Koper geeft verkeerd adres op, product al verzonden.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-02-2012 14:16
Graag even jullie mening over volgende.
Een pas geregistreerde ebayer koopt bij ons een helm.
Helm onmiddellijk verzonden, nu komt die doodleuk af met het bericht dat hij het verkeerde adres op zijn ebay en paypal account heeft gekoppeld.
DPD kan helaas het verzendlabel niet meer aanpassen.
Zij stellen voor om het pakket tegen te houden en te retouren.
Maw. ik kan 2x verzendkosten gaan betalen.
Kan ik dit verhalen op de koper? of hoe moet ik dit het beste aanpakken?
alvast bedankt.
Re: Koper geeft verkeerd adres op, product al verzonden.

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-02-2012 14:52
Jongens, zo heb ik er ook al een paar gehad...van die mensen die (bewust of onbewust) een verkeerd adres ingeven op paypal en Ebay...geven daarna een dikke negatieve... precies of wij weten waar zij echt wonen...
Ik zou toch proberen om de koper de kosten te laten betalen... immers jij hebt het bewijs dat hij een verkeerd adres doorgegeven heeft op Ebay...
Re: Koper geeft verkeerd adres op, product al verzonden.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-02-2012 20:07
Als je het bewijs kan leveren dat de koper een verkeerd adres opgegeven heeft, is dit een reden om de feedback te laten verwijderen.
1 advies hieromtrent: hou altijd de mails bij van verkochte objecten waarin duidelijk het verzendadres staat!
Indien hij/zij het tussendoor wijzigt, zou je deze bewijslast tegen de verkoper wel eens kunnen mislopen
Re: Koper geeft verkeerd adres op, product al verzonden.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-03-2012 14:06
Bedankt voor de reacties.

