Kan je 2 verschillende verkopersaccounts samenvoegen???
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 16-12-2009 12:51
Hallo,
Ik had tot voor kort een zaak, waarmee ik ook op eBay verkocht. Ik heb daarvoor een aparte eBay-account, waarvoor ik mijn BTW-nummer en ondernemingsnummer moest opgeven.
Ik heb daarnaast nog een privé-account.
Aangezien ik niets dan positieve feedbacks kreeg op mijn zakelijk account, zou ik die graag laten samensmelten met mijn privé-account.
Kan dit?
Zoja, wat moet je hiervoor ondernemen?
Moet ik ook melden dat het BTW-nummer geschrapt werd voor die zakelijke account?
Alvast bedankt voor alle info die jullie me kunnen geven!
Mvg,
Sofie
Ik had tot voor kort een zaak, waarmee ik ook op eBay verkocht. Ik heb daarvoor een aparte eBay-account, waarvoor ik mijn BTW-nummer en ondernemingsnummer moest opgeven.
Ik heb daarnaast nog een privé-account.
Aangezien ik niets dan positieve feedbacks kreeg op mijn zakelijk account, zou ik die graag laten samensmelten met mijn privé-account.
Kan dit?
Zoja, wat moet je hiervoor ondernemen?
Moet ik ook melden dat het BTW-nummer geschrapt werd voor die zakelijke account?
Alvast bedankt voor alle info die jullie me kunnen geven!
Mvg,
Sofie
Bericht 1 van 3
2 ANTWOORDEN 2
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-12-2009 13:22
Bericht 2 van 3
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-12-2009 13:27
Het is niet meer mogelijk om verschillende accounts samen te voegen tot één account. Vroeger wel, nu niet meer.
Als u de zakelijke account wilt omzetten in een privé account moet u inderdaad het BTW nummer laten schrappen bij eBay.
Uw btw-nummer verwijderen
Als u niet langer in aanmerking komt voor vrijstelling, vul dan het formulier btw-nummer verwijderen in.
http://pages.benl.ebay.be/help/account/vat-ov.html

Nemo me cohabitat inpuntem

Als u de zakelijke account wilt omzetten in een privé account moet u inderdaad het BTW nummer laten schrappen bij eBay.
Uw btw-nummer verwijderen
Als u niet langer in aanmerking komt voor vrijstelling, vul dan het formulier btw-nummer verwijderen in.
http://pages.benl.ebay.be/help/account/vat-ov.html

Bericht 3 van 3