annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

pascale61
Community-lid
Ik verkoop een paar munten aan iemand uit Israel, meneer koopt ze onder de laagste cataloguswaarde en wil ze bijna in perfecte staat om ze later te kunnen doorverkopen. Nu is er één muntje bij dat niet naar meneer zijn goesting is en begint daarover te mailen en te mailen. Voor de rust heb ik besloten deze terug te betalen en mocht hij de munt houden, wat kon ik nog meer doen.
Toch geeft meneer op zijn gemak een neutrale feedback, waarom in hemelsnaam??? Hij heeft de munt gratis gekregen.
Het enige wat een verkoper nog kan doen is hem blokkeren.
Pascale
Bericht 1 van 32
laatste antwoord
31 ANTWOORDEN 31

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

Pascale, dit is alleen maar het wijs dat er nogal wat slechte mensen op onze planeet rondlopen.

Waarom zijn er zoveel oorlogen?

Heb het met m'n andere accounts meermaals tegengekomen. Ik stuurde iets op en de klant zei dat hij het nooit ontvangen had, ik kreeg het pakje terug omdat de man het niet op de post ging afhalen, de postpode had een briefje voor afhaling achtergelaten. Ik had zelfs na 4 dagen gezegd aan de man om contact op te nemen met zijn postkantoor maar hij vertikte dit.
Voor de goede vrede heb ik het opnieuw op mijn kosten opgestuurd. Ik ben steeds klantvriendelijk gebleven.

Toch kreeg ik een negatieve feedback.

Ja, we moeten er mee leren leven dat er echt van die kl..... van mensen bestaan waar je niets goeds kunt voor doen.

Johan
Bericht 2 van 32
laatste antwoord

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

pascale61
Community-lid
Hallo Johan,

Ik heb hem ondertussen de 9 munten terugbetaald, gevraagd om de koop te annuleren, heeft hij geweigerd en ondertussen heeft hij nog een negatieve feedback gegeven.
Ik ben mijn munten en geld kwijt en dan nog negatieve feedbacks ook!!!!!
Ik dacht als je alles terugbetaald hebt via paypal dat de koper geen negatieve feedbacks meer kon geven maar dat klopt dus niet!
Ik wacht nu op een antwoord van ebay
Pascale
Bericht 3 van 32
laatste antwoord

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

e-user2
Community-lid
"meneer koopt ze onder de laagste cataloguswaarde en wil ze bijna in perfecte staat om ze later te kunnen doorverkopen."

Was die prijs het gevolg van een lage aanbiedingsprijs op eBay door jou of hoe kwam die 'onder de laagste cataloguswaarde' tot stand? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 4 van 32
laatste antwoord

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

Negatieve is ondertussen omgezet tot een positieve


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 32
laatste antwoord

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

...en de positieve dan weer in een neutrale, of zie ik het verkeerd ?


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 6 van 32
laatste antwoord

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

neenee, de neutrale op lijn 4 stond er al, het is deze op lijn 2 die voorheen negatief was (beide van dezelfde koper).


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 32
laatste antwoord

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

Ha zo, nu zie ik het !
Dank je, Frits !


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 8 van 32
laatste antwoord

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

fastmovie
Community-lid
Je bent niet de enige met waanzinnig idiote kopers die maar negatieve FB geven wanneer het hun even uitkomt. Heb er net 2 binnen. Eén van beiden verloor een PayPal claim, maar dat belet niet dat de persoon mij royaal een NEG FB aan mijn laars lapt. De tweede geeft NEG FB omdat zijn eigen DVD speler de taal niet aangeeft welke op de DVD voorkomt. Ik heb hier een identiek exemplaar liggen, wat perfect werkt. Voorstel tot omruiling wordt zogezegd niet ontvangen met als gevolg NEG FB.

Nu heb ik het laatste jaar mijn verkopen op eBay al met meer dan 75% geminderd, de toekomst ziet er zeker niet veel beter uit.
Ik ben het meer dan beu om mijn tijd in kopers te steken van DVD's voor 2-44 euro die dan tientallen e-mails sturen omdat ze vinden dat ze teveel betaalden voor dit of dat of hun taal niet terugvinden (vooral franstaligen).

Misschien moe eBay nog zoiets uitvinden als kopers blokeren op taal, of het aantal NEG FB die ze reeds hebben gegeven.

Verkopen is 1, maar bij eBay moet je er straks nog geld bijgeven om je spullen kwijt te geraken. Het loopt hoe langer hoe meer fout.
Bericht 9 van 32
laatste antwoord

Hedendaags kunnen kopers zich alles permiteren

andersdenkende
Community-lid
:-)ik koop en verkoop,maar werelddelen zoals azie,midden oosten blokkeer ik ,gewoon;-)
Bericht 10 van 32
laatste antwoord