annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay heeft mijn account geschorst!!

Ik geef hierbij iedereen de toelating om eens te kijken waarom?


Zie mijn feedback!!!


oja waarom?


***Informatie over het beleid omtrent "Niet-verkopende verkoper"***Verkopers moeten zodanig zakendoen dat kopers steeds tevreden zijn. Als een groot aantal kopers ontevreden is over de prestaties van een verkoper, is dit in strijd met het beleid voor wanprestaties van verkopers.


 


 


 

-- Bewerkt door comp-shop om 30 Mar 2011 14:23 CEST
Bericht 1 van 32
laatste antwoord
31 ANTWOORDEN 31

ebay heeft mijn account geschorst!!

Goeiemiddag,


U heeft inderdaad recentelijk een heleboel neutrale en negatieve feedbacks ontvangen met de verwijzing dat er iets serieus misloopt met uw manier waarop en de tijdsspanne waarin u uw artikelen verstuurt 


http://pages.benl.ebay.be/help/policies/seller-non-performance.html


"...Bovendien schendt een verkoper het beleid omtrent verkoperprestaties als hij/zij een hoog percentage ontevreden kopers heeft in de afgelopen 30 dagen, wat zich uit in negatieve of neutrale feedback of in een groot aantal klachten over niet ontvangen objecten..."


Ik kan verstaan dat het af en toe eens gebeurt dat een verzending foutloopt, maar het lijkt erop dat dit bij u meer en meer voorkomt. Misschien moet u eens even kijken wat u kan verbeteren alvorens u hier komt klagen over derden.


 

met vriendelijke groet,
je.bois.mon.cafe.ici
Bericht 2 van 32
laatste antwoord

ebay heeft mijn account geschorst!!

" kan verstaan dat het af en toe eens gebeurt dat een verzending foutloopt, maar het lijkt erop dat dit bij u meer en meer voorkomt"


Ik ga wegens het gerechterlijk onderzoek niet uitwijden maar, er verdwijnen (verdwenen) inderdaad VEEL, zeg maar HEEL VEEL, pakjes van ons. Iemand had namelijk ontdekt dat omdat ons logo werd afgedrukt op de verzendingen dat daar wel eens waardevol, en goed te verkopen computermateriaal zou insteken.


We hebben een schadeclaim van ongeveer 2000 euro lopen, nu alleen nog afwachten hoelang het zal duren voor de gerechterlijke instanties een uitspraak doen.


Dat ik dit, wegens het onderzoek, niet kan uitleggen aan ebay = dubbel probleem. Want wij zijn nu aan het uitzoeken, wie, wat ontvangen heeft en wie niet, en inderdaad dit neemt de nodige tijd in beslag.


Ik kan vandaag zeggen dat wij ALLE kopers hun bestelde goederen zullen leveren, alleen gezien het onderzoek zal dit even duren, en daar worden wij dan ook weer op afrekend...


 Alle negatieve en of neutrale feedback kan ik perfect en correct verantwoorden!

-- Bewerkt door comp-shop om 30 Mar 2011 16:07 CEST
Bericht 3 van 32
laatste antwoord

ebay heeft mijn account geschorst!!

Je kan toch echt niet ontkennen dat er een probleem is?


Bvb de negatieve gekregen van ene eddyxxxx


Die persoon kocht op 08/02 een adapter waarvan je zegt dat hij op 24/03 nog op de post ligt te wachten op afhaling volgens het traceernummer.


Maw: dit artikel kan nooit verstuurd zijn voor 1 maart want een traceerbare zending blijft slechts 14 dagen liggen op het postkantoor voor het teruggezonden wordt. Dat de post 6 dagen zou doen over het verzenden, zoals je in andere postings beweert, lijkt me ook vrij kras. Net als mikmak kan ik enkel vaststellen dat ook bij ons traceerbare pakketten (evengoed geldend voor andere niet-genormaliseerde nationale zendingen) normaal de volgende dag - maximaal de dag - erop afgeleverd worden.


Enne... 5 km rijden om een pakket binnen te brengen is te ver??? Ik doe dit dagelijks, ongeacht hoeveel zendingen ik dien te doen! En zie... mijn feedbackscore heeft daar heus niet onder te lijden.


Als je wil verkopen, dan zorgt dit ook voor enige commerciële ingesteldheid hé? Wil je een koperstevredenheid opbouwen, dan zal je eerder in belang van je kopers dienen te denken dan eigen belangen centraal te stellen... Je reputatie maak je immers niet zelf, dat doen de kopers voor jou. Je kan ze wel beïnvloeden door je service aan te passen


 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 32
laatste antwoord

ebay heeft mijn account geschorst!!

in één van mijn andere postings heb je een voorbeeld van een trackingscode die nog onderweg is... dus je beweerd dat ik lieg als ik externe bewijzen aanbreng?


Ik leef van ebay, dus ik zou mijn eigen inkomsten ondermijnen door zo te handelen???


Ik ben nu 4 weken werkloos, want ik kan niet verkopen = geen inkomsten = veel verlies!


dus dit kan NIET volgens u?


323210626690005862306030


Zo heb ik er nog een paar!!


 


 

Bericht 5 van 32
laatste antwoord

ebay heeft mijn account geschorst!!

yorsenide
Community-lid

ook heb heb vandaag bericht gekregen van ebay dat ik ben geschorst voor 4 weken.


had net weer een heleboel objecten aangeboden.


een hele namiddag werk voor niets.



en begrijpen wie begrijpen kan, want ik niet.


zou niet weten waarom.


heb de laatste maand geen enkele negatieve gekregen.


enkele neutrale  en die waren dan nog ok.


maar wel 73 positieve.


ik moet nu van ebay al mijn geschillen oplossen???  ik heb er momenteel geen enkele lopen van kopers die niet tevreden zijn dus hoe kan ik ze dan oplossen.


ik had wel een heleboel geschillen lopen van geld dat ik niet ontvangen had van kopers, en die zijn inmiddels gesloten, ze zouden beter daar eens naar kijken.


ik heb om uitleg gevraagd maar er zal niets aan te doen zijn zeker.

Bericht 6 van 32
laatste antwoord

ebay heeft mijn account geschorst!!

@comp-shop:


je traceernummer dat je hier geeft, toont toch wel aan dat je ruimschoots laat verzond?


OK, je kan altijd met een leverprobleem geconfronteerd worden als verkoper maar dan communiceer je toch met je koper? Als je hem vooraf op de hoogte hield en de 23e een mail had gestuurd dat het object verzonden werd, dan had je mogelijks deze negatieve kunnen vermijden.


Maar blijf nu eens eerlijk met jezelf en je koper... 43 dagen na de aankoop verzenden... is dit niet wat laat?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 32
laatste antwoord

ebay heeft mijn account geschorst!!

Die zending is ondertussen wel al 14 dagen onderweg!


Hoog tijd om een klacht in te dienen bij de post,best bij de ombudsdienst.


Persoonlijk dien ik elke keer,na 48 uur ,een klacht in.


Eis een opzoeking,en alles is steeds boven water gekomen.


Denk dat ik ondertussen geboekt sta als hun lastigste klant,moet zelfs mijn adres niet meer geven:-p

Bericht 8 van 32
laatste antwoord

ebay heeft mijn account geschorst!!

14 dagen?


Als ik goed kan tellen is dat nog maar 12 dagen hoor. De wachttijd in het postkantoor van aankomst begint pas te lopen van zodra het pakket er terug binnen geleverd wordt nadat het niet kon afgeleverd worden hé?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 32
laatste antwoord

ebay heeft mijn account geschorst!!

Die zending is NOOIT aangeboden,laatste melding op 24 maart -onderweg voor distributie-


In het netwerk opgenomen op 23 maart,gesorteerd ,maar is niet verder geraakt.


Anders krijg je de mededeling -bestemmeling afwezig,bericht achtergelaten-



Na 12 dagen,om juist te zijn,gaat die niet meer boven water komen.



Ik eis een opzoeking al na 48 uur.Krijg dan een klachten formulier in te vullen,maar ik weiger dat in eerste instantie.Vermits ik meestal met secur verzend word ik afgescheept met de mededeling dat ik toch vergoed word.Ik blijf aandringen op een onderzoek ipv een vergoeding.Ben een heel lastig mens,maar alles duikt plotseling op!


Ik weet ,en de post ook,dat er in elk bedrijf mensen met losse handjes zijn.Zeer kort op de bal spelen ,is volgens mij de enige oplossing en dus niet wachten tot de koper reageert,maar zelf traceren.


Vorige maand heb ik dat moeten doen voor 4 van de 6 securzendingen.dus enorm veel.


Als prof. verkoper zou dat moeilijk te doen zijn,want er kruipen heel wat uren in.


Als ik dat niet zou doen,dan zou mijn feedback er helemaal anders uitzien,maar een prof. verkoper kan niet alle zendingen op die manier opvolgen.


Dus ik heb  begrip voor COMBI shop.

Bericht 10 van 32
laatste antwoord