annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

binnen hoeveel dagen moet de koper reageren

ik heb een ps3 game verkocht en na 8dagen opnieuw geplaatst omdat ik geen reactie kreeg van de koper.ook een bericht aan de koper achtergelaten zo snel mogelijk iets te laten weten. dit gebeurde niet.nu na 9 dagen reageerd de koper , maar ik heb het object al opnieuw geplaatst. ga ik nu in de fout en zo ja hoe los ik dit op.
ik was of ben van het gedacht dat de koper binnen de 4 dagen iets moest laten weten of ben ik verkeerd.
Bericht 1 van 91
laatste antwoord
90 ANTWOORDEN 90

Jaja, als ik dat hier lees lijkt het mij de moment om nog eens iemand op het zwarte lijstje te gooien se.

Photobucket

Photobucket

Bericht 31 van 91
laatste antwoord

oei, nog iets vergeten...
Je moet natuurlijk eerst nog bovenaan op het tabblad "Feedback gegeven voor anderen" klikken é en dan naar onder gaan en pagina 6 en 7 selecteren

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 32 van 91
laatste antwoord

speedster, zo te zien hoef je je niet al te veel zorgen te maken hoor. ;-)

Bericht 33 van 91
laatste antwoord

hoi dan zie ik allemaal groene feedbacks van mij niks verkeerd zijspoor
Bericht 34 van 91
laatste antwoord

Het in rekening brengen van buitensporige kosten voor verzendingen is echter in strijd met ons beleid omtrent buitensporige verzendkosten

Toch een beetje redelijk blijven, hé mensen :

er is DRIE euro aangerekend, en de zegels alleen waren al 1,77 eur...

Bericht 35 van 91
laatste antwoord

DANK U MENSEN HIER OP HET FORUM VOOR HET BEGRIP EN DE STEUN.
EN ZOALS BUYKINGS ZEI: DOE WAT JE NIET LATEN KUNT MORTSEL IK KEN HET VANUIT MIJN BROEKZAK EN ZOEK JIJ HET MAAR OP HET FORUM.
JE MOET NOG VEEL LEREN MORTSEL.

NU JA IK HEB INDERDAAD VEEL BIJGELEERD 😄
Bericht 36 van 91
laatste antwoord

huwitte heeft niets verkeerd gedaan.
je kan namelijk iedereen zijn feedback opvragen of ze moesten prive staan.
spijtig is dat je hier geen bijlages kan bijsteken.
van het gene je prive naar mijn mailadres hebt gestuurd en niet langs ebay.
konden de mensen zien hoe je chanteerde en dreigde, en zeker van je stuk was buiten ebay.

groetjes mortsel]:)
Bericht 37 van 91
laatste antwoord

spijtig is dat je hier geen bijlages kan bijsteken.
van het gene je prive naar mijn mailadres hebt gestuurd en niet langs ebay.
konden de mensen zien hoe je chanteerde en dreigde, en zeker van je stuk was buiten ebay.

Je kan kopiëren en plakken ... ]:)

Bericht 38 van 91
laatste antwoord

Verkopers kunnen redelijke kosten in rekening brengen voor de verzending, verpakking en verwerking van objecten die ze verkopen. Het in rekening brengen van buitensporige kosten voor verzendingen is echter in strijd met ons beleid omtrent buitensporige verzendkosten. Lees aandachtig de objectbeschrijving, zodat u weet wat de verzendkosten zijn.

Articcynda, begrijpt U dat een beetje of moet ik een tekening maken ?

Beste Saskia, ik denk dat jij toch terug naar de lagere school moet om enkele lessen "begrijpend lezen" mee te volgen hoor...

In het extract EBAY reglementering dat je nota bene zelf gekopieerd hebt zie ik NERGENS een definitie van "redelijke kosten" staan. Geen cijfers, geen percentages van wat toegelaten is en wat niet. Bijgevolg is het dus aan de verkoper om uit te maken wat redelijk is en wat niet.

Van het ogenblik je een bod plaatst op een object, dan verklaar je je akkoord met de kosten die de verkoper als redelijk vermeld in zijn aanbieding. Je hebt dus geen enkele reden om nadien te komen klagen, laat staan de verkoper te chanteren om een deel van de kost terug te betalen!

Zelf bespaar ik nooit op verpakkingsmateriaal: ik ontwerp zelf een doos op maat van het te verzenden object, snij de vorm uit stevig karton van grote IKEA dozen, vouw ze zorgvuldig en omwikkel kwetsbare delen met bubbelfolie om er toch zeker van te zijn dat het object onbeschadigd toekomt, zelfs al zouden twee postbodes er tennis mee spelen.

Het ontwerpen, uitsnijden en vouwen van zo'n doos neemt al snel een uur in beslag. Reken daar dan nog de kosten van wat bruine tape en de bubbelfolie bij, de tijd die het afdrukken van een adreslabel in beslag neemt enz. Als de verzendkost via Kiala bv. 3 EUR bedraagt vind ik het niet onredelijk om in totaal 8 à 10 EUR aan te rekenen als verzendkost.
Mijn kopers zijn het daar trouwens volmondig mee eens vermits ze mij een DSR-score van maar liefst 92% geven op "verzending".

Is dit te moeilijk om te begrijpen, of moet ik er een tekening bij maken?
Bericht 39 van 91
laatste antwoord

Het in rekening brengen van buitensporige kosten voor verzendingen is echter in strijd met ons beleid omtrent buitensporige verzendkosten.

U hebt wellicht de kleuterklas overgeslaan !

En met deze laatste post hebt U inderdaad bewezen dat die Philipslamp NIET in Uw IKEA interieur past, gezien de vele dozen die U op Uw lege zolder liggen hebt!

WHoehaahahaaaa,

ik lach me een breuk met Uw posts hier! Zo'n naïef mens heb ik in jaren niet meer tegengekomen.
Bericht 40 van 91
laatste antwoord