annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klacht nav gebroken item

Een koper dreigt met klacht neer te leggen bij het parket dit omwille van 'bedrieglijke praktijken' omdat een vynil plaat die gebroken is toegekomen.

ik was een paar dagen weg en kon dus geen mail beantwoorden, koper geeft direct negatief.

ook op mijn mails, geen antwoord.

akkoord, ik heb een paar negatieve gekregen, maar deze zijn 90% van kopers die de itempagina niet gelezen hebben of franstaligen die geen nederlands verstaan.

wat moet ik in deze situatie ?
Bericht 1 van 31
laatste antwoord
30 ANTWOORDEN 30

klacht nav gebroken item

de plaat koste amper 1.99 euro, port 6euro
dus totaal 7.99 euro !
Bericht 11 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

betreft item nr : 280484401999
Bericht 12 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

vraag een foto!

als hij dit niet kan geven of bewijzen dan NIETS terugbetalen !!!

Johan
Bericht 13 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

Betaal hem terug als ie de gebroken plaat naar je terug stuurt. Op die manier ben je zeker dat de plaat gebroken is. Waarschijnlijk gaat ie voor 1.99 EUR niet eens de moeite doen, want zo zijn mensen tegenwoordig... "een paar euro'kes" zijn niet belangrijk genoeg meer voor sommigen.
Bericht 14 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

'port 6 euro'

Voor die prijs verstuur je met taxipost, het pak mag tot 2 kilo wegen, dan kan je het toch veel beter verpakken ? In een een stevige kartonnen doos !!!
Volgens je feedback was de plaat enkel verpakt in krantenpapier, dan kan je dit soort problemen verwachten, dus terug betalen, en in het vervolg veeeeeeeel beter inpakken.

m.

m.
Bericht 15 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

idd, maar ze was wel degelijk hard verpakt, en ik heb reeds meerdere platen zo verpakt en nooit problemen gehad.

maar ik zal het terugbetalen, ik geen tijd en zin in van die nutteloze welles niettes spelletjes.
op ebay heeft de koper trouwens altijd gelijk, heb ik hier al ondervonden
Bericht 16 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

eerst foto vragen !!!!! ALTIJD !!!!!
Bericht 17 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

De verzendkosten voor een CD bedragen 2,50 euro,dus toch perfect in doosje te verzenden voor die prijs,want 3 postzegels volstaan.
Er staat inderdaad in je beschrijving dat je het doosje niet mee levert om verzendkosten te besparen,dan volstaat 1 zegel.
Al die rode bollen hadden vermeden kunnen worden!
Mensen lezen niet alles en ik zou ook de veronderstelling maken dat voor 2,50 euro het doosje inbegrepen was.
Wat die gebroken LP betreft,terugbetalen is normaal.
Die moeten met TAXIPOST kwa afmetingen,dus heel degelijk verpakken is toch geen probleem,mag tot 2 kilo wegen.
Bericht 18 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

toch effe vermelden dat ik geen enkel rode bol heb nav portkosten !
ik heb idd cd's verkocht waarvan ik het doosje en artwork niet meer heb en dit staat duidelijk vermeld, maar ja op ebay kunnen ze blijkbaar niet lezen.
Frans en duitstalingen verstaan dit ook niet, begrijpelijk, maar als je iets koopt in een taal je niet verstaat, dan vraag je toch om uitleg !
Bericht 19 van 31
laatste antwoord

klacht nav gebroken item

Kan je de uitleg niet in het Engels erbij zetten , dat verstaan de meeste eBayers.
En duidelijke foto's erbij plaatsen, van het voorwerp zelf dat je verkoopt, als er geen doosje bij is, foto's zonder doosje !

m.

m.
Bericht 20 van 31
laatste antwoord