annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen !!!

Volgens mij totaal waardeloos want ik zie zo dat er kopers zijn, die maar lage beoordelingen geven terwijl dit eigenlijk niet coorect is.

M'n laatste koper, heeft zeer vlug betaald, ik heb zeer vlug geleverd, hij heeft me een goeie feedback gegeven maar geeft me dan wel maar 9 op 10 voor communicatie!

Kijk, dat vind ik mierenneukerij. Je hebt dus nog steeds van die mensen die vinden dat 10 op 10 niet mogelijk is , dus geven ze maar 8 of 9 terwijl ze wel zeer vlug, correct en goed gediend zijn en zelf geen enkele opmerking kunnen geven.

Vandaar, dat beoordelingsysteem kan een verkoper onterecht kraken!
Bericht 1 van 52
laatste antwoord
51 ANTWOORDEN 51

Gemiddelde
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

Het rekenkundig gemiddelde is de som van een aantal getallen gedeeld door het aantal getallen. Het rekenkundig gemiddelde is een centrummaat. In de wiskunde en statistiek is het rekenkundig gemiddelde de meeste gebruikelijke betekenis van een gemiddelde en wordt ook wel gewoon het gemiddelde genoemd. De naam rekenkundig gemiddelde wordt gebruikt wanneer men het van andere verwante maten wil onderscheiden, zoals de mediaan of de modus.
[bewerken] Wiskundige notatie

Als er n getallen x_1, \cdots, x_n zijn, wordt hun rekenkundig gemiddelde gegeven door de formule:

\bar{x} = {1 \over n} \sum_{i=1}^n{x_i}.

[bewerken] Voorbeeld

Het gemiddelde van de zes getallen 1, 2, 3, 4, 4, 6 wordt uitgerekend door:

\frac{1}{6}\left(1+2+3+4+4+6\right)=\frac{20}{6}=3\tfrac{1}{3}

[bewerken] Rekenkundig gemiddelde als optimale benadering

Het rekenkundig gemiddelde is in een welbepaalde zin de "beste" benadering van de getallen x1 tot en met xn. Het is het unieke getal a waarvoor de totale kwadratische afwijking

\sum_{i=1}^n(x_i-a)^2

minimaal is

m.

m.
Bericht 31 van 52
laatste antwoord

Sorry het Zijspoor, maar % heeft niks te maken met gemiddelde !!!

m.

m.
Bericht 32 van 52
laatste antwoord

Geen flauw idee van waar je dat haalt, maar

"The percent sign (%) is the symbol used to indicate a percentage (that the preceding number is divided by one hundred)." (bron)

Toch wel triest, mensen die koste wat het kost hun gelijk willen halen...
Bericht 33 van 52
laatste antwoord

@mikmak: je hebt overschot van gelijk, maar ik denk niet dat ons Zijspoor dat ooit zal willen toegeven hoor...

Nu gaat ie waarschijnlijk inhakken op de grammatica van je post omdat ie geen TeX verstaat...
Bericht 34 van 52
laatste antwoord

@mikmak: OK, hier ging ik efkes in de mist met het stellen dat het %-teken een gemiddelde aangeeft maar dit is wel uiteindelijk hoe speedsterboy het bedoelde me dunkt.
Verder doet dit niks af aan de opmerking rond articcynda die handig ontwijkt dat hij blijkbaar niet eens het beoordelingssysteem door heeft en het dan maar op een buggetje steekt.

@artic: wat zou ik moeten inhakken op mikmak? Ik zie ook wel dat dit gewoon een kopieke is van op Wikipedia die ietske anders weergegeven wordt hier dan daar hoor.
Verder: zie ook hierboven in de posting.
Waarom geen commentaar op je foute beredenering omtrent het beoordelingssysteem want daar ging het toch over in dit draadje hé?

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 35 van 52
laatste antwoord

een kopieke is van op Wikipedia die ietske anders weergegeven wordt hier dan daar hoor

Ik heb er niets aan veranderd, copy en paste !

4,9 % = 4,9 gemiddeld
4.9% = 4,9 procent

Dit was een complete ontsporing ! 😉

Enne... wat het %-teken betreft: wat heeft dit symbool weer? Juist ja, het gemiddelde!

Dit is ook niet correct, % kan soms wel gebruikt worden om een gemiddelde aan te duiden.

m.

m.
Bericht 36 van 52
laatste antwoord

Wel, dat was ik mij dus ook aan het afvragen.
Waarom zou het % teken niet als gemiddelde gebruikt worden?

Ik hoor het de dochters toch genoeg zeggen na een examen, bv. Ik had 87% op 100 en het klasgemiddelde was maar 74%
Ik ben nu ook niet tot mijn 35 ste naar school geweest maar daar lijkt toch niets mis mee?

Photobucket

Photobucket

Bericht 37 van 52
laatste antwoord

Ja soms kan je % gebruiken om een gemiddelde uit te drukken, maar niet altijd.
Bv. de gemiddelde leeftijd van de eBay-verkopers is 40 jaar.
Daar komt dus geen procent aan te pas.
In jouw voorbeeld is de 87% geen gemiddelde, de 74% wel.

Procent betekent per honderd, je kan ook promille gebruiken, per duizend.

m.

m.
Bericht 38 van 52
laatste antwoord

@articcynda

In wat ben je eigenlijk wel een expert?

Verkopen op EBAY. En jij bent blijkbaar een expert in het ontwijken van vragen, want ik wacht nog altijd op je referentie.

Hey arctic!

Ik vraag je hierbij niet meer te posten op dit forum. Ik ben je posts MEER DAN BEU! Je hebt geen kennis noch ervaring maar toch vind je het nodig overal je volslagen belachelijke en ondoordachte meningen over te spuien. Maar nu gaan beweren dat je expert bent in het verkopen slaat echt wel alles! Je hebt in je ganse ebay carrière nog voor geen 40 euro verkocht, je laatste verkoop is alweer maanden geleden en dan nog vind je het nodig professionele verkopers die al jaren verkopen en een feedback hebben waar jij alleen maar van kan dromen de les te spellen?! Grow the fuck up of ga naar een zelfhulpgroep, het leven bied meer dan heel de dag achter je pc zitten. Het lijkt wel alsof dit je enige vorm van soiaal contact is, kan ook niet anders want in een real life discussie had je al lang op je smoel gehad (enige mogelijk reactie op de bs die je vaak verkoopt). Zo leer je het natuurlijk nooit... Sorry mensen dit moest er even uit, na honderden keren gelachen te hebben met haar posts had ik er echt even genoeg van.
Bericht 39 van 52
laatste antwoord

Sorry mensen dit moest er even uit, na honderden keren gelachen te hebben met haar posts had ik er echt even genoeg van

Sorry hoor Gijoe ... maar ik blijf lachen met haar posts EN met de reacties erop ...:^O

Bericht 40 van 52
laatste antwoord