annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal/creditcard

ik zou graag mijn playstation verkopen op ebay maar voor de kosten(die ik normaal vind) op een advertentie/verkoop moet je kiezen tussen paypal of creditcard. Ik heb geen creditcard dus dat lukt al niet.

Via paypal biedt ebay zowel creditcard als overschrijvingen als mogelijkheid aan. Heb mij bij paypal ingeschreven(moet ik dan eigenlijk geld storten om mijn account te activeren?) om via overschrijving te kunnen betalen,maar als ik dan de paypal funtie aanklik moet ik toch sowiezo mijn creditcard gegevens invullen die ik dus niet heb.
Wat kan ik doen?
dank bij voorbaat.
Bericht 1 van 69
laatste antwoord
68 ANTWOORDEN 68

paypal/creditcard

In al die tijd dat ik een rekening heb bij Argenta heb ik nog maar één keer een mailtje moeten sturen naar mijn kantoorhouder met een vraag. Die vraag werd binnen het uur beantwoord.
Voor de rest kan je alles regelen via de webinterface, dus ik zou niet weten waarvoor er nog voor iets rondgebeld zou moeten worden.
Uiteraard kan ik alleen maar uit eigen ervaring spreken, en die ervaring is zeer positief. Het was trouwens mijn prof Economie die Argenta aanraadde, en met alle respect, die man kent meer van economie en bankwezen dan alle forumbezoekers hier samen.
Dit alles zet trouwens nog maar eens in de verf hoe schandalig duur PayPal is, als je die vergelijkt met de GRATIS online rekening van Argenta.
Bericht 41 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Dan heeft die prof. economie je zeker ook uitgelegd dat je met een golden kaart van AMERICAN EXPRESS geld kan verdienen.
Laat dat nu net die kaart zijn die je via Argenta niet kan bekomen.

Maar je hebt gelijk voor studenten is het de beste en goedkoopste oplossing.
Trouwens elke service kost geld ,als je voldoende hebt met een basispakket is er geen enkel probleem.
Bericht 42 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Daar ben ik het inderdaad volledig mee eens, siemenspoes, als student is dit perfect voor mij. Want per slot van rekening gebruik ik mijn bankkaart meestal toch alleen om in het studentenrestaurant te betalen, of voor elektronische gadgets in de Makro.

Dus exotische features zoals buitenlandse overschrijvingen, kredietkaarten, beleggingen enz. heb ik toch niet nodig. En voor de opbrengsten van vakantiejobs te beheren, leveren ze uitstekend werk.
Bericht 43 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Sony-san, heb je nu al niet genoeg eht forum als klankbord gebruikt?
Het verstoren van andere draadjes met zaken die je ondertussen al zeker 10 keer gepost hebt, werkt werkelijk enerverend hoor!

Er werd trouwens in je draadje op de Ronde Tafel al een antwoord gegeven.
Ook al komt het van mezelf, ik denk dat het een redelijk antwoord is...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 44 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Ik kon ook niet verkopen omdat ik ook geen creditcard heb

Ik ben naar https://scgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?EnterSnailMailConfirmCode&reporting=1

gaan, je kies telefoon vereficatie.

Je typt je tel nr, wacht tot ze bellen, dan krijg je een code, die typ je in en druk je op verzenden.

Je ga een witte pagina krijgen. ga opnieuw naar www.ebay.be en log je af en dan weer in, en je kunt verkopen
Bericht 45 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Vrij ingewikkelde, maar zeer mooie hack, jeffreybra. Erg bedankt om deze verbetering op het forum te posten zodat anderen er ook gebruik van kunnen maken.

Dit is een hele verbetering t.o.v. de vorige methode, nl. het vergaren van 50 feedbacks door virtuele items te kopen bij diverse verkopers.
Bericht 46 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Je hebt nog altijd Paypal nodig om te kunnen verkopen, Paypal gaat ook zonder creditcard !!!

m.

m.
Bericht 47 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Idd belachelijk minimum 50 goederen kopen ...

Wat ze eventueel wel kunnen doen is dat je een minimum bedrag van 30euro ofzo overstort naar ebay
Bericht 48 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Wat ze eventueel wel kunnen doen is dat je een minimum bedrag van 30euro ofzo overstort naar ebay

In dat geval zal je nog steeds goedkoper af zijn als je gewoon 50 prullen van een paar centen koopt denk ik...

@mikmak147: dat kan je omzeilen door in Ebay een niet-bestaand PayPal adres in te voeren (bv. ik_haat_paypal_omdat_het_belachelijk_duur_en_onveilig_is___RAZOR1191_4_ever@gmail.com) en duidelijk in je objectbeschrijving te vermelden dat PayPal NIET geaccepteerd is in tegenstelling tot wat er op het tabblad verzending en betaling staat vermeld.

Een andere mogelijkheid is om te vermelden dat items die met overschijving betaald worden nog dezelfde dag zullen verzonden worden, terwijl items betaald met PayPal om "technische en administratieve redenen" een vertraging van 2 maanden zullen oplopen. Geen kat die dan met PayPal betaalt, dat garandeer ik je 😉
Bericht 49 van 69
laatste antwoord

paypal/creditcard

Met 30euro overstorten wil ik namelijk bedoelen als je verkoopkosten heb dat die ervan worden getrokken
Bericht 50 van 69
laatste antwoord