annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

Ik zit nu met een geval van iemand die gekocht heeft maar hij betaald niet. Kan die persoon een negatieve feedback geven? Zelfs zonder dat hij betaald? Wat als hij aanklikt wel betaald te hebben, kan het dan?
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

@ sony-san,

je bent niet alleen, ik hoor steeds meer mensen die weggaan van ebay. Alleen, er komen er dagelijks ook veel bij, dus Ebay ligt er zeker niet wakker van.
Bericht 11 van 23
laatste antwoord

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

... in de tijd heb ik er al velen horen vertellen dat ze ebay verlieten maar 90% komt na een tijdje toch weer terug hoor.
Niet omdat ze graag de kosten terug betalen maar omdat ze zich realiseren dat de omzet hier toch steeds hoger is dan op de concurrerende sites.
Het internationale karakter van ebay zal hier waarschijnlijk wel een heel grote rol in spelen zeker?
Op Ka.... bvb heb ik nooit - zeg maar - een Zuid-Amerikaan of een Japanner tegengekomen hoor


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 12 van 23
laatste antwoord

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

zowiedot
Community-lid
Op 2de toch al verkocht aan een Japanner, die besefte tenminste de waarde van het artikel, Fransen en Nederlanders ook trouwens...
zowie
Bericht 13 van 23
laatste antwoord

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

Dit feedback sijsteem is klote,ik heb 155 stuks verkocht waaronder 1 negatief,en ik sta nog altijd op 95,5%
Bericht 14 van 23
laatste antwoord

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

zowiedot
Community-lid
ik heb 155 stuks verkocht waaronder 1 negatief

De berekening wordt nu wel gemaakt over de transacties van de laatste 12 maanden :

Feedbackbeoordelingen over dit lid tijdens de laatste 12 maanden
Positieve commentaren: 22 Negatieve commentaren: 1

zowie
Bericht 15 van 23
laatste antwoord

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

Kopen en niet betalen !!!

Het is een pest aan het worden! 3 niet betalers in de maand maart, heb zo al een zeer lange lijst met crediteringen.

de laatste was: abcdefghijulie met 0 feedbacks!
object nr: 250594570902
Bericht 16 van 23
laatste antwoord

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

articcynda
Community-lid
3 niet betalers in de maand maart, heb zo al een zeer lange lijst met crediteringen.

Eigenaardig, ik heb nog nooit te maken gekregen met niet-betalende kopers. Misschien trekken jullie het verkeerde publiek aan?
Bericht 17 van 23
laatste antwoord

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

mortsel1977
Community-lid
ik zit met hetzelfde probleem .
ze winnen een object en betalen niet.
maar geven wel negatieve feedback en zetten er dan nog wat leugens in.
ik ga dit wel uitspitten.
Bericht 18 van 23
laatste antwoord

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

articcynda (31 ) aanbiedingen bekijken 19-04-10 23:06 CEST 16 van 17
3 niet betalers in de maand maart, heb zo al een zeer lange lijst met crediteringen.

Eigenaardig, ik heb nog nooit te maken gekregen met niet-betalende kopers. Misschien trekken jullie het verkeerde publiek aan?


Proficiat !!! Je hebt 13 feedbacks van verkopen en hebt momenteel niets te koop aangeboden!

Wij, ebayverkopers verkopen constant, dus logisch hoe meer je verkoopt hoe meer de kans op slechte betalers.

Maar daar ben jij niet slim genoeg voor om dit te begrijpen.
Bericht 19 van 23
laatste antwoord

Kopen, niet betalen en toch negatief geven !

mortsel1977
Community-lid
hoeveel je verkoopt speeld toch geen rol.
het feit dat hier tegen de regels word ingespeeld.
of je nu weinig of veel verkoopt op ebay je kan altijd pech hebben met verkopers.
maar sommige vinden blijkbaar omdat ze veel verkopen het alleen jammer voor hun zelf , en een ander foert.
ik heb al jaren een winkel op kapaza. ik verkoop ook regelmatig wat , en af en toe op ebay.
ik ga hier ook niet alles slechtpraten maar het valt wel tegen de vraag.
dan geven ze nog slechte feedback met leugens dit kan zomaar en word dikwijls door andere geloofd.
ben eens benieuwd of deze problemen van de baan geraken.
een mens zou naar de koper thuis gaan en het probleem zelf gaan oplossen.
dit is vaak ook niet de beste oplossing maar begint percies wel de enige te worden.

groeten
Bericht 20 van 23
laatste antwoord