annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tegenwoordig kan alles en mag alles!!!!!!!!

Hallo iedereen,


graag hulp voor volgende geval


Op 25 april koopt er iemand een riem bij mij en betaald deze direct met paypal, het pakje word op 26 april verzonden met trackingnummer 323210555690008944982030, ik kan dan zien dat het pakket is toegekomen op 27 april.


Laat nu dat de koper me op 3 mei een geschil opent voor een niet ontvangen object, ik mail haar nogmaals het trackingnummer door en zeg haar dat het pakje weldegelijk geleverd werd.


Op 3 mei natuurlijk een claim bij paypal omdat ze in de tracking gegevens het huisnummer niet terugvind en ik het dan wel naar een fout nummer zal hebben verzonden, paypal doet me de vraag om binnen de 72 uur een bewijs te bezorgen waarin alle verzendgegevens staan, ik lever dit bewijs na een telefoontje naar de post op 4 mei, hierin vermeld verzenddatum, ontvangstdatum, naam, adres, huisnummer, postcode en gemeente, blijkt deze koper daarmede nog niet tevreden te zijn en geeft me op 5 mei een negatieve feedback met daarin de melding dat ik een leugenaar ben en zij het pakje nooit heeft ontvangen.


Ik weet nu echt niet meer hoe ik dit alles moet oplossen, ik zit met een negatieve feedback, onterecht, heb namelijk alle benodigde gegevens in orde gebracht en het bewijs geleverd dat het pakje is toegekomen, maar blijkbaar is dit nog niet voldoende, moeten we nu echt alles secur gaan verzenden, en dan nog.


Wie kan mij hiermede helpen en zorgen dat ik van de vervelende negatieve feedback afgeraak, heb reeds ebay zelf gecontacteerd maar deze konden hem niet verwijderen daar er geen opgepaste taal in stond.


Dus als ik het goed heb, of je nu kunt bewijzen of niet dat het pakje is toegekomen of niet ebay kan je niet helpen.


Hoe moet dit nu verder als je al bewijs levert en nog geen poot hebt om op te staan.


aan iedereen alvast bedankt voor enige respons

Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Re: Tegenwoordig kan alles en mag alles!!!!!!!!

k**t*
Community-lid

hallo,aangezien mijn ervaring,en iedere dag een andere postbode, is om te huilen,heb ik geleert,gratis verzending,met secur,anders kan het niet,kosten bij de klant aanrekenen,er zit niets anders op,als je wil,dat de spullen toekomen.Kijk tien keer naar het juiste huisnummer,want een vervanger,moet alleen op de nummers afgaan.Logisch,want op 1 dag ken je niet iederèèn.

Bericht 11 van 15
laatste antwoord

Re: Tegenwoordig kan alles en mag alles!!!!!!!!

Het probleem dient niet geschoven te worden naar de vervangende postbodes alleen hoor. Bij ons zit er regelmatig iets fout in de bus en dit komt omdat zowat iedere postbode over de namen heen kijkt maar naar het huisnummer.


Wat wat heeft dit te maken? Met de tijdsdruk zeker?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Re: Tegenwoordig kan alles en mag alles!!!!!!!!


Het probleem dient niet geschoven te worden naar de vervangende postbodes alleen hoor. Bij ons zit er regelmatig iets fout in de bus en dit komt omdat zowat iedere postbode over de namen heen kijkt maar naar het huisnummer.


Wat wat heeft dit te maken? Met de tijdsdruk zeker?


Over postbodes kan ik ook al een boek schrijven hoor... begrijp me niet verkeerd, ik heb heel veel respect voor die mensen, ge moet het maar willen doen door weer en wind de post bezorgen, maar sommigen nemen hun job echt niet ter harte... waar ik tot zo'n tien jaar geleden woonde, hadden we een vaste postbode... had die post bij op mijn adres dat niet op mijn naam stond kwam hij vragen of dat wel juist was, was er dan eens een vervanger liep alles in de soep, vooral in de zomer met die studenten. Waar ik nu woon zie je ook regelmatige andere gezichten...  volgens de post moeten de postbodes zich focussen op het adres en niet op de naam, maar als je een vaste postbode hebt die al zo'n 20 jaar dezelfde ronde heeft.... waar ik woon is naast de deur de ingang van een school, dat ik dan regelmatig post van een bedrijf in de bus krijg voor die school omdat daar nummer 25 staat ipv 26 vind ik erover ... die postbode weet na 20 jaar nog steeds niet dat de school op nummer 26 is??? Dat noem ik dan gewoon laksheid en dat heeft met tijdsdruk niks te zien!


Zoals ik al zei: mensen die hun job ter harte nemen worden zeldzaam!

Bericht 13 van 15
laatste antwoord

Re: Tegenwoordig kan alles en mag alles!!!!!!!!

Iedereen bedankt voor jullie reacties.


Ebay heeft woord gehouden en na mijn mail met daarin de bevestiging van paypal dat het was uitgesproken in mijn voordeel, zijn ze zo fair geweest de negatieve feedback te verwijderen.


Ik weeral blij, hierbij zie je maar dat je als verkoper niet altijd word afgestraft, maar toch ook op een eerlijke manier behandeld word.


Bedankt EBAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Een tevreden verkoper

Bericht 14 van 15
laatste antwoord

Re: Tegenwoordig kan alles en mag alles!!!!!!!!

martijn@ebay.com
Community-lid

voila se, eind goed al goed

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 15 van 15
laatste antwoord