Met welke arrogantie? Helemaal nikske arrogantie, just face the facts:
Een pc uit elkaar halen, der wat stukken nauwelijks van verkocht krijgen aan de straatstenen, een hoogste verkoopprijs halen van 4,99 euro en de andere halen voor 99% procent niet eens 2 euro...
En dan ga jij mij eens zeggen dat deze geen afdankerkes zijn in vergelijking met mijn objecten die wereldwijd afnemers hebben?
Goe bezig jongen!
Wat jij daar zit te doen bij die prof economie, ik weet het niet hoor!
Ik heb al meer pakketjes verzonden met Kiala als met De Post trouwens
Kan je dan ook eens zeggen hoeveel dat je er van elk verstuurde? Over gans je carriere zie ik 17 (ik kan er eentje misteld hebben) gegeven feedbacks aan kopers...
Noem je dit echt relevant?
Ik kan je enkel aangeven wat mijn ervaringen geven:
meer dan 2500 pakskes gingen hier al de deur uit, waarvan 2475 met De Post, 25 met Kiala.
De 2475 kwamen allen aan, 4 met enige vertraging bij internationale zendingen.
De 25 Kiala's... voor 2 heb ik "hemel en aarde moeten bewegen" daar ze zelfs niet eens te vinden waren in hun traceersysteem ondanks dat ik wel degelijk een code had!
10 werden geleverd na 3 dagen, de andere hadden 5 dagen of meer nodig.
Welke ervaring het meeste relevant is,dat maak je voor jezelf maar uit.
Mocht ik jou zijn, dan zou ik (vooraleer hier weer de grote Yannick) uit te hangen, eerst eens dit overleggen met je prof, misschien aanvaardt je van hem wel dat je beter wat bescheiden wordt in je visie.
Voor de rest: ik zei het al, ik krijg het echt op mijn heupen en ga de raad opvolgen die hier al eens meer geformuleerd wordt... negeren...