Gaan we nu opnieuw beginnen?
Lees mijn posting #6 nog eens.....
Je geeft de koper uitstel van betaling als service, dat is heel vriendelijk en netjes maar dat gaat alleen maar goed als de kopers allemaal net zo vriendelijk en netjes zouden zijn als u.
U wordt nergens uitgelachen, iedereen heeft hier geprobeerd u uit te leggen dat er zoiets is als een eBay beleid (geschil indienen - geschil sluiten - eBay commissie wordt terugbetaald) maar u wilt dat maar niet aannemen.
U hoeft helemaal niet zo snel mogelijk ambras te gaan maken. Het is toch heel redelijk als een koper binnen 0 tot zo'n dag of 10 na aankoop betaalt?
Buiten dat is een geschil indienen zeker geen ambras maken, het is evenzogoed een waarschuwing naar andere verkopers toe omdat zo'n niet-betalende koper een eBay aantekening wegens niet-betalen krijgt en na een paar van zulke "streken" zijn account gesloten wordt.
Door een geschil in te dienen helpt u dus ook andere verkopers.
mijn probleem nog steeds niet opgelost...
Nee, wat wilt u dan eigenlijk? Ik zie eigenlijk helemaal geen probleem.
Het beste is om dit hele voorval te vergeten en het object gewoon opnieuw ter verkoop aan te bieden.
Nemo me cohabitat inpuntem