ik zou graag mijn playstation verkopen op ebay maar voor de kosten(die ik normaal vind) op een advertentie/verkoop moet je kiezen tussen paypal of creditcard. Ik heb geen creditcard dus dat lukt al niet.
Via paypal biedt ebay zowel creditcard als overschrijvingen als mogelijkheid aan. Heb mij bij paypal ingeschreven(moet ik dan eigenlijk geld storten om mijn account te activeren?) om via overschrijving te kunnen betalen,maar als ik dan de paypal funtie aanklik moet ik toch sowiezo mijn creditcard gegevens invullen die ik dus niet heb.
Wat kan ik doen?
dank bij voorbaat.
Trouwens, het overboeken van geld naar een onbestaande regeling is volgens mij niet eens mogelijk, vermits dit de vernietiging van betaalmiddelen zou inhouden, wat bij mijn weten bij wet verboden is.
belange niet... er is geen enkele vernietiging, aangezien de fondsen teruggeboekt worden. het verdwijnt niet.
Dus volgens jouw redenering accepteert de wet niet dat je aan liefdadigheid doet door geld te geven zonder tegenprestatie
Dat zijn niet mijn woorden. Ik had het over een specifiek geval. Als de gever van het geld betwist dat het een gift was, dan zal de wet aan de kant zijn van de gever. Heb niet gezegd dat giften niet mogen.
belange niet... er is geen enkele vernietiging, aangezien de fondsen teruggeboekt worden. het verdwijnt niet.
Waar zit in dat geval het probleem bij het opgeven van een onbestaande PayPal-rekening?
Dat zijn niet mijn woorden. Ik had het over een specifiek geval. Als de gever van het geld betwist dat het een gift was, dan zal de wet aan de kant zijn van de gever. Heb niet gezegd dat giften niet mogen.
Als de zender gaat zagen bij de politie en klacht neerlegt, dan kan je het geld alsnog terugboeken. Zo niet, zoveel te beter voor jou.
Ik adverteer helemaal niets, dat Ebay PayPal bij in de lijst met geaccepteerde betaalmiddelen staat, beschouw ik als een softwarebug.
Nochtans was je er mee akkoord dat je paypal moest aanvaarden. Daar heb je zelf je akkoord voor gegeven. Dus waar die bug vandaan komt, i don't know...
what people want is not always what they need. dus nee, ik ga jou geen geld geven, jij hebt nood aan iets anders.
Je bedoelt, een fatsoendelijke online veilingsite die PayPal niet door je strot duwt, een groot potentieel koperspubliek heeft maar toch de verkopers volledig vrijlaat?
Godverdoeme, ga dan naar die andere sites é? er zijn der meer dan genoeg waar je geen kosten hebt, geen Paypalverplichting is en waar ze misschien zelfs nog wat meer dan hier willen betalen voor jouw "objecten".
Zijn wij dan eindelijk ook in één ruk af van je waanzin
Rustig Frits, rustig, dit is nu net waar die trol op uit is. Trap niet in de val. 😉
Je hoeft toch niet op alles te reageren. Als er geen reacties meer komen, als de trol niet meer gevoederd wordt, dan verdwijnt 'ie vanzelf, dan sterft 'ie een langzame hongerdood.
Mijn koekjes zijn klaar. Zien er goed uit, nu nog even afkoelen en snoepen maar. :^O