annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal/creditcard

ik zou graag mijn playstation verkopen op ebay maar voor de kosten(die ik normaal vind) op een advertentie/verkoop moet je kiezen tussen paypal of creditcard. Ik heb geen creditcard dus dat lukt al niet.

Via paypal biedt ebay zowel creditcard als overschrijvingen als mogelijkheid aan. Heb mij bij paypal ingeschreven(moet ik dan eigenlijk geld storten om mijn account te activeren?) om via overschrijving te kunnen betalen,maar als ik dan de paypal funtie aanklik moet ik toch sowiezo mijn creditcard gegevens invullen die ik dus niet heb.
Wat kan ik doen?
dank bij voorbaat.
Bericht 1 van 69
laatste antwoord
68 ANTWOORDEN 68

paypal/creditcard

Wat je kan doen is je PlayStation verkopen met als betaalmethode bankoverschrijving. Daardoor komt het geld op je bankrekening, waarna je een kleine overschrijving naar je PayPal rekening kan doen om van daaruit de Ebay kost te betalen. Hiermee omzeil je tevens de dure PayPal kosten.

Vermeld wel duidelijk in je aanbieding dat PayPal dan NIET aanvaardt wordt als betalingsmethode, hoewel Ebay dat standaard opneemt in de lijst met betalingsmethoden.

Het alternatief is dat je de koper toch met PayPal laat betalen, en nadien van je PayPal account naar je bankaccount overschrijft. Het nadeel hierbij is echter dat PayPal erg hoge transactiekosten afhoudt.

Hopelijk kan dit je op weg helpen!
Bericht 2 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Verkopers met minder dan 50 feedback MOETEN pay pal als betalingswijze aanbieden.Anders kan je niet op ebay verkopen.
En geloof me of niet,maar het aantal gevallen van oplichting is op deze manier serieus gedaald.
Dus geen pay pal rekening,geen enkele mogelijkheid om op ebay iets te verkopen
Bericht 3 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

En de raad die Atriccynda hier geeft is wel tegen het Ebaybeleid. Je MOET dus paypal aanvaarden aangezien je minder dan 50 feedback hebt. Als je dan toch paypal aanvinkt maar het niet aanvaardt overtreed je de regels met alle mogelijke gevolgen van dien.
Bericht 4 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

De raad die articcynda geeft over verkopen op ebay,zonder kosten,is volledig fout.Negeer best haar opmerkingen of je komt in de problemen.
Ze behoort tot dat type verkopers waar je dus best niet bij koopt.
Ik kijk altijd of de verzendkosten redelijk zijn, en dan,shillbidding,omdat ze laag starten en dan de prijs zelf opdrijven....
Eerlijk zijn naar de kopers toe duurt het langst.
En na 5 jaar ebay heb ik toch al wat ervaring denk ik.
Bericht 5 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Hoera voor siemenspoes. Applaus!

Die articcynda zit hier op allerlei draadjes volledig foute adviezen te geven en tips om de boel op te lichten.
Mooi is dat.

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 6 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Gelukkig zijn wij nog wakker,de nachtvlinders:^O
Bericht 7 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

:^O

Nachtvlinders of waakhonden? We blaffen nogal. :^O

Bericht 8 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Ha Ladies, ik dacht efkes ondersteuning te komen bieden maar 't is niet nodig zie ik ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

ik heb nog altijd hetzelfde probleem.

Dus ik neem zowel overschrijving als paypal als betaalmiddel bij mijn advertentie,als ik verder ga dan kom ik op de paypal website uit waar ik mij moet aanmelden,wat ik doe, daarna moet ik mijn creditcardgegevens doorgeven,maar ik heb geen creditcard. wat nu?
Bericht 10 van 69
laatste antwoord