articcynda, had weeral eens geen andere reactie van je verwacht!
ELK zinnig mens die iets ontvangt en er staat bvb 7 euro p de postzegel/stempel zal reageren als je bvb 25 euro verzendkost betaald hebt !!!!!
Dat heeft NIETS met chantage te maken.
Je vraagt een eerlijke verzendprijs, ook al vraag je handelingskosten erbij moet het redelijk blijven.
Maar goed, U snapt het niet en zal het nooit snappen.
Hoog tijd at U eens het EBAY reglement leest !
Problemen met de verzending
Als u een probleem hebt met de verzending, raden we u aan om contact op te nemen met de verkoper en het verzendbedrijf. Als u het object dan nog niet ontvangt, kan onze pagina Transactieproblemen oplossen u helpen om het probleem met de verkoper op te lossen. Ga naar Wat moet ik doen wanneer ik een object niet heb ontvangen . Als u met PayPal hebt betaald, kunt u een transactieprobleem melden via het PayPal-klachtencentrum. Mogelijk is uw aankoop gedekt door de Kopersbescherming van PayPal.
Verkopers kunnen redelijke kosten in rekening brengen voor de verzending, verpakking en verwerking van objecten die ze verkopen. Het in rekening brengen van buitensporige kosten voor verzendingen is echter in strijd met ons beleid omtrent buitensporige verzendkosten. Lees aandachtig de objectbeschrijving, zodat u weet wat de verzendkosten zijn.
Buitensporige verzendkost = Dat is bvb iemand die in België 15 euro verzendkost vraagt terwijl hij met taxipost maar 5,70 betaald heeft. Een redelijkheid kan zijn dat hij bvb 0,50 euro voor de doos en 2,50 voor verhandeling vraagt = totaal 8,70.
Articcynda, begrijpt U dat een beetje of moet ik een tekening maken ?