annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

binnen hoeveel dagen moet de koper reageren

ik heb een ps3 game verkocht en na 8dagen opnieuw geplaatst omdat ik geen reactie kreeg van de koper.ook een bericht aan de koper achtergelaten zo snel mogelijk iets te laten weten. dit gebeurde niet.nu na 9 dagen reageerd de koper , maar ik heb het object al opnieuw geplaatst. ga ik nu in de fout en zo ja hoe los ik dit op.
ik was of ben van het gedacht dat de koper binnen de 4 dagen iets moest laten weten of ben ik verkeerd.
Bericht 1 van 91
laatste antwoord
90 ANTWOORDEN 90

by the way, het is de man van Saskia dit keer ,-)
Bericht 41 van 91
laatste antwoord

Als je wil dat je fb privé is moet dit via ebay op "privé" zetten. Je fb-score verdwijnt dan en wordt verandert in "privé".
Indien je dit niet doet is je fb openbaar en kan iedereen deze nazien ,ook andere computerprogramma's.
Een "prive"-account kan echter niks meer verkopen.

http://pages.benl.ebay.be/help/feedback/profile-public-private.html
Bericht 42 van 91
laatste antwoord

@ articcynda:

Uw reactie: Als de verzendkost via Kiala bv. 3 EUR bedraagt vind ik het niet onredelijk om in totaal 8 à 10 EUR aan te rekenen als verzendkost.
Mijn kopers zijn het daar trouwens volmondig mee eens vermits ze mij een DSR-score van maar liefst 92% geven op "verzending".

120 Bf. Kiala
+ 280 Bf. Verhandeling = 400 Bf. om een klein object te versturen in België !

Ik heb er andere ideeën over.

Je mag geen geld willen verdienen op je verzending. Maar als U hiervoor kiest om veel verhandelingskosten te vragen dan is dit uiteraard Uw goed recht.

Ik doe het niet.

Zoals U het verwoord vind ik dit buitensporig, maar goed, ik heb er geen last van.
Bericht 43 van 91
laatste antwoord

Verzendkosten :

Zolang de verkoper deze duidelijk vermeld in zijn objektomschrijving is er toch geen probleem ? Het is dan aan ebay zelf om om te reageren.
De koper kan dan ook in de objektomschrijving de verzendkosten lezen en kan automatisch zijn biedgedrag aanpassen.
Wat betreft "redelijke" verzendkosten :Ik heb al paketten gekregen die zelfs een orkaan konden overleven : bubbeltjesplastic ,chipskes ,platieke zakken ,sterke dozen.... .
Mijn item kwam wel bij mij aan zonder ook maar één schrammetje én de verzendkosten had ik toch berekend in mijn biedbedrag .Het zal mij dus "worst wezen" wat de prijs van verzend of de prijs van bieden was,ik betaalde immers het totaal én alles was binnen mijn voorzien budjet.
Bericht 44 van 91
laatste antwoord

Je mag geen geld willen verdienen op je verzending. Maar als U hiervoor kiest om veel verhandelingskosten te vragen dan is dit uiteraard Uw goed recht.

Ik doe het niet.

Zoals U het verwoord vind ik dit buitensporig, maar goed, ik heb er geen last van.

zolang de koper met de verzendkosten rekening houd is ook hij niet de sigaar...
Alleen.....op verzendkosten krijgt ebay zelf niks , dus ebay zelf in de sigaar ]:)
Bericht 45 van 91
laatste antwoord

Ik vind articcynda wel grappig 😄

Totaal niet van deze wereld, maar grappig (zoals Mork van Ork) B-)

Bericht 46 van 91
laatste antwoord

Quasi, je geleuter over "zolang je dit in de beschrijving meldt..." hebben we nu al 100 keer gelezen :_|

Jij bent misschien een koper die zo redeneert hé maar als je zelf eens wat meer zou verkopen dan zou je wel snel zien dat dit niet op gaat voor 90% van de ebayers hoor.
Zij gaan er van uit dat je als verkoper fair met hen om gaat en geen extra winsten wenst te puren uit de verzending.
Zij kijken dan ook na wat aangerekend werd en wat er uiteindelijk op de verpakking staat.

Als ikzelf een pakske ontvang en ik betaal daar 10 euro verzendkost voor dan wil ik ook een navenante service en geen onnozelheid waaruit blijkt dat de verkoper zoals artic verdorie meer dan het dubbele durft te rekenen.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 47 van 91
laatste antwoord

Maar allé Artic werkt 2 uur om de geschikte verpakking ineen te knutselen:-x
Bericht 48 van 91
laatste antwoord

Bericht 49 van 91
laatste antwoord

Ik ben zowel koper als verkoper.

Ook als koper wens ik eerlijk behandeld te worden.

Als koper heb je het recht om niet akkoord te gaan met de verzendingskost wanneer deze abnormaal is en de manier waarop het verzonden word niet goed verzorgd is.

Overlaatst iemand die ik ken een poppetje gekocht en de verkoper vroeg 10 euro verzending, stond in de aanbieding.

Ze kregen het thuis toegestuurd in papier gewikkeld, niet eens in een doosje, met een sticker van taxipost 5.70 euro. Gelukkig was het poppetje (in terracotta) niet gebroken.

Ze heeft beleefd gevraagd om een stuk terug te betalen. Dat was niet mogelijk met een hele resem uitleg waarom, bla bla bla.

Resultaat, m'n kennis koopt niets meer bij die verkoper en die verkoper heeft ondertussen al enkele negatieve feedbacks van anderen. M'n kennis zal niet vlug negatief feedback geven.

zie de koper:
http://feedback.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=craze115&ftab=AllFeedback

De verkoopster doet het nog, gewoon in papier, ze heeft geluk dat verschillende kopers geen negatief geven maar toch een opmerking nalaten.

Die verkoopster, je moet eens de feedbacks bekijken, er klopt iets niet .... meer dan 20 keer dezelfde koper .... ik ben natuurlijk niet zeker maar vermoed tegenbieden met een andere account of door een vriend tegengeboden.
Bericht 50 van 91
laatste antwoord