annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voor sommige ebayer kan jeecht niet goed doen!

Voor sommige ebay klanten kan je gewoon weg niet goed doen.


Een koper koopt bij mij een jurk betaald onmiddellijk oké.


Nu stuur ze een berichtje dat het te klein is maar dat ik vermeld had dat het maatje 38 was en dat het maar om maat 36 ging.


 


Oké geen probleem,ik mail stuur het maar terug ik betaal u alles terug inc de 2x verzendingskosten.


Nu maild ze me terug.


 


Betaal maar alles op de rek dan zal ik de jurk terugzenden.


 


Normaal zenden ze het toch eerst terug en daarna de betaling.


In het verleden heb ik ooit eens een TH pull terugbetaald omdat die zogezegd te klein was maar zei hebben hun centen terug maar de pull heb ik nooit meer gezien.


En ebay kan je dan ook niet helpen.


hoe los ik dit nu op.


 


 


 


 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Voor sommige ebayer kan jeecht niet goed doen!

eigenlijk zou je dit kunnen oplossen door een tegoedbon te gebruiken... dit krijg je vaak ook in bepaalde winkels als je iets terugbrengt. Ebay!!! tegoedbons introduceren!!! dan zijn de verkopers hun geld niet kwijt en kunnen de koper voldaan alles terugzenden want ze hebben de bon. Bon kan enkel actief worden NA terugzenden van de goederen.


 


voila, opgelost, helaas is de werkelijkheid anders 😞

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Voor sommige ebayer kan jeecht niet goed doen!

och, soms moet je toch even lachen...


 


Ik verkoop op zondagavond iets, koper gaat bedrag overschrijven... vandaag een email "waar blijft mijn bestelling, ik heb verleden week woensdag betaald!!"


nu moet je mij eens uitleggen hun je iets op woensdag kunt betalen wat je pas op zondag gaat aankopen...!!!


Nu weet ik dat dit weeral wat zal doorwegen in de sterren, iets wat je dus niks kunt aan doen...


btw... de koper MOET nog steeds betalen...

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Voor sommige ebayer kan jeecht niet goed doen!

comp-shop dank u alvast voor je reactie.


 


En mischien nog een idee voor ebay in de toekomst.


 


 


 


 


 

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Voor sommige ebayer kan jeecht niet goed doen!

voila de rode bol is er al!


 


dreigt al met een rechtzaak.


waar gaan we naar toe.


 


Très bien, nous passerons donc par un litige.
Dommage d'en arriver là.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Voor sommige ebayer kan jeecht niet goed doen!

@poppemieke, laat je niet intimideren door dat soort onredelijke mensen. Voor zover ik begrijp was er een fout bij de maataanduiding of had je de verkeerde maat geleverd... dat kan gebeuren, we zijn mensen en mensen maken fouten. Maar je hebt ook alles gedaan om het recht te zetten waar zij niet wil op in gaan. Erg dat sommige mensen (of zelfs veel mensen) direct beginnen steigeren en zich bedrogen voelen (kijk zo meer eens bvb aan de kassa van de supermarkt wat die meisjes daar soms moeten slikken)


Enfin, dreigen met een rechtszaak is pure onzin en gewoon intimidatie tegen beter weten in, slimme mensen lossen de problemen op in alle rust en seriniteit, domme mensen zullen direct beginnen dreigen en die rode bol... daar kan volgens mij iets aan gedaan worden hoor, je kan sowieso je goodwill aantonen, bewaar wel goed die mails.


Enne ja, idd... eerst terugzenden en dan terugbetalen of ruilen.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord