annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Weet er iemand iets goedkoper dan de post voor objecten te versturen?

Ik betaal momenteel 4euro voor taxipost 24H voor binnenland
en 8,10euro voor buitenland kilopost
en ik vind dat redelijk duur
weet er iemand misschien een ander bedrijf dat goedkoper is?
dank u voor uw antwoord
Bericht 1 van 55
laatste antwoord
54 ANTWOORDEN 54

Trouwens, met welke arrogantie durf jij mijn kwaliteitsartikelen zo denigrerend "afdankertjes" noemen? Toch wel een ironische uitspraak, als ik zo jouw eigen objecten bekijk.
Bericht 21 van 55
laatste antwoord

Met welke arrogantie? Helemaal nikske arrogantie, just face the facts:

Een pc uit elkaar halen, der wat stukken nauwelijks van verkocht krijgen aan de straatstenen, een hoogste verkoopprijs halen van 4,99 euro en de andere halen voor 99% procent niet eens 2 euro...

En dan ga jij mij eens zeggen dat deze geen afdankerkes zijn in vergelijking met mijn objecten die wereldwijd afnemers hebben?
Goe bezig jongen!

Wat jij daar zit te doen bij die prof economie, ik weet het niet hoor!

Ik heb al meer pakketjes verzonden met Kiala als met De Post trouwens
Kan je dan ook eens zeggen hoeveel dat je er van elk verstuurde? Over gans je carriere zie ik 17 (ik kan er eentje misteld hebben) gegeven feedbacks aan kopers...
Noem je dit echt relevant?

Ik kan je enkel aangeven wat mijn ervaringen geven:
meer dan 2500 pakskes gingen hier al de deur uit, waarvan 2475 met De Post, 25 met Kiala.
De 2475 kwamen allen aan, 4 met enige vertraging bij internationale zendingen.
De 25 Kiala's... voor 2 heb ik "hemel en aarde moeten bewegen" daar ze zelfs niet eens te vinden waren in hun traceersysteem ondanks dat ik wel degelijk een code had!
10 werden geleverd na 3 dagen, de andere hadden 5 dagen of meer nodig.

Welke ervaring het meeste relevant is,dat maak je voor jezelf maar uit.
Mocht ik jou zijn, dan zou ik (vooraleer hier weer de grote Yannick) uit te hangen, eerst eens dit overleggen met je prof, misschien aanvaardt je van hem wel dat je beter wat bescheiden wordt in je visie.

Voor de rest: ik zei het al, ik krijg het echt op mijn heupen en ga de raad opvolgen die hier al eens meer geformuleerd wordt... negeren...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 22 van 55
laatste antwoord

Och, beste hetzijspoor, dit trolleke is het niet waard om het op je heupen te krijgen ...

Maak de balans op :

het schemert met Darwin, maar heeft hem misschien gelezen maar blijkbaar niet begrepen ...

het kreeg les van een prof economie, die blijkbaar vogens eigen zeggen meer waard is dan alle forumbezoekers samen, maar vergeet dat ook professors die voldoende intelligent zijn misschien ook daar eens luisteren ... alleszins heeft ze van deze slimme mens weinig opgestoken ...

het tracht statistieken te hanteren, maar kent de basisvereisten niet ...

het poneert wijsheden allerlei, maar beseft niet dat het afgaat als een gieter ...

Het heet blijkbaar Yannick...

Wel Yannick, overweeg het bezoek aan een psychiater... want je torenhoge ego valt vandaag of morgen op je kop, en bezorgt je een hemelsgroot minderwaardigheidscomplex.

Bericht 23 van 55
laatste antwoord

@hetzijspoor: ten eerste heb ik tot nog toe al mijn objecten enkel in België verkocht, dus je vergelijking met internationale activiteiten gaat niet op.
En neen, in vergelijking met jouw objecten zijn die van mij zeker geen rommel. Jij durft zelfs steenpuin te verkopen heb ik gemerkt, terwijl er in elk containerpark een hele container vol van staat. Van oplichting gesproken.

