annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkäufer mit Top-Bewertung

Blijkbaar is er weer iets nieuws onder de ebay-horizon.

Gisteren ontving ik deze mail, afkomstig van eBay.de:

Hallo bead.paradise,

Kürzlich haben wir den neuen Status Verkäufer mit Top-Bewertung bei eBay.de eingeführt. Mit diesem Status möchten wir alle PowerSeller, die beständig exzellenten Service liefern, belohnen. Ihr Service ist zurzeit exzellent und wir möchten Ihnen mit diesen Zeilen
gratulieren, dass Sie den Anforderungen für den neuen Status entsprechen.

Ab dem 20 Oktober kommen Sie in den Genuss folgender Vorteile:

- Bevorzugte Platzierung in Suchergebnissen, durch die Ihre - - Verkäufe angekurbelt werden können.
- Neues Logo Verkäufer mit Top-Bewertung
- Exklusive Buchung der Zusatzoption Premium-Angebot in Kategorie und Suche

Mehr zum Thema Verkäufer mit Top-Bewertung und damit verbundene Anforderungen finden Sie hier:

http://pages.ebay.de/sell/sellerupdate/topratedseller.html

Ob Sie die Anforderungen für Verkäufer mit Top-Bewertung weiterhin erfüllen, wird jeden Monat erneut ermittelt. Halten Sie sich selbst über Ihren aktuellen Status in Ihrem Verkäufer-Cockpi(http://cgi6.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?SellerDashboard) auf dem Laufenden.

Bitte beachten Sie, dass Sie möglicherweise aufgrund technischer Probleme in Ihrem Verkäufer-Cockpit unter Firmen- und Wohnsitz eine gelbe Warnflagge sehen. Dies ist ein Fehler und wird in den nächsten Monaten behoben.

Noch einmal - Herzlichen Glückwunsch!

Ihr eBay-Team


Dat nieuwe logo dat achter mijn naam tevoorschijn komt, is echter alleen te zien als je op eBay.de ingelogd bent.

Ik vind dit heel raar, temeer omdat ik bijna geen kopers heb in Duitsland, en op die site al helemaal geen artikels list.

Maandag kreeg ik ook al een mailtje van mijn accountmanager dat hij bedankt werd voor bewezen diensten. Heel die afdeling is opgedoekt. Vanaf nu alleen nog de "gewone" ebay-powersellerlijn dus.



Photobucket
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Verkäufer mit Top-Bewertung

(het gaat dus over account bead.paradise, niet de deze.)



Photobucket
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Verkäufer mit Top-Bewertung

joaquin-antique
Community-lid
Ah joh, laat gaan, ze hebben ze bij eBay niet helemaal meer op een rijtje. :^O

Gisteren lopen er bij mij 10 veilingen af op eBay COM en 5 op eBay BE en weet je wat?

Ik krijg van alle 10 vanuit de USA netjes bericht van eBay en op die 5 van BE niks, nada, niente.
't Is dat ik toch in mijn Verkoopmanager moest zijn voor die Amerikaanse veilingen anders had ik dus van niks geweten en hadden de kopers lang kunnen wachten op hun gegevens.

Maar van mij ook een Herzlichen Glückwunsch hoor. :-x

Weet je waar je lekker verkoopt? Snel en zonder geouwehoer? Op Marktplaats.nl :^O





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Verkäufer mit Top-Bewertung

Inderdaad ik zie ineens verkopers met een nieuw logo : Top Rated Seller.
Nog niet in België ?
Vervangt dat Power-Seller ?

m.


m.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Verkäufer mit Top-Bewertung

gamerama-ultima
Community-lid
In het buitenland is de Powerseller afgeschaft. Je ziet zelf nog dat je Powerseller bent maar dat is niet zichtbaar voor je kopers.

Ter compensatie werd de Top Rated Seller ingevoerd. Verkopers die een service boven het gemiddelde bieden kunnen Top Rated worden. Je positie in de zoekresultaten gaat dan omhoog. Top Rated Status wordt wel heel duidelijk weergegeven en is voor uw kopers een bewijs dat je een uitstekende service verleent.

De vereisten om hiervoor in aanmerking te komen zijn wel zeer strikt. Er wordt gekeken naar je feedback. Als je enkele malen per jaar 1 of 2 sterren in je DRS krijgt kan je er naar fluiten.

Ik heb ook gelezen dat het een verdoken prijsverhoging is. Enkel Top Rated Sellers krijgen nog een korting op hun Ebayfactuur. Deze korting is lager dan die vroeger was. De gewone PowerSeller krijgt geen korting meer.

Let op: dit is enkel in het buitenland van kracht. De kostenstructuur is daar vaak anders dan op Ebay België. Gezien alles van het buitenland ook hier nadien ingevoerd wordt, zal dit wel volgen. Mijn verkopers prestaties tonen me al dat ik Top Rated Seller zou zijn in de buurlanden, alleen verkoop ik daar niet. In uw verkopersdash bord vind je ook al een link met informatie naar Top Rated Seller.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord