annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

creditkaart verplicht voor verkopers met feedback minder dan 50

Na veel gezoek staat het vast
BEGINNENDE VERKOPERS MET FEEDBACK MINDER DAN 50 MOETEN EEN CREDITKAART BEZITTEN,ANDERS GEEN VERKOOP.
Men kan wel een paypal rekening openen,gekoppeld aan een bankkaart en alzo aankopen betalen via pay pal MAAR zelf verkopen KAN NIET ZONDER CREDITKAART TE LINKEN AAN DE PAYPAL REKENING
Bericht 1 van 91
laatste antwoord
90 ANTWOORDEN 90

Het valt me op in diverse postings dat Articcynda telkens lang moet nadenken om een zo debiel mogelijk antwoord in mekaar te flansen.

Misschien bang om een intelligent antwoord te geven ?

Want zo wereldvreemd, onervaren, normloos op de rand van het misdadige, dom en eigenwijs kan één iemand toch niet zijn ???

Of 't is toch een trol, zoals Anneke in #17 beweerde ...B-)

Bericht 31 van 91
laatste antwoord

"winstmarge slechts 30%"? Die "slechts" is toch sarcastisch bedoeld hoop ik?

@supergiftman: iemand persoonlijk aanvallen is gemakkelijker dan op een constructieve manier deelnemen aan de discussie, en ook niet meteen een uiting van intelligentie...
Bericht 32 van 91
laatste antwoord

@supergiftman
't Is een trol, een zwakbegaafde minderjarige of iemand met een plaatstalen plaat voor z'n kop. Hoe meer die hun scheur opentrekken hoe achterlijker het allemaal gaat klinken.
Het beste is om zulke entiteiten te negeren, dan stopt het vanzelf.

't Is koud buiten he.... Brrrr. 'k Ben deze middag bijna bevroren, tenminste zo voelt het.

@siemenpoes
Ik heb nog niks gehoord van je-weet-wel. Ik hou je op de hoogte zodra ik iets meer weet.

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 33 van 91
laatste antwoord

@J.A
O.K ,geen probleem.

Zal eens aan mijne kerstboom beginnen ,met de restanten van vorig jaar.:-p
Bericht 34 van 91
laatste antwoord

winstmarge slechts 30%"? Die "slechts" is toch sarcastisch bedoeld hoop ik?

Economie studeer je dus ook al niet. Hoeveel denk je dat winstmarges bedragen? 10% ofzo? laat me niet lachen.

Weet je dat bijvoorbeeld kleding een coefficiënt heeft van 2.5? Dat wil zeggen dat een kledingstuk dat 100 euro inkoopprijs heeft verkocht wordt aan 250 euro. Een winstmargen van dus 150%. Daar moeten dan nog wel allerhande kosten vanaf, maar 30% is inderdaad 'slechts'.

Al die mensen die beweren dat dure producten onnodig duur zijn beseffen niet dat het niet enkel de merknaam is, maar ook de kwaliteit.

voorbeeldjes:

Solden januari 2007: Ik koop enkele dingen in de solden. Eentje is trui van WE, spotgoedkoop maar wel mooi. Tweede is een vestje van Dolce & Gabanna, ook mooi, maar zelfs in de solden nog iets waar ik toch even moest over nadenken. De trui van WE, die wordt in het beste geval nu gedragen door een Thaise persoon, in het slechtste geval wilden zelfs zij deze uitgerafelde, verkleurde en misvormde trui niet. Het vestje van Dolce & Gabanna kan ik echter, zou ik het willen, verkopen voor splinternieuw en nooit gedragen. Dus ja, een merk is duurder, maar dat merk kan niet veroorloven om te werken met goedkope producten en levert dus voor die dure prijs ook kwaliteit.
Bericht 35 van 91
laatste antwoord

Zo denk ik er ook over.

Ons TROL zit nu op de schoolbanken,vanavond komt ze zeker terug met al haar onzin.
Dus best niet voederen,tenzij wat mosterdgas:-x
Bericht 36 van 91
laatste antwoord

RARA

wat studeert ons trol ???

Lichamelijke opvoeding ?

]:)

En is 't ons of onze ?

Bericht 37 van 91
laatste antwoord

't Is een ons trol (100 gram) of onze trol (onze boksbal). :^O

Bericht 38 van 91
laatste antwoord

En het is nog steeds koud, ondanks de opwarming van de aarde waar ze zich in Kopenhagen nu zo druk over maken.
Er komt een nieuwe, kleine, ijstijd aan.
Schaatsen uit het vet, sleeën uit de garage en skilatten afschuren.

Bericht 39 van 91
laatste antwoord

Ik studeer inderdaad geen economie, geen rechten en ook geen lichamelijke opvoeding. De eerste die het juiste antwoord geeft, krijgt 10% korting op zijn volgende aankoop bij mij 😉

@disneybelgium: natuurlijk kan ik me niet uitspreken over alle sectoren, maar meer bepaald in mijn eigen sector weet ik dat de winstmarges sinds de economische crisis vaak tot onder de 25% gezakt zijn. Maar ook in tijden van economische groei is de concurrentie (m.n. de toevloed van goedkope producten uit Zuid-Oost Azië) zo drukkend dat winstmarges op eindproducten zelden jouw 30% overtreffen. De grondstoffen worden toch steeds bij dezelfde producenten aangekocht, en enkel de ontwikkelaar die deze grondstoffen het snelst/goedkoopst tot innoverende technologieën kan converteren, krijgt zijn waren verkocht.

We leven niet voor niets in een consumptiemaatschappij. Productietechnologieën evolueren zodanig snel dat een item dat vandaag in de winkel ligt, over een jaar of 3 al hopeloos verouderd is (denk bv. maar aan de Wet van Moore). Het is dus compleet zinloos om iets te ontwikkelen waarvan de levensduur langer is dan 5 jaar, want binnen die tijd zal de consument toch een nieuwer exemplaar willen aanschaffen. Waarom denk je dat er (op flash-drives e.a. mass storage na) zelden garanties van meer dan 3 jaar worden gegeven?

Ik twijfel er dus zeker niet aan dat, zoals je stelt, een item van goede kwaliteit na ettelijke jaren zelfs nog als nieuw kan verkocht worden. De vraag is eerder, wie zal er op zo'n voorbijgestreefd item nog een bod willen uitbrengen?

Om mijn vorige voorbeeld aan te halen: een 5-tal jaar geleden was de gangbare grootte voor USB-sticks 128 MB, nu ligt die rond de 4 GB. Zelfs als je er 5 jaar geleden dus jarenlange garantie op kreeg en nu zou willen verkopen, dan mag je een bod wel vergeten. Geen kat (of, voor J-A, ijsbeer) die een USB-stick van 64 MB nog opraapt als je hem op straat gooit.
Bericht 40 van 91
laatste antwoord