annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kunnen we met z'n allen niet beter naar een andere verkoopsite gaan ?

ik ben bijna voor 100% betrouwbaar volgens ebay !
ik heb meer dan 2600 feedbacks !
nu heb ik op korte tijd 2 negatieve feedbacks gekregen.
en zonder een voorafgaande verwittiging word ik nu 1 maand geschorst.
ik moet eerst het geschil oplossen met de kopers krijg ik te horen van ebay .

als een koper niet tevreden is over het object dan stort ik geld terug , of anders vraag ik gewoon om het object terug te sturen en dan krijgt hij zijn geld gewoon terug ..

maar sommige kopers willen wel hun geld terug , maar ook het object houden !!!
wat moet ik doen dan als ebay achter de kopers blijft staan ?
moet ik dan gewoon stoppen met ebay of wat ?
als je aan ebay zelf iets vraagt dan praat je gewoon tegen een muur (zelf oplossen met de koper)
maar als de koper dwars blijft liggen ,wat dan ?
ik hoop dat iemand weet wat ik hier mee moet doen want van ebay krijg ik totaal niets hulp.

de beste wensen en een gezond 2010
satiropa
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Sinds de verkoopkosten zo enorm gestegen zijn (voor een ebaywinkel), heb ik mijn winkeltje gesloten en ben ik inderdaad andere verkoopssites gaan opzoeken. Ook omdat de verkoop op ebay bij mij sowieso sterk achteruit gegaan was.

Op die andere verkoopsites verkoop ik best redelijk. En 't is gratis :-D. Heel af en toe zet ik op ebay nog eens wat boeken en soms wordt er dan ook nog geboden. Maar zoals vroeger is het toch niet meer.

Volgens mij is ebay heel interessant als je wereldwijd verkoopt. Als je enkel binnen België verkoopt en gewoon je persoonlijke verzameling, dus particulier, is het al die miserie en torenhoge kosten mij persoonlijk niet meer waard...
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Hallo r-m,

Ik heb zonet je berichtje op het forum gelezen. Mocht je naar een andere site verhuizen, geef je mij een seintje. Ik volg nl. al gedurende een lange tijd al je aanbiedingen. Je mag me dan een seintje geven op mijn email adres

groetjes,
een tevreden klant
anne
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Sinds de verkoopkosten zo enorm gestegen zijn (voor een ebaywinkel), heb ik mijn winkeltje gesloten en ben ik inderdaad andere verkoopssites gaan opzoeken. Ook omdat de verkoop op ebay bij mij sowieso sterk achteruit gegaan was.

Op die andere verkoopsites verkoop ik best redelijk. En 't is gratis :-D. Heel af en toe zet ik op ebay nog eens wat boeken en soms wordt er dan ook nog geboden. Maar zoals vroeger is het toch niet meer.

Volgens mij is ebay heel interessant als je wereldwijd verkoopt. Als je enkel binnen België verkoopt en gewoon je persoonlijke verzameling, dus particulier, is het al die miserie en torenhoge kosten mij persoonlijk niet meer waard...

Ik ben het volledig met je eens, niene03, en ondervindt dezelfde problemen. Ebay is al ver over zijn hoogtepunt heen, en de beleidsplannen voor 2010 beloven ook niet veel goeds... verkopers worden compleet aan hun lot overgelaten, en de commissiekosten swingen de pan uit.

Op welke andere sites zit jij nog?
Bericht 4 van 4
laatste antwoord