annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal/creditcard

ik zou graag mijn playstation verkopen op ebay maar voor de kosten(die ik normaal vind) op een advertentie/verkoop moet je kiezen tussen paypal of creditcard. Ik heb geen creditcard dus dat lukt al niet.

Via paypal biedt ebay zowel creditcard als overschrijvingen als mogelijkheid aan. Heb mij bij paypal ingeschreven(moet ik dan eigenlijk geld storten om mijn account te activeren?) om via overschrijving te kunnen betalen,maar als ik dan de paypal funtie aanklik moet ik toch sowiezo mijn creditcard gegevens invullen die ik dus niet heb.
Wat kan ik doen?
dank bij voorbaat.
Bericht 1 van 69
laatste antwoord
68 ANTWOORDEN 68

paypal/creditcard

Een andere mogelijkheid is om te vermelden dat items die met overschijving betaald worden nog dezelfde dag zullen verzonden worden, terwijl items betaald met PayPal om "technische en administratieve redenen" een vertraging van 2 maanden zullen oplopen. Geen kat die dan met PayPal betaalt, dat garandeer ik je

Geen kat die ook nog maar zal geïnteresseerd zijn in om te kopen bij iemand met dergelijke waanzinnige beschrijvingen, dat garandeer IK je:^O

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 51 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Met 30euro overstorten wil ik namelijk bedoelen als je verkoopkosten heb dat die ervan worden getrokken

Ik heb nog nooit een object verkocht voor meer dan de helft van dat bedrag, dus die methode zal volgens mij meer problemen opleveren dan ze oplost...
Bericht 52 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

@mikmak147: dat kan je omzeilen door in Ebay een niet-bestaand PayPal adres in te voeren (bv. ik_haat_paypal_omdat_het_belachelijk_duur_en_onveilig_is___RAZOR1191_4_ever@gmail.com) en duidelijk in je objectbeschrijving te vermelden dat PayPal NIET geaccepteerd is in tegenstelling tot wat er op het tabblad verzending en betaling staat vermeld.

:^O
1. de helft van de kopers leest de beschrijving niet !
2. op de factuur via eBay, komt Paypal als eerste betalingsmogelijkheid te voorschijn, de kopers moeten zoeken om de andere opties te vinden
3. je aanbieding is niet reglementair en kan door eBay geschorst worden
4. er zijn dus kopers die op je Paypal-onbestaand adres zullen betalen, je kan dan het geld niet in ontvangst nemen, en de kopers willen hun aankoop ontvangen !!! problemen gegarandeerd !!!
:^O

m.

m.
Bericht 53 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Een andere mogelijkheid is om te vermelden dat items die met overschijving betaald worden nog dezelfde dag zullen verzonden worden, terwijl items betaald met PayPal om "technische en administratieve redenen" een vertraging van 2 maanden zullen oplopen. Geen kat die dan met PayPal betaalt, dat garandeer ik je

Een pak geschillen wegens niet leverende verkoper, dat garandeer IK je

Bericht 54 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

en dan komen de rode bollen ook nog wel ...

Bericht 55 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Geen kat die ook nog maar zal geïnteresseerd zijn in om te kopen bij iemand met dergelijke waanzinnige beschrijvingen, dat garandeer IK je:^O

Dan heeft mijn methode een dubbel nut: het vermijdt dat kopers met PayPal betalen, en het ontmoedigt ongure types om een bod te plaatsen.

de helft van de kopers leest de beschrijving niet !

Niemand verplicht je om de kleine lettertjes in een contract te lezen, beste mikmak. Maar dan moet je nadien ook niet komen zagen dat niet alles verloopt zoals je gewenst had. En een bod plaatsen op een object van ArticCynda staat gelijk aan het tekenen van een contract, en dus goedkeuring van alle bepalingen in de objectbeschrijving.

je aanbieding is niet reglementair en kan door eBay geschorst worden

De kieskring BHV is ook niet reglementair, en bestaat nog steeds.

er zijn dus kopers die op je Paypal-onbestaand adres zullen betalen, je kan dan het geld niet in ontvangst nemen, en de kopers willen hun aankoop ontvangen !!! problemen gegarandeerd !!!

Als PayPal niet op een maandagmorgen in elkaar gestoken is, dan zou het normaal gezien niet mogen toelaten dat er geld wordt overgeboekt op niet-bestaande rekeningen.
Mocht je per ongeluk toch een e-emailadres kiezen dat een rekening vertegenwoordigt, dan is PayPal zo vriendelijk om het geld terug te storten zonder tussenkomst van de eigenaar van de rekening van zodra de koper gaat zagen.

@supergiftman: zoals je in mijn profiel hier op Ebay ziet, hebben mijn werkwijzen nog niet veel rode bollen opgeleverd. In tegendeel, mijn feedbackrating van 100% zegt genoeg denk ik.
Bericht 56 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Als PayPal niet op een maandagmorgen in elkaar gestoken is, dan zou het normaal gezien niet mogen toelaten dat er geld wordt overgeboekt op niet-bestaande rekeningen.

De ontvanger, ook al heeft hij nog geen rekening, krijgt een mail om te melden dat iemand hem geld heeft gestuurd. Hij moet dan enkel nog zijn account aanmaken.
Bericht 57 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

De ontvanger, ook al heeft hij nog geen rekening, krijgt een mail om te melden dat iemand hem geld heeft gestuurd. Hij moet dan enkel nog zijn account aanmaken.

Als een emailadres op een bepaalde server, bv. GMail, niet bestaat, dan zal een geautomatiseerd bericht geretourneerd worden naar PayPal met de melding dat het bericht niet kan worden bezorgd. En zolang de rekening niet werd aangemaakt, kan het bedrag niet overgeboekt worden, en is er dus van een betaling geen sprake.

Als het je dwars zit dat het account toch gemaakt zou kunnen worden, kies dan i.p.v. GMail een server die zeker niet bestaat, bv. ikke@we.hate.paypal.org
Bericht 58 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Mij zit niks dwars.

kan het bedrag niet overgeboekt worden, en is er dus van een betaling geen sprake.

Ik vrees dat wettelijk gezien er wel een betaling is gebeurd. Immers jij hebt, door dat niet bestaande adres daar te zetten, de wens geuit om het geld naar een niet bestaande rekening te storten. De koper heeft dus gedaan wat jij gevraagd hebt.
Bericht 59 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Dus volgens jouw redenering accepteert de wet niet dat je aan liefdadigheid doet door geld te geven zonder tegenprestatie, maar de wet heeft er geen problemen mee dat je geld dat je toekomt niet aanvaardt door het naar een onbestaande rekening over te hevelen? Dat is de grootste onzin die ik tot nu toe in dit topic gelezen heb.

Trouwens, het overboeken van geld naar een onbestaande regeling is volgens mij niet eens mogelijk, vermits dit de vernietiging van betaalmiddelen zou inhouden, wat bij mijn weten bij wet verboden is.
Bericht 60 van 69
laatste antwoord