annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

gedaan met verkopen op ebay...

beste vrienden ik ben gedaan met verkoop op ebay... bring veinig op dank zij alle soorten komisies en pay-pal kosten,en omdat risico op problemen "met charge back" te groot is... dus vanaf vandag niets meer te koop bij mij...ps- ik heb net latste verkoop advertencie vervijdererd vordat afgelopen was..lol...potenciele kopers vragen achter object maar deze is te koop op 2dehands.be mits bank overschrijven allen....hahhahaha.. als jij zelfde denk ,laat maar ier weten..mvg!!;-)

Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

Re: gedaan met verkopen op ebay...

Ik stop er ook tijdelijk mee, te weinig verkoop, alle winst gaat op in de kosten.

m.
Bericht 21 van 24
laatste antwoord

@ Walesha,

je hebt me inderdaad gevraagd via de emailservice van Ebay naar informatie en ook naar babybody's en die vraag werd via ebay beantwoord.

ik zoek eens even op wat er kan gebeurd zijn want geloof het of niet en er zijn hier al tal van getuigenissen geweest op dit forum, dat er berichten niet toekomen of heel extreem laat toekomen.

dus, Uw opmerking "in eigen boezem kijken" begrijp ik niet want dit is precies hetgeen we doen en ja, ik heb je geantwoord.

ik zoek alles eens op en kijk of ik iets terugvind van die mails.

Johan

Bericht 22 van 24
laatste antwoord

walesha heeft een bericht gestuurd Aan:  delamontcreationsoostende Van:  walesha Verzonden:  20-feb-12 14:37  U hebt dit bericht beantwoord op 20-feb-12.

ik heb zelfs gevraagd om eens een voorbeeld badge, tekening te sturen.

wat die babyartikelen betreft hebben wij een mooi gama aan babypyama's maar die komen niet op ebay, is de moeite niet, verkoopt echt niet.

kom eens naar Oostende, maak er een uitstapje van. we hebben een winkel met heel wat leuke spullen.

,-)

Bericht 23 van 24
laatste antwoord

Toch spijtig dat de goeien altijd gaan he 🙂 maar tis inderdaad niet slecht een tijdje eruit gaan. des te beter de terug keer misschien?

Bericht 24 van 24
laatste antwoord