annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

niet opvolgen van beleid!!!

He,ik heb een vraag ,ik heb onwetend een lophophora plant op Ebay geplaatst,een paar uur later werd deze plant reeds verwijderd en kreeg ik een aantekening voor het niet naleven van het beleid,het verkopen van drugs enzovoort,intussen heb ik gemerkt dat er nog lophophora planten verkocht worden op Ebay die niet verwijderd worden???,Al mijn vragen hieromtrend worden door Ebay niet beantwoord ,bv waar ik deze beleidsnota kan vinden ,of waar ik de reglementen kan vinden .oook mijn vraag waarom sommigen deze planten wel mogen verkopen worden niet beantwoord .Hoe kan men weten dat dit niet mag als sommigen dit wel mogen?Is dit het beleid van Ebay?
groetjes
Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

Er worden er inderdaad te koop aangeboden ,ik heb al uitleg gevraagd aan Ebay maar geen reactie hierop ,dit is nu precies wat ik bedoel,de ene mag deze verkopen en de andere niet (hoe moet je op deze manier weten wat mag en wat niet mag ?Van de Ebay watchers ook geen antwoord of reactie.Ebay werkt hier met 2 maten en gewichten .Het gaat er bij mij niet om om deze planten te verkopen ,het gaat om het onrechtvaardige beleid van Ebay.Ik ga deze planten zeker niet meer aanbieden ,om het risico te lopen om geschorst te worden.Ik verkoop enkel wat ik te veel heb,ik denk er nu wel surieus over om niet meer met ebay te werken in de toekomst.Het beleid van Ebay trekt op niets!!!!
groetjes Willy
Bericht 11 van 24
laatste antwoord

de ene mag deze verkopen en de andere niet

Niemand mag ze verkopen, maar zolang ze niet gemeld worden bij eBay blijven ze gewoon staan, je hebt pech gehad dat iemand ze doorgegeven heeft !

Er is ergens een lijst van de verboden aanbiedngen, ik zoek even de link.

m.

m.
Bericht 12 van 24
laatste antwoord

Het probleem bij de andere cactussen is dat deze niet op ebay.be geplaatst zijn maar op buitenlandse sites.

Alles wat via nederlandse site geplaatst

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 13 van 24
laatste antwoord

Verboden en beperkte objecten :

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/items-ov.html

m.

m.
Bericht 14 van 24
laatste antwoord

oei, oefkes herbeginnen, daarnet te vroeg verstuurd...

Het probleem bij de andere cactussen is dat deze niet op ebay.be geplaatst zijn maar op buitenlandse sites.

Alles wat via een nederlandstalig account geplaatst wordt, wordt ook door een nederlandstalige dienst bij ebay verwerkt, bekeken en eventueel geschrapt.
Alle klachten over anderstalige accounts of buitenlandse accounts dient doorgestuurd te worden naar de dienst voor die landen (voor Wallonië is dat trouwens Frankrijk).
Onze nederlandstalige ebay-medewerkers kunnen dus wel aan onze aanbiedingen "peuzelen" maar ze hebben geen enkele zeggenschap over de buitenlandse.
En daar knelt het schoentje !

Bericht 15 van 24
laatste antwoord

Hey ,waar staat op deze lijst cactus lophophora?Die lijst heb ik ook gekregen van Ebay ,een lophophora gekweekt in Europa en dan nog een geent plantje ,daar vind je geen enkele verboden stof in!!
Die andere planten worden aangeboden door een Belg ,ik heb er 1 gemeld om te zien wat er gebeurde ,niets dus ,mijn conclusie Ebay heeft een zeer onrechtvaardig beleid ,ik kan Ebay zelfs op geen enkele manier meer contacteren over deze zaak,mijn e mails worden niet verstuurd ,mooi beleid van Ebay.Mijn allerlaatste verkoop staat op Ebay ,dan kunnen ze de pot op !!!!!
groetjes Willy
Bericht 16 van 24
laatste antwoord

Bij mijn weten liggen Norderstedt en Avignon nog steeds niet in België hoor...

Bericht 17 van 24
laatste antwoord

België ???

Dat zegt mij vaag nog iets...
Was dat niet iets met pralines of bier ?

Bericht 18 van 24
laatste antwoord

En Moorslede in Belgie????1 grote geente plant zonder naam ,maar duidelijk te lezen op het etiket ,verkoopt ook nog 3 potjes zaailingen ook onder cactus ,etiketten goed leesbaar ,allemaal lophophora williamsii,maar bij Ebay kan men blijkbaar niet lezen,
groetjes Willy
Bericht 19 van 24
laatste antwoord

Zijn intussen verkocht !of mischien op de allerlaatste moment verwijderd?op de middag was het nog een paar uur ,dus...
Bericht 20 van 24
laatste antwoord