annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

creditkaart verplicht voor verkopers met feedback minder dan 50

Na veel gezoek staat het vast
BEGINNENDE VERKOPERS MET FEEDBACK MINDER DAN 50 MOETEN EEN CREDITKAART BEZITTEN,ANDERS GEEN VERKOOP.
Men kan wel een paypal rekening openen,gekoppeld aan een bankkaart en alzo aankopen betalen via pay pal MAAR zelf verkopen KAN NIET ZONDER CREDITKAART TE LINKEN AAN DE PAYPAL REKENING
Bericht 1 van 91
laatste antwoord
90 ANTWOORDEN 90

Ik heb het maar even nagevraagd. Antwoord:

Please use the shipping calculator on the auction page (under the photo's)
Courier Europe £31.25

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 61 van 91
laatste antwoord

Ik heb het ook even nagevraagd. Antwoord:

Zelfde antwoord !!! :^O

m.

m.
Bericht 62 van 91
laatste antwoord

Hey, ik mag toch wel niet meer een paar dagen overslaan om hier es te komen kijken, het wordt hier echt wel toppie met artic erbij

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 63 van 91
laatste antwoord

Misschien wordt dit trolletje te eten gegeven door ebay ?

Kwestie van terug leven te brengen in de forabrouwerij !

Bericht 64 van 91
laatste antwoord

@supergiftman: het is niet omdat je niet verstaat wat ik schrijf, dat het daarom gewauwel is. Gespeld met 'au' trouwens.

@J-A: met de ene ondoordachte uitspraak na de andere zullen we je mettertijd nog moeten gaan bedanken omdat je wat stof tot discussie aanbrengt :^O Oh ironie... Je schreef: "Nu weer over windmolens die meer kosten dan ze ooit zullen opbrengen en landschap-vervuilend zijn."
1. Het uranium voor je kerncentrales wordt gewonnen in gigantische open put mijnen (zoals deze bv. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Ranger_3_open_pit.jpg ). Staan zulke kraters dan zoveel mooier in het landschap vind je? Of hou je misschien van de bergen afval ernaast ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/db/Broken_Hill_Town_%26_Line_of_Lode_Pano%2C_NSW%2C_08.07.2007.jpg ) die veel hoger zijn dan windmolens, en vervuild zijn met uiterst giftige metalen die voor tientallen generaties voor pollutie van het grond- en oppervlaktewater zullen blijven zorgen?
2. Na de kernsplijting blijven er in het radioactief afval isotopen over met een halveringstijd van tienduizenden jaren. Het kleinste kind beseft dat een windturbine, die nauwelijks onderhoud vraagt en jarenlang milieuvriendelijke stroom levert, bijna gratis is in vergelijking met de kost van het gecontroleerd opbergen van al dat radioactief afval de komende 10.000 jaar. En ik hoop maar dat er met die bunkers nooit iets gebeurt, anders zitten je achterachterachterachterachterachterachterkleinkinderen met een serieus probleem.
Weeral een kortzichtig slachtoffer van Electrabel's propaganda... want eigenlijk heb ik dan nog niet eens vermeld hoe schadelijk en gevaarlijk het omzetten van uranium naar bruikbare splijtstof eigenlijk wel niet is. Onwetendheid? Of gewoon uit gemakzucht je kop in het zand steken?
Ik denk dat ik voor iedereen hier op het forum spreek als ik zeg: sla a.u.b eens een boek open vooraleer je aan een antwoord op deze post begint te schrijven.

@hetzijspoor: ik ben verheugd te vernemen dat mijn stategie, alles en iedereen zonder onderscheid tegen de schenen stampen, zo snel al zijn vruchten begint af te werpen, en al een paar mensen wakker geschud heeft.

@disneybelgium: inderdaad, als je stil bent kan je bijna de hersenen van de forumleden horen kraken, nu het niveau van de discussies naar omhoog wordt getild 😉
Bericht 65 van 91
laatste antwoord

@articcynda:

als je nu ook nog denkt alles te weten over spelling, dan zou je best eerst het verschil leren tussen wauwelen en wouwelen ...:^O

Dat ik niet begrijp wat je schrijft zou ik betwijfelen, maar dat ik niet begrijp hoe je sommige dingen kan schrijven is wat anders ...

Bericht 66 van 91
laatste antwoord

Geen wonder dat je niet begrijpt hoe ik "sommige dingen kan schrijven", het lijkt wel of je meer bezig bent met het persoonlijk afkraken van bepaalde niet nader genoemde forumleden en hen imagoschade te bezorgen, dan constructief de discussies te volgen...
Bericht 67 van 91
laatste antwoord

hen imagoschade te bezorgen

Ik denk dat die personen dat zelf al genoeg doen...denk niet dat ze onze hulp nodig hebben om hun imago van 'foefelaar' te krijgen.
Bericht 68 van 91
laatste antwoord

Bijna Kerst, en zo zien we maar:

't is weer allemaal peis en vree 🙂

Voor sommigen :

peis met ei ]:)

vree met ee ]:)

Bericht 69 van 91
laatste antwoord

@Disneybelgium: foefelen is een nationale sport in Vlaanderen, dus ik heb er absoluut geen probleem mee een foefelaar genoemd te worden.

Ik heb echter wel een probleem met individuen die suggereren dat ik een onbetrouwbare of oneerlijke verkoper zou zijn. De reacties op mijn feedbackpagina bewijzen immers het tegendeel.
Bericht 70 van 91
laatste antwoord