annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkopersaccount aanmaken zonder CC met feedback < 50

Heb onderstaande instructies (die jeffreybra op deze forums ergens opgeeft, met licht gewijzigde tekst) eens uitgeprobeerd met een test account en dit bleek te werken zonder een creditcard in te geven.

Ga naar
https://scgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?EnterSnailMailConfirmCode&reporting=1

Klik op “een andere verificatiemethode selecteren”
Kies telefoon verificatie.

Je geeft je telefoonnummer, wacht tot ze bellen, dan krijg je een code, die tik je in en druk dan op verzenden.

Je gaat een witte pagina krijgen. Ga opnieuw naar http://www.benl.ebay.be
, log uit en log dan weer in, en je kunt verkopen.

Er wel rekening mee houden dat, zolang uw feedbackscore lager dan 50 is, PayPal verplicht zal worden aangeboden in al uw aanbiedingen als één van de mogelijke betaalmethodes die kopers kunnen gebruiken.

Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

Dat is blijkbaar een probleem dat men bij onze Waalse collega’s ook al enkele malen tegen gekomen is met die verificatiemethode via post.
Comment vendre sur eBay.BE sans carte de crédit ?
http://forums-befr.ebay.be/thread.jspa?threadID=500025282&tstart=0&mod=1265148814567

Als het niet zou lukken via post en via telefoon kunt u volgens de hulppagina’s uw identiteit bevestigen door contact op te nemen met Customer Support.
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/seller_account.html
In de rechterkolom op “contacteer ons” klikken en dan de tab “contacteer ons” aanklikken, en uw vraag om uw identiteit te bevestigen stellen. Hopelijk lukt het dan op die manier.

Bericht 11 van 26
laatste antwoord

bump

Bericht 12 van 26
laatste antwoord

Ik heb nog een vraagje, ik verkoop nu dus zonder credit card (bedankt trouwens!). Maar hoe moet ik mijn rekeningen betalen van ebay? Als ik wil instellen dat ik ze automatisch betaal linkt hij naar mijn paypal en vraagt hij weer voor een credit card?
Groeten
Bericht 13 van 26
laatste antwoord

Als u een bankrekening toevoegt aan uw account kunt u automatisch via domiciliering betalen.

Ga naar uw Mijn eBay > Account > Persoonlijke gegevens > Betalingsmethoden voor eBay-verkoopkost
en dan kan u kiezen voor een eenmalige betaling of automatische betaling.

In het laatste geval zou u een uitrolmenu moeten kunnen aanklikken waarin onder andere domiciliering vermeld staat.

Bericht 14 van 26
laatste antwoord

Er wel rekening mee houden dat, zolang uw feedbackscore lager dan 50 is, PayPal verplicht zal worden aangeboden in al uw aanbiedingen als één van de mogelijke betaalmethodes die kopers kunnen gebruiken.

Je kan altijd vermelden in je objectbeschrijving dat PayPal NIET aanvaard wordt, je krijgt dan wel emails van kopers die je wijzen op de "tegenstrijdigheid" in je aanbieding, maar tot nu toe heb ik daar nog geen problemen mee gehad.
Bericht 15 van 26
laatste antwoord

'T is daarom dat je dat zinnetje uit je aanbiedingen haalde nadat je hier op het forum attent gemaakt werd op deze ebay-regel-overtreding zeker Yannickske?

Als je mensen raad wil geven, hou je dan tenminste aan de ebay-regelgeving of ze kunnen je achteraf nog gaan aanklagen wegens bewust doorspelen van foute informatie...

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 16 van 26
laatste antwoord

Het is trouwens soms mogelijk als je een feedback score lager is dan 50 om paypal uit te klikken als betaalmogelijkheid :p.
Bericht 17 van 26
laatste antwoord

Als je mensen raad wil geven, hou je dan tenminste aan de ebay-regelgeving of ze kunnen je achteraf nog gaan aanklagen wegens bewust doorspelen van foute informatie...

Ik zie niet in wat er "fout" is aan deze informatie, ze is enkel in strijd met de regelgeving. Ongelukkige woordkeuze?
Bericht 18 van 26
laatste antwoord

Je adviseert mensen om zaken te gaan doen die volgens de ebay-regelgeving niet mag.
Je geeft dus wel degelijk foute informatie aan nietsvermoedende medeverkopers die ervanuit kunnen gaan dat dit wel mag "aangezien het toch op het ebay-forum staat".

Maar ja, zoals je andere reactie vandaag zal je ook hier wel een antwoord geven die geen steek houdt!

Kijk, je doet maar hé?
Ik heb me voorgenomen enkel nog correcties op je postings te plaatsen.
Verder moet je geen reacties meer verwachten van mijnentwege.

... alleen, het zal heel moeilijk worden: 95% van je interventies zijn "foute informatie", "regelovertreding" en godbetert "tips tot belastingsfraude".

De andere 5% zijn bezigheidstherapie zonder inhoudelijke waarde.

Bericht 19 van 26
laatste antwoord

Je geeft dus wel degelijk foute informatie aan nietsvermoedende medeverkopers die ervanuit kunnen gaan dat dit wel mag "aangezien het toch op het ebay-forum staat".

Waar staat dat alle inhoud van het EBAY-forum per definitie waar is? Een forum is juist bedoeld om mensen de kans te geven constructieve discussies op te starten en hun meningen te ventileren. En wat ik schreef is mijn (degelijk geargumenteerde) mening. Voila.

godbetert "tips tot belastingsfraude"

Vind je dan niet dat je dat geld beter zelf kan houden i.p.v. het te betalen aan een regering die toch niet functioneert en het via corruptie in de zakken van politici laat belanden?
Bericht 20 van 26
laatste antwoord