via Martin,als die nog bij ebay werkt.

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Customer Support contacteren...


Voor vragen kan je beter terecht op de fora of misschien via Martin,als die nog bij ebay werkt.



Die werkt hier nog hoor maar heeft het vaak heel druk, wat begrijpbaar is als je er alleen voor staat voor meerdere forum-groepen é?


Trouwens... ook hem heb ik deze vraag al eens per mail gesteld maar aangezien mijn mailtje toen meerdere vragen bevatte, is net dat ene gedeelte "handig vergeten" geraakt 😞




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Customer Support contacteren...

O ja, ik ben eens in mijn "archief" gaan snollen en vond een ander mailadres: berswebhelp@benl.ebay.be


Je gelooft het nooit... na 10 minuten had ik al een antwoord... dat ze niet op kantoor zijn 😉


Dat had ik ook al wel door aangezien ik mijn bericht stuurde na 21h00


 


Nu goed, morgenvoormiddag zit er wel iemand op CS dus ben ik eens benieuwd of het morgen of maandag zal zijn dat ik antwoord krijg... als ze al antwoorden uiteraard




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Customer Support contacteren...


@comp-shop... ooit zelf al eens gepoogd via dat mailadres?


En wat waren jouw bevindingen? Antwoord gekregen???



 


Ik wel, vorige week nog, maar het duurt een dag of vier,vijf voor iemand je dossier behandelt.


Zogauw er opvolging is langs de kant van ebay komt er steeds reactie na een dag of zo.


Alleen raken de antwoorden kant nog wal en heeft niemand last van kennis ter zake, maar dat is dan weer typisch de ebay-"klantenservice"...




Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Customer Support contacteren...

ariande2oo6
Community-lid

hallo,zouden ze eens bij ebay kunnen nazien wat het probleem is bij mij,ik probeel nu al een maand iets te verkopen maar de site aanvaard mijn niet zogezegt iets met betaling ? en mijn rekenig bij ebay staat op +0.75 cent heb zelfs bijgestort tot 1.50 en nog gaat het niet ,heb al verschillende pogingen gedaan om hulp te zoeken maar lukt ook niet ???  ariande2oo6

Bericht 10 van 10
laatste antwoord