annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

saffy@ebay.com
Community-lid
Goede dag,

Even voorstellen: Erwin (reKupnet) O' uit Antwerpen (en omstreken).

Heeft u vragen over het verkopen van voertuigen op eBay, dan kan u die stellen in dit draadje.

VIk ben van vele markten thuis, getuige mijn beroepsloopbaan van drukker tot marketeer, tot vertegenwoordiger, tot webchef van mijn eigen site, enz…

Met een passie voor alles wat op wielen bolt, van authentiek gerestaureerde Antwerpse Minerva-oldtimers tot getunede Mercedes Maybach met vleugeldeuren.

Momenteel in de ban van de Gillet-Herstal motorfiets, type Belgica, uit de jaren vijftig.

Binnen de mate van het mogelijke wil ik mijn expertise graag delen met de eBay-community op dit forum.

Uiteraard heb ik de wijsheid niet in pacht, dus spoor ik iedereen aan om kritisch en blijgezind mee te werken. Samen komen we er wel uit!

cu @ eBay,

Erwin
Bericht 1 van 64
laatste antwoord
63 ANTWOORDEN 63

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Hallo,

Ik wil mijn wagen, BMW 520d van het jaar 2005 verkopen, maar het lukt mij niet om deze op E-bay te zetten; De wagen komt niet in de lijst voor en ik kan dus niet verder. Doe ik iets verkeerd.
Bedankt voor uw hulp

Rita
Bericht 51 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Als het model van de wagen niet specifiek in de listing staat, kiest u andere en kunt u in de open box het modeltype naar keuze invullen.
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 52 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Bedankt rekupnet
Maar ik heb de auto maar kunnen aanbieden voor 10 dagen, en niet voor 28 dagen.
Groetjes Rita
Bericht 53 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Veilingsgewijs is de maximum duur 10 dagen.
De zoekertjes kunnen tot 1 maand blijven staan.

Maar geen nood, u kan zelfs automatisch uw aanbieding terug lanceren via eBay bij niet-verkoop.

Suc6 !
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 54 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Beste ,

ik heb me per vergissing een benzine tankje van een Gillet in een verkeerde rubriek geplaatst met name Verzamelmotoren .
Want ik vond dat eigenlijk de enige passende plaats om onderdelen van oldtimermotoren aan te bieden .
Het tankje is nu verkocht voor 36 euro ......maar nu krijg ik mijn factuur in de mot en nu blijkt dat mij 15 euro comissie kost wordt aangerekend !OP 36 EURO ! wat doe ik om hier onderuit te komen want dat staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot de verkoopprijs .
Bericht 55 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Tsja, de vaste kost bij motoren is 15 euro.
(bij wagens 25). Kijk maar:

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/motorfees.html

Dus tesamen met je aanbiedingskost (zonder opties), heb je hier 18 euro aan eBay betaald. Tegen 2,28 euro als je de juiste rubriek gekozen had...

Je kan altijd eens aankloppen bij de helpdesk en het geval uitleggen dat je de verkeerde rubriek koos, zonder het te weten.
Soms -heel soms- zijn ze wel eens toegeeflijk...
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 56 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

En waar vind ik die helpdesk ? ik heb al eens een "neem contakt met Ebay " ingevuld maar daar heb ik nog steeds niks van gehoord .Is dat normaal ?
Bericht 57 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

hilde-buy
Community-lid
Dag !
Drie , vier jaar geleden wat verkocht via ebay , meestal kleine voorwerpen, vrij vlot !
Deze week ben ik gestart met de verkoop van grotere voorwerpen , zoals 'n auto en 'n wasmachine ! Deze sowieso om af te halen !!!!
Ik heb bieders uit Polen , Frankrijk en Luxemburg , maar zij beklagen er zich over dat ze verplicht worden op "www.ebay.be" in te loggen om mijn aanbiedingen te zien bij ebay.
Alles uitgetest en inderdaad bij "af te halen" onmogelijk "Wereldwijd" of "Europa" zelfs niet " Bnl" in te stellen.
Wie kent er ne tip of truck om potentiële klanten in de omringende landen te bereiken !!
Danke
Bericht 59 van 64
laatste antwoord

Stel uw vragen over aan- of verkoop van Voertuigen op eBay aan een expert!

Inderdaad, voor 1 of andere duistere reden, bij een listing met verzendoptie "enkel afhalen", is uw object enkel zichtbaar op de eBay-site waar aangemeld.

Op te lossen door een transport aan te bieden.
En dat hoef je daarom niet zelf te doen. Ik reken meestal een forfaitaire minimum-prijs aan, met een limiet van een aantal kilometer vanuit de standplaats van de wagen. Extra te vermelden in dat vakje voor opmerkingen.

Om een voorbeeld te geven, ik werk met een transporteur die 1,30 euro/km vraagt, aflevering binnen de 10 werkdagen na ontvangst betaling.
reKupnet @ eBay

reKupnet @ eBay
Bericht 60 van 64
laatste antwoord