annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb echt hulp nodig

ik heb een burberry hemd verkocht
de koper beweert dat het hemd vals is
ik vraag aan hem om mijn hemd terug te sturen want hij denkt dat het nep is maar hij weigert om terug te geven
dus nu zegt hij dat hij me morgen gaat aanklagen bij burberry paris als ik zijn geld via paypal niet terugstort+hij heeft 4 negatieve feedbacks en hij heeft er maar 35 in totaal!!!!!zijn gebruikersnaam:jujuachetetout
die is mij echt aan het blackmailen!!!!!!

aub een antwoord
Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

ik heb echt hulp nodig

ebay geeft kopers altijd gelijk , hij wil het gewoon gratis hebben .zo heb ik er ook 2 op korte tijd gehad en nu ben ik geblokt voor een maand.
gewoon op een andere verkoperssite beginnen .
kopen kun je het best op ebay , gewoon zeggen dat het niet werkt of dat het stuk is en je krijgt je geld terug en je hebt het object nog .
Bericht 11 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

kopen kun je het best op ebay

Als er geen verkopers zijn, valt er niks te kopen !

m.


m.
Bericht 12 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

ok ik heb een email gestuurd gisteren naar ebay maar ze hebben me nog niks teruggestuurd
nu wilt de koper 75euro hebben ipv de originele prijs dat hij heeft betaald(42euro) + het hemd bijhouden
en ik wil zijn berichten niet meer lezen
doet ebay iets tegen chantage,blackmail?
want dit is echt serieuze chantage!!!!
Bericht 13 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

Indien je kan aantonen via zijn mails dat hij je chanteert, loopt de koper het risico dat hij gebannen wordt door ebay.

Geef hem gewoon nogmaals de raad dat hij het mag terugsturen en dat je dan zijn geld zal terugstorten zoals de ebay-regels én Paypal het voorschrijft.
Indien hij een claim opstart via Paypal, idem dito: gewoon antwoorden in de claim dat je bereid bent tot terugstorting mits koper terugstuurt.

Het is de enige weg om jezelf een beetje in te dekken zolang je de mails effectief ook maar behoudt!
Deze kunnen altijd nuttig zijn, ook als hij een paypalclaim zou indienen.


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 14 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

Als hij 75 euro wil én het hemd is dit chantage!
idd mails bijhouden en doorsturen naar eBay. Hier MOETEN ze gewoon maatregelen tegen nemen!
Bericht 15 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

articcynda
Community-lid
idd mails bijhouden en doorsturen naar eBay. Hier MOETEN ze gewoon maatregelen tegen nemen!

Ebay MOET veel, maar ze DOEN bitter weinig...

@funvetementsboutique: de beste raad die ik je kan meegeven is niet toe te geven aan dat soort chantage. Dit is overduidelijke een bedrieger die heel goed op de hoogte is van de regelgevingen, en dus weet dat Ebay een verkoper in jouw situatie volledig in de kou laat staan.

Op die manier maakt deze oplichter gebruik van jouw eerlijkheid om een gratis item te bemachtigen, met nog een flink zakcentje er bovenop. Het zou me trouwens niet verbazen mocht dat item binnen onbepaalde tijd terug opduiken op Ebay... Wij verkopers zijn soms gewoon te eerlijk om opgewassen te zijn tegen dit soort gewiekste individuen. Kijk maar naar Siemenpoes als beste voorbeeld, die 54 EUR (!) betaalde voor een T-shirt (!) voor een baby van 6 maanden, en nog steeds niet doorheeft dat ie opgelicht is.
Bericht 16 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

Artic,

Ter info, Ebay neemt chantage wel degelijk ernstig.
Zoals gewoonlijk sta je weer uit je nek te lullen, niet gehinderd door enige kennis van zaken of ervaring.

@funvetementsboutique: best even post 15 negeren, enkel gezwam en onwaarheden.
Bericht 17 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

articcynda
Community-lid
@funvetementsboutique: best even post 16 negeren, enkel gezwam en onwaarheden.
Bericht 18 van 19
laatste antwoord

ik heb echt hulp nodig

@ artic:

Kan je je post ook staven aan de hand van voorbeelden?
Bericht 19 van 19
laatste antwoord