annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal/creditcard

ik zou graag mijn playstation verkopen op ebay maar voor de kosten(die ik normaal vind) op een advertentie/verkoop moet je kiezen tussen paypal of creditcard. Ik heb geen creditcard dus dat lukt al niet.

Via paypal biedt ebay zowel creditcard als overschrijvingen als mogelijkheid aan. Heb mij bij paypal ingeschreven(moet ik dan eigenlijk geld storten om mijn account te activeren?) om via overschrijving te kunnen betalen,maar als ik dan de paypal funtie aanklik moet ik toch sowiezo mijn creditcard gegevens invullen die ik dus niet heb.
Wat kan ik doen?
dank bij voorbaat.
Bericht 1 van 69
laatste antwoord
68 ANTWOORDEN 68

paypal/creditcard

Probeer eens eerst een pay pal rekening aan te maken,door je gewone bankkaart eraan te linken.
Ik weet alleen dat je kan kopen op ebay dmv paypal,door geld over te schrijven van je bankkaart op je pay pal rekening.
Om te verkopen weet ik het niet,ik dacht dat daar een creditkaart voor nodig was.
Maar probeer eerst eens om een pay pal rekening aan te maken.
Bericht 11 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Om te verkopen heb je ook geen creditcard nodig, wel een PayPal rekening om de plaatsingskosten te betalen. Ikzelf heb al een dozijn items verkocht op Ebay ter waarde van ettelijke tientallen euro's, zonder een creditcard te hebben.

In theorie is zelfs een bankkaart niet nodig als je je winst op je PayPal rekening laat staan en gebruikt om aankopen te doen via het Internet. Maar vermits PayPal de neiging heeft om een rekening te blokkeren eens er voldoende geld op staat ( http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&q=paypal+problems&btnG=Zoeken&lr=&aq=f&oq= ) raad ik je ten zeerste aan om NOOIT creditcard gegevens te verstrekken aan PayPal/Ebay en ALTIJD je winst over te maken op je bankrekening van zodra ze significante bedragen aanneemt.
Bericht 12 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

zucht

m.

m.
Bericht 13 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Het is mij niet duidelijk of je al geprobeerd hebt via de Paypal website zelf, en dus niet via één van de schermen die je via eBay krijgt.
Indien niet, log eens in op www.paypal.com ; aan de linkerkant zie je "Hoe kan ik geld op mijn rekening zetten? (of iets van die aard).

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 14 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

ik heb geld gestort op mijn paypal account,maar het is nog niet aangekomen.
Zal even wachten tot het geld op mijn account staat,en dan nog eens proberen.
Bericht 15 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Heb hetzelfde probleem. Echter: ik heb een hondertal euro's op mijn paypalaccount staan, die trouwens ook gelinkt is aan mijn ebay.

Wanneer ik iets probeer te verkopen: creditcard of paypal. Wanneer ik voor paypal kies: geef je creditcard in. Zucht...

Heb ook de support gecontacteerd maar nog geen reactie gehad. De vraag is nochtans redelijk simpel: hoe kan je iets verkopen zonder dat je een creditcard hebt?
Bericht 16 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

@snelleshelle

Als u het antwoord van Customer Support gekregen hebt, kunt u het dan hier in dit draadje plakken alstublieft? (persoonlijke informatie eerst verwijderen!)

Voortgaande op de draadjes die op deze en de Waalse prikborden verschenen zijn lijkt het er sterk op dat gebruikers met een feedbackscore beneden de 50 de laatste maanden hun kredietkaart gegevens verplicht moeten ingeven als ze een verkopersaccount willen aanmaken. Als dit zo is wordt het tijd dat eBay zijn hulppagina's hieromtrent aanpast.

Verkopers zoals articcynda hierboven kunnen verkopen met een PayPal account zonder kredietkaart omdat hun verkopersaccount aangemaakt is voor de laatste helft van dit jaar.

Bericht 17 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Het zou inderdaad nuttig zijn om het antwoord hier te posten.
Volgens mij gaat verkopen NIET zonder een creditkaart,voor feedback minder dan 50,maar anderen dachten dat dat veranderd was.
Heb een tijdje geleden een mail gehad waarin enkel sprake was van KOPEN via PAY PAL dmv bankkaart.
Heb die mail al verwijderd,spijtig
Bericht 18 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

hier de reactie die ik ontvangen heb:

U kunt als volgt een verkopersaccount aanmaken:

1. Klik op de link "Verkopen" bovenaan de eBay homepage en log in.
2. Volg de stappen om een (voorbeeld)aanbieding te plaatsen. Nadien
wordt u gevraagd om "een verkopersaccount aan te maken".
3. Volg de verdure instructies.

Verkopers dienen een betalingsmethode te kiezen voor het betalen van de
eBay-verkoopkosten. Zorg er daarom voor dat u de volgende informatie bij
de hand hebt om een verkopersaccount te kunnen aanmelden:
- Creditcard (Visa/MasterCard) gegevens
- Bankgegevens
- Uw PayPal-gegevens

Wij brengen geen kosten in rekening tot u uw eerste object plaatst.

Indien u een bankrekening wilt gebruiken voor het betalen van uw
eBay-kosten en deze betalingsmethode hebt gekozen, dient u als
bijkomende stap uw identiteit te bevestigen via creditcard of een
automatische telefonische oproep.

Zodra u deze stappen hebt doorlopen, bent u klaar om op eBay te
verkopen!

U vindt meer informatie over het aanmaken van een verkopersaccount op de
volgende pagina:

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/seller_account.html

Opmerking: Als verkoper is het voordelig een PayPal-account te hebben,
vooral als u internationaal wilt verkopen op eBay. Op vele eBay-sites is
het aanvaarden van PayPal als mogelijke betalingsmethode namelijk
verplicht.

Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om opnieuw contact
met ons op te nemen.

Succes met het handelen op eBay en een prettige dag.

DUS: geen creditcard = geen paypal = geen ebay (uitgezonderd dat bankgedoe met die telefonische oproep, dat dan ook nog eens beperkt blijkt te zijn)

Jammer, maar gelukkig zijn er nog genoeg andere veilingsites op internet. Nog veel ebayplezier!
Bericht 19 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Wat CS in dit bericht vergeet te vermelden is dat gebruikers met minder dan 50 feedback die een verkopersaccount willen aanmaken maar twee verschillenden mogelijkheden krijgen voorgeschoteld om hun kosten te betalen: Creditcard, of PayPal (met creditcard). Dit staat ook niet op de hulppagina waarnaar verwezen wordt. Hoog tijd om die aan te passen.

Hier is een screenshot dat dit duidelijk maakt (befr.eBay.be):
http://forums-befr.ebay.be/thread.jspa?messageID=500860643&forumID=3002#500860643

Bericht 20 van 69
laatste antwoord