Onlangs een item verkocht. Werd via PayPal betaald. Koper bevestigde via email dat hij het object ontving en gaf mee een positieve feedback.
Niettegenstaande werd deze betaling DOOR PAYPAL ZELF geblokkeerd. Die werd onderzocht en vandaag werden die centen gewoon naar de koper teruggeboekt.
DIT IS PUUR DIEFSTAL!!! Ik tevreden, de koper tevreden. PayPal had geen enkele reden om zich hiermee te bemoeien.
Ga maar eens op internet zoeken wat voor problemen PayPal allemaal geeft.
Ik bied al een aantal van mijn objecten buiten Ebay aan. D'er gaan er nog veel volgen. Vroeger vond ik Ebay dikke fun. Nu alleen nog problemen en zorgen!!!
Ik heb nog veel straffer meegemaakt: een aanbieding opgezet met daarin netjes vermeld dat ik geen PayPal accepteer, met bijbehorende link http://www.aboutpaypal.org/
Resultaat? EBAY heeft mijn aanbiedingen offline gehaald, met de melding dat ik veilige betaalmethoden omzeil. Welke veilige betaalmethoden bedoelen ze dan, als je de documentatie op die site leest??
Iedereen hier op dit forum die je handel en wandel volgt weet dit.
Geen flauw idee wat je bedoelt, maar ik heb wel het gevoel dat EBAY met twee maten en gewichten werkt vermits de aanbiedingen van andere verkopers die PayPal ook weigeren, toch blijven staan...
Doe dan hetzelfde als wat vermoedelijk met de jouwe gebeurde hé?
Geef ze door aan ebay en ze zullen ze dan wel checken.
Nu, in jouw geval kan het ook wel dat ze je specifiek volgen naar aanleiding van je uitspraken alhier.
Weet dat hier dagelijks een ebay-medewerker komt lezen hé?
Ook al zioe je hem/haar niet, ze zijn er wel hoor
Geef ze door aan ebay en ze zullen ze dan wel checken.
Zoiets doe ik niet, simpelweg omdat ik een eerlijke verkoper ben die collega's nog hun succes gunt. Helaas blijkt collegialiteit een zeldzaamheid te worden onder EBAY verkopers...
Het wordt dan wel eens tijd dat die EBAY medewerker die hier zou moeten komen lezen, dat ook daadwerkelijk doet en wat minder Mijnenveger of Patience speelt. Net zoals de meeste bezoekers hier heb ik nl. niet de indruk dat er ook maar iets wordt gedaan met de problemen die hier continu aangekaart worden.
En ik doe dan nog zo de moeite om op een constructieve manier EBAY een betere plaats te maken voor zowel kopers als verkopers...