annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

vintage_heat
Community-lid
Hallo

begin huni heb ik 3 rackets verkocht aan een italiaan.
Hij kooppt en betaalt.
op 18/06 stuurt hij een, bericht dat hij ze ontvangen heeft en en tevreden is, en of ik hem feedback kan geven dan zou hij hetzelfde doen.
Ik geef hem dus een positieve feedback, en nu vandaag op 25/06 begint hij berichten te sturen dat hij een paypal claim gaat starten omdat product niet overeenkomt met beschrijving, dat het oude gebruikte raketten zijn die niets waard zijn. Hij eist dan ook een een terugbetaling van 20 euro, en begon dan met een stomr van mailtjes.
Ik heb hem dan een terugbetaling gedaan van 20 euro omdat ik het een beetje beu was en hoopte dat hij hiermee een beetje rustig werd.
dus 20 euro gestort en nu eist hij meer (en in de trend van: als ge niet onmiddelijk betaalt dan ebay dit en paypal dat)

wat moet ik nu doen? want dit is toch maar eng.
Bovendien probeer ik altijd zo duidelijk mogelijk te zijn in wat ik doe (cfr. miojn vroegere feedback)

bedankt
gr.
Bericht 1 van 21
laatste antwoord
20 ANTWOORDEN 20

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

Misschien als vakantiejob een verhuurservice voor handtassen opzetten? Lijkt me nog een gat in de markt eigenlijk, als ik dat zo hoor...

Euh?? gat in de markt?? die service bestaat al lang hoor...
Bericht 11 van 21
laatste antwoord

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

speedsterboy1
Community-lid
Wist ik dus ook niet dat dat mogelijk was, maar inderdaad.


Wednesday May 19th, 2010 14:57 Een handtas huren: hipper dan ooit

Er is een oplossing voor de liefhebbers van designerhandtassen: U kan een handtas huren in plaats van maanden te sparen voor die tas die u zo graag wou. Beeld u eens in: binnenkort is er een fantastisch feest, een chique gelegenheid en u hebt enkel die stoffige handtas die al jaren oud is. Een gehuurde designer handtas helpt u uit de nood! Wees de ster van de avond met een trendy tas van Louis Vuitton of Prada! Uw vriendinnen zullen versteld staan wanneer u uw nieuwe aanwinst uitgebreid aan hen zal tonen.
Een handtas huren via internet

Er zijn steeds meer mensen die een designer handtas huren via het internet. Het principe kan u vergelijken met het verhuren van limousines of dure trouwkledij. Nu kan u in plaats van een stijlvolle Lexus de nieuwste Chanel handtas huren! U betaalt een jaarlijks abonnement en in ruil daarvoor kan u beschikken over een duizelingwekkende collectie van mooie handtassen die u tijdelijk kan gebruiken. Welke tas u kan huren, hangt af van de abonnementsprijs die u betaalt. Een handtas huren kan voor zolang u wilt maar de tas moet wel in dezelfde toestand worden teruggebracht.

Andere ondernemingen die handtassen verhuren hebben een andere service: geen jaarlijks abonnement meer, u kan een handtas huren voor een week of meerdere weken. De verhuurprijs wordt bepaald op basis van de huurperiode en het model. Sommige bedrijven bieden zelf de optie om uw handtas na het verhuur te kopen!

Maak je vriendinnen eens lekker jaloers, flaneer langs de terrasjes of ga eens lekker uit met je splinternieuwe designer tas. Nu kan u een handtas huren voor elke gelegenheid. Waar wacht u nog op?!
Nuttige links

Een handtas huren kan bij:

Photobucket

Photobucket

Bericht 12 van 21
laatste antwoord

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

forumgutspiller_be
Community-lid
Je eigen feedback score staat ook nog steeds op 0. Je nog nooit afgevraagd dat dit misschien een verband kan houden met de 'strategie' die je hierboven zo onbeschaamd durft neer te schrijven?

Artic, Artic, Artic... Heb je me al eens iets te koop zien aanbieden? Het zou u ondertussen toch wel meer dan duidelijk genoeg moeten zijn dat ik dit accountje enkel gebruik om in het forum te posten. Voor te kopen en verkopen gebruik ik mijn andere accounts wel.

Er lopen hier al genoeg gekken rond op Ebay. Mijn gebruikersnaam zegt genoeg. Hier in het forum spuuw in mijn gal het liefst anoniem.

@Winkelcentrum

Tijd dat je uit de zon komt makker. Binnenkort nodig je artic nog uit om samen een pint te gaan drinken 😄
Bericht 13 van 21
laatste antwoord

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

Na een dag van toch redelijk hard werk in de gloeiende zon is het lezen van deze fora een echte verademing:^O
Bericht 14 van 21
laatste antwoord

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

brave mens

Zeg Winkelcentrum, gaat het een beetje ????


ja, is dus sarcastisch bedoeld hé .... ,-)
Bericht 15 van 21
laatste antwoord

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

articcynda
Community-lid

ja, is dus sarcastisch bedoeld hé .... ,-)


Doe geen moeite, Winkelcentrum: kinderen zijn nog onvoldoende ontwikkeld om ingewikkelde concepten als sarcasme te begrijpen.
Bericht 16 van 21
laatste antwoord

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

marinela-60
Community-lid
Ik heb dit ook eens meegemaakt.

Maar heb geen duimbreed toegegeven
resultaat 3 ng fb.
Als je recht in je schoenen staat moet je, je niet laten chanteren.
Ik heb daardoor niet minder verkocht , integendeel.
Maar ik was ook gefrusteerd hoor ( een tijdje )
Geen zorgen maken , gewoon goed werk leveren.
Stipte levering , goede verpakking , meer moet dat niet zijn.
Overal zijn er klagers en zagers , dat is de wereld van de verkoop.
Ik werk ook in de verkoop grootketen electronica en huishoudartikelen.
Je zou de klanten daar eens moeten bezigzien.
Schandalig, en brieven schrijven naar de directie.
je niet laten doen ,

Vele groeten Marina
Bericht 17 van 21
laatste antwoord

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

derdekeergoedekeer
Community-lid
Dreigen met een rechtszaak of juridische stappen (wat in onze steeds meer eenwordende Europese wereld, steeds gemakkelijker gaat), doet veel kopers al afschrikken. In de eerste mail(s) hebben de meeste kopers altijd een grote mond maar als ze zien/denken dat het een uitzichloze zaak wordt, houdt het vaak al snel op.
Bericht 18 van 21
laatste antwoord

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

Ik denk dat ik die brave italiaan zou mailen dat ik toevallig dicht bij zijn woning op vakantie ga, en de zaak persoonlijk kom regelen bij hem thuis.





Bericht 19 van 21
laatste antwoord

negatieve feedback dreiging van koper... wat moet ik doen?

articcynda
Community-lid
Ik denk dat ik die brave italiaan zou mailen dat ik toevallig dicht bij zijn woning op vakantie ga, en de zaak persoonlijk kom regelen bij hem thuis.

En wat als het adres van zijn verblijfplaats overeen komt met dat van het hoofdkwartier van de plaatselijke Camorra-afdeling?
Bericht 20 van 21
laatste antwoord