Ik heb al 9 pakketjes verzonden met Kiala, 2 thuis laten afhalen (hoewel dit nergens in mijn verzendingsopties staat, dus je kan toch niet meer zeggen dat ik niet ruimdenkend en flexibel ben), en de rest verzonden met De Post. En neen, dat is niet statistisch relevant, wat ik er ook duidelijk bij vermeld heb in mijn post maar waar jullie blijkbaar overgelezen hebben: "voorlopig niet statistisch representatief". Gelieve dus eerst mijn posts aandachtig te lezen alvorens zulke commentaren te geven.

Hoe lang is het trouwens geleden dat je die problemen met Kiala ondervond? De Post is al tientallen jaren actief in België, dus dat zij één van mijn pakjes laten verloren gaan is onvergeeflijk. Maar Kiala's service is veel recenter, zij kunnen zich al eens een misser permitteren vind ik. Wie weet, misschien is de service ondertussen aanzienlijk verbeterd vermits ik er nog geen enkel probleem mee gehad heb?

Buiten de kwestie overigens, maar volgens de Ebay richtlijnen ben je als verkoper verplicht om een item te versturen nadat betaling ontvangen werd. Eens je als verkoper dus Kiala's tracking code in handen hebt als bewijs van verzending, houdt je verantwoordelijkheid op vermits je aan al je verplichtingen voldaan hebt. Met andere woorden: als er dan toch pakjes verloren gaan met Kiala, is dat niet meer mijn probleem. Zo simpel zie ik dat. Ebay laat me toe, door de optie "Kiala" aan te bieden, het aspect "verzending" uit te besteden. En als daar iets misloopt... dan is dat Kiala's probleem en niet het mijne.
Bericht 24 van 55
laatste antwoord

Waauw, wat een klantvriendelijke instelling. Als het verloren gaat is het mijn probleem niet. Nu, als koper zou je toch direct bij zo iemand kopen, niet?

Enne, je zou denken dat Kiala het pakketje wel zou vinden als ze een trackingnummer hadden, niet? GUESS AGAIN
Bericht 25 van 55
laatste antwoord

Eens je als verkoper dus Kiala's tracking code in handen hebt als bewijs van verzending, houdt je verantwoordelijkheid op vermits je aan al je verplichtingen voldaan hebt. Met andere woorden: als er dan toch pakjes verloren gaan met Kiala, is dat niet meer mijn probleem. Zo simpel zie ik dat. Ebay laat me toe, door de optie "Kiala" aan te bieden, het aspect "verzending" uit te besteden. En als daar iets misloopt... dan is dat Kiala's probleem en niet het mijne.

Ik zou toch de wet er eens bijhalen als ik jou was.
Een verkoper is wettelijk verplicht te leveren.
Binnen de wet bestaat er geen mogelijkheid om deze verplichting af te schuiven op de gekozen verzenddienst.

Ben je eens een paar dagen weg en zit dat stuk trol hier nog steeds de boel op te naaien. :^O

Ik krijg zo'n deep down eng vermoeden om welk soort het hier gaat. Dat drammerige, dat boven iedereen verheven idee, dat arrogante, dat betweterige.... Het komt me allemaal zo heel bekend voor.

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 26 van 55
laatste antwoord

Het zou kunnen gaan om een nep-psycholoogje, die uittest hoever ie kan gaan ]:)

Bericht 27 van 55
laatste antwoord

Net zoiets als die nep-jurist die we hier hebben, die eeuwige, brallerige student? ?:| :^O

Bericht 28 van 55
laatste antwoord

spijkers met koppen, Anneke, spijkers met koppen !!!

:^O :^O :^O

Alhoewel je moet toegeven dat we er de laatste tijd niet zoveel last meer van hebben ...

Bericht 29 van 55
laatste antwoord

Ik weet niet of er al iemand een antwoord heeft gegeven. Maar dus is een taxipost business contract het goedkoopst voor nu?
Want ik vind de internationale kosten gewoon teveel...><
Dank u voor uw antwoord
Bericht 30 van 55
laatste antwoord