annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

binnen hoeveel dagen moet de koper reageren

ik heb een ps3 game verkocht en na 8dagen opnieuw geplaatst omdat ik geen reactie kreeg van de koper.ook een bericht aan de koper achtergelaten zo snel mogelijk iets te laten weten. dit gebeurde niet.nu na 9 dagen reageerd de koper , maar ik heb het object al opnieuw geplaatst. ga ik nu in de fout en zo ja hoe los ik dit op.
ik was of ben van het gedacht dat de koper binnen de 4 dagen iets moest laten weten of ben ik verkeerd.
Bericht 1 van 91
laatste antwoord
90 ANTWOORDEN 90

ik krijg valse beschuldigingen op mijn feedbak.
heb vriendelijk gevraagd deze te wijzigen.

de persoon heeft wel mijn bank gegeven gekregen, heb zelf paypal en ik heb de game nog steeds niet doorverkocht.

zou ik deze als laster doorgeven.

ik krijg als antwoord doe maar ik ken ebay uit mijn broekzak
Bericht 21 van 91
laatste antwoord

bekijk de beschuldigingen maar eens op het webadress dat huwitte in zijn reatie heeft gezet.

alvast bedankt om dit erbij tezetten zodat iedereen ziet wat de koper er heeft ingezet.

wat vinden jullie hiervan is dit laster.

groetjes MORTSEL
Bericht 22 van 91
laatste antwoord

en zoals winkelcentrum zegt.
gratis in de bus steken .
op 10min rijden kost ook geld voor ps3 game van 1euro.
sebiet moet ik nog gaan opleggen.
en met zo een koper weet je ook maar nooit, als je het in de bus steekt , en dan misschien gaan beweren dat ze het niet ontvangen heeft.
dan krijg je weer deze problemen.
dus geen goed idee

groetjes mortsel
Bericht 23 van 91
laatste antwoord

winst wil maken op de verzendkost en volgens mij is dit verboden.

Waar staat dat?

We vragen dan een tegemoedkoming en stellen hem eerst zelf voor wat hij kan terugbetalen. In dit geval wou de verkoper 15 dollar terug betalen. Normaal zou hij iets meer moeten terug betalen maar goed, we gingen akkoord.

Onbegrijpelijk dat EBAY dit soort chantage niet sanctioneert. Het is ronduit schandalig dat je hier misbruik maakt van die verkoper door hem onder druk te zetten en impliciet de dreigen met een negatieve feedback.

en met zo een koper weet je ook maar nooit, als je het in de bus steekt , en dan misschien gaan beweren dat ze het niet ontvangen heeft.

Een heel belangrijk punt heb je daar. Zelf verzend ik altijd, omdat je dan ten minste het afgiftebewijs van het postkantoor hebt. Ooit heb ik eens een PC game verkocht aan 0.30 EUR (startbod) en toch verzonden hoewel de koper in een buurgemeente woont. Op die manier kan er geen sprake zijn van discussie.
Bericht 24 van 91
laatste antwoord

articcynda, had weeral eens geen andere reactie van je verwacht!

ELK zinnig mens die iets ontvangt en er staat bvb 7 euro p de postzegel/stempel zal reageren als je bvb 25 euro verzendkost betaald hebt !!!!!

Dat heeft NIETS met chantage te maken.

Je vraagt een eerlijke verzendprijs, ook al vraag je handelingskosten erbij moet het redelijk blijven.

Maar goed, U snapt het niet en zal het nooit snappen.

Hoog tijd at U eens het EBAY reglement leest !

Problemen met de verzending

Als u een probleem hebt met de verzending, raden we u aan om contact op te nemen met de verkoper en het verzendbedrijf. Als u het object dan nog niet ontvangt, kan onze pagina Transactieproblemen oplossen u helpen om het probleem met de verkoper op te lossen. Ga naar Wat moet ik doen wanneer ik een object niet heb ontvangen . Als u met PayPal hebt betaald, kunt u een transactieprobleem melden via het PayPal-klachtencentrum. Mogelijk is uw aankoop gedekt door de Kopersbescherming van PayPal.

Verkopers kunnen redelijke kosten in rekening brengen voor de verzending, verpakking en verwerking van objecten die ze verkopen. Het in rekening brengen van buitensporige kosten voor verzendingen is echter in strijd met ons beleid omtrent buitensporige verzendkosten. Lees aandachtig de objectbeschrijving, zodat u weet wat de verzendkosten zijn.

Buitensporige verzendkost = Dat is bvb iemand die in België 15 euro verzendkost vraagt terwijl hij met taxipost maar 5,70 betaald heeft. Een redelijkheid kan zijn dat hij bvb 0,50 euro voor de doos en 2,50 voor verhandeling vraagt = totaal 8,70.

Articcynda, begrijpt U dat een beetje of moet ik een tekening maken ?
Bericht 25 van 91
laatste antwoord

Als je het in de bus steekt !!!!

Dan heb je nog steeds de beleefdheid om aan te bellen om het persoonlijk af te geven. Doe ik regelmatig. Bel of mail naar de koper en vraag wanneer ie thuis is.
Bericht 26 van 91
laatste antwoord

en tegen de huwitte heb ik ook een klacht ingediend wegens mijn feedback gegevens zomaar op het forum te smijten voor iedereen ik dacht dat dat toch wel prive was .
Bericht 27 van 91
laatste antwoord

Iedereen kan toch de feedback van je lezen,anders moet je die privé maken.
Wat Huwitte plaatste was gewoon een link naar een hulpmiddel ,die enkel de neg. eruit haalt.
Maar als je hier post op het forum en je klikt gewoon op je naam,dan kan je ook al die bollen zien hoor.
Bericht 28 van 91
laatste antwoord

hoi,dat is niet waar want dat zijn feedbacks die ik ooit aan andere personen heb gegeven die komen wel niet op mijn account te staan he die zien jullie normaal niet die heeft huwiette ergens vandaan omdat hij op ebay werkt denk ik vermoed ik weet het natuurlijk niet zeker he !!buyking.
Bericht 29 van 91
laatste antwoord

die zien wij wel buyking. Klik hierboven gewoon naast je naam op het getal "53", dan kom je in je feedbackprofiel.
Ga dan onderaan naar pagina 6 en 7 en je zal zien wat wij allemaal konden zien

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 30 van 91
laatste antwoord