annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedbacksysteem

hoi, heb momenteel het volgende voor, koper koopt 5 stuks en vraagt om drie weken later te mogen betalen, ik maak hiervan geen probleem, echter na 4 weken nog steeds geen betaling, na vele mails laat ze me weten de objecten niet meer te willen aanschaffen.  Ik open hiervoor 5 geschillen onbetaald object, sluit deze ondertussen ook al, nu dacht ik dat wanneer een koper niet heeft betaald en het geschil onbetaald object is gesloten deze geen feedback meer kan geven, maar blijkbaar toch wel, nu laat ze me wel geen negatief maar wel men sterrenscore haalt ze hiermede naar beneden, weet iemand of ik de gekregen feedback van een niet betaler kan laten verwijderen en wat ik hiervoor moet doen, alvast bedankt


een ontevreden ebay verkoper


tegenwoordig loopt er vanalles mank, zowel bij ebay als bij paypall

Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

feedbacksysteem

ook nog effe bij melden dat deze koper ook geblokkeerd staat bij mij, dus is het me helemaal een raadsel dat dit kan

Bericht 2 van 16
laatste antwoord

feedbacksysteem

een koper kan altijd feedback geven heb ik al gemerkt zelfs na een geannuleerde verkoop en zelfs als hij geblokkeerd is, enz...heb er zo ook al enkele in de boot gekregen.



D.

Bericht 3 van 16
laatste antwoord

feedbacksysteem

martijn@ebay.com
Community-lid

hoi 4allshopoutletandnew,


 


Ik geef het hier even door aan het bevoegde departement en die zullen dat even nakijken voor u.


 


trouwens als u dit soort geval tegenkomt zou onze klantendienst u hier ook mee kunnen helpen hoor 😉

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 4 van 16
laatste antwoord

feedbacksysteem

bedankt voor de moeite, ebay heeft me gecontacteerd en alles is in orde, hartelijk dank voor uw hulp, mvg 4allshopoutletandnew

Bericht 5 van 16
laatste antwoord

feedbacksysteem

Eigenlijk zit ik in dezelfde situatie als de 4allshopoutletandnew, heb wel ebay gecontacteerd maar geen reactie terug gekregen en dat vind ik onverantwoord.


 


Kan er iemand me helpen om eBay te bereiken aub?

Bericht 6 van 16
laatste antwoord

feedbacksysteem

@kameleonO301:


 


Rechts bovenaan je scherm "Customer support" en dan "Contacteer ons".

Bericht 7 van 16
laatste antwoord

feedbacksysteem

To Walesha:


 


Ik heb al 2 keer gecontacteerd. Geen reactie!

Bericht 8 van 16
laatste antwoord

feedbacksysteem

@kameleon0301,


 


Het kan soms even duren voor je antwoord krijgt, ik zelf heb steeds antwoord gehad hoor, soms duurt het wel een dag of vijf, maar steeds antwoord gehad.


Je kan hen ook opbellen...


 


078 160000


Elke werkdag tss 10 en 19 uur

Bericht 9 van 16
laatste antwoord

feedbacksysteem

Ondertussen zit ook ik toch al goed een week te wachten op een reactie van eBay.

Bericht 10 van 16
laatste antwoord