annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal/creditcard

ik zou graag mijn playstation verkopen op ebay maar voor de kosten(die ik normaal vind) op een advertentie/verkoop moet je kiezen tussen paypal of creditcard. Ik heb geen creditcard dus dat lukt al niet.

Via paypal biedt ebay zowel creditcard als overschrijvingen als mogelijkheid aan. Heb mij bij paypal ingeschreven(moet ik dan eigenlijk geld storten om mijn account te activeren?) om via overschrijving te kunnen betalen,maar als ik dan de paypal funtie aanklik moet ik toch sowiezo mijn creditcard gegevens invullen die ik dus niet heb.
Wat kan ik doen?
dank bij voorbaat.
Bericht 1 van 69
laatste antwoord
68 ANTWOORDEN 68

paypal/creditcard

Compleet belachelijk gewoon, de eis van Ebay om voor alle verkopers een creditcard te verplichten. Ik ben ook bij Argenta, uitstekende service voor zichtrekeningen. Maar als je kijkt naar hun voorwaarden voor een creditcard... Je moet bv. minstens 1000 euro op je zichtrekening hebben staan! Wie heeft er in tijden van economische crisis nu zoveel geld op zijn rekening? Studenten zoals ik in ieder geval niet. En je kan niet bijverdienen vermits je niet kan verkopen... mooi voorbeeld van een deadlockprobleem me dunkt.

Ik vraag me tegenwoordig meer en meer af of er tussen de beleidsmakers van Ebay ook mensen zitten met een IQ van boven de 40... of worden alle beslissingen misschien op maandagmorgen of vrijdagnamiddag genomen?
Bericht 31 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Kan je geen borgstelling van je ouders krijgen?
Bericht 32 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Hallo,je kan perfect een paypal rekening openen zonder dat er een creditcard bij te pas komt,heb het ook zo gedaan.Je stuurt een kopij van je paspoort (langs bijde zijden)+een bewijs van adres: bv:een electriciteit of een waterfactuur op,kan via email en klaar,meer hoef je echt niet te doen paypal laat je dan weten wanneer je uw rekening kunt gebruiken,duurt een 3tal dagen.Mocht het niet echt lukken,even een telefoontje naar paypal waar je duidelijk en vriendelijk wordt geholpen,let wel dat je inlogt op de paypal site van belgie als je in belgie woont.Ik had per ongeluk op de nederlandse site ingelogt maar na 3 dagen en 1telefoontje was alles opgelost:
mvg,
Bericht 33 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

@pronty: je moet dan wel zelf 18 zijn é?

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 34 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Iedereen die verkoopt op Ebay is 18 of ouder, want als verkoper ben je verplicht een PayPal account te hebben, en de PayPal EULA stelt:

"2.1 Eligibility. To be eligible for our Services, you must be at least 18 years old and a resident of one of the countries listed on the PayPal World-Wide page. You further represent and warrant to us that if you are an individual and you open an Account with us that you are not acting on behalf of an undisclosed principal or a third party beneficiary. This Agreement applies only to Users who are residents of Belgium. If you are a resident of another country, you may access your agreement from the PayPal WebSite(s) in your country (if applicable)."
Bericht 35 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Iedereen die verkoopt op Ebay is 18 of ouder, want als verkoper ben je verplicht een PayPal account te hebben

Jaja, dat geldt ook voor de kopers hoor maar ik zou de +18jarigen die uiteindelijk jonger zijn en toch op ebay "spelen", niet te eten willen geven zulle.

Mijn jongste koper die ik kon traceren omdat er iets fout was met de overschrijving bleek een manneke van 10 jaar te zijn!

Bericht 36 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Dat is inderdaad weer het absurde aan PayPal: tot in der treuren toe naar een onbestaande Creditcard hengelen telkens je inlogt, maar langs de andere kant niet eens de moeite doen om de identiteit van zijn rekeninghouders te verifiëren. Dat zou bij mijn bank, Argenta, onmogelijk zijn. En dan durven ze nog te beweren dat PayPal Ebay tot een "veilige marktplaats" maakt. Grapje zeker?
Bericht 37 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Als koper moet je toch geen pay pal hebben,eerst goed lezen en pas dan reageren.

Trouwens weet je dat Argenta een B bank is.
Het is erg positief dat kaarten gratis zijn .

Maar zoals steeds in het leven VOOR NIETS GAAT ALLEEN DE ZON OP.
Bericht 38 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Argenta mag dan een B bank zijn inderdaad, de Vlaamse regering verzekert elke rekening tot een bedrag van 20.000 EUR dacht ik. Dus zelfs als Argenta zijn kredietwaardigheid verliest en in de problemen komt, dan betaalt de belastingbetaler mij mijn geld terug tot 20.000 EUR. En ik hoef je ook niet te vertellen hoe onwaarschijnlijk het is dat studenten als ik aan dat bedrag komen.

De kaarten zijn gratis, verrichtingen zijn gratis, beheer van de rekening is gratis, het internetbankieren is gemakkelijk en toont alle activiteit in real time. Waar zit dan het spreekwoordelijke addertje volgens jou?
Bericht 39 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Betalingen via internetbankieren naar buitenlandse rekeningen is onmogelijk,zelfs niet op kantoor,alles moet via de hoofdzetel.Of het moest recent veranderd zijn.
Van de andere problemen heb jij geen last als student,maar als zakenbank is ze onwerkbaar.
Het probleem is dat er met zelfstandige kantoorhouders wordt gewerkt,die voor alles en nog wat naar de hoofdzetel moeten bellen.Terwijl bij de grootbanken elke loketbediende toegang heeft tot de nodige informatie.
Bericht 40 van 69
laatste antwoord