annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

raar geval

ik verkoop op 8 december een handtas.
na 7dagen te hebben gewacht zonder reactie of betaling,open ik een geschil.
koper reageert niet maar markeert het item als betaald op 15 december.

tot op de dag van vandaag geen betaling ontvangen dus ik sloot het geschil zonder reactie van de koper.

vandaag krijg ik een mailtje met de vraag of ik de betaling wil terugstorten??
hoezo welke betaling?

ik heb nog eens dubbel gecontroleerd of ik niks over het hoofd heb gezien maar nee hoor helemaal niks ontvangen.

wat moet ik hier nu weer mee?
Bericht 1 van 21
laatste antwoord
20 ANTWOORDEN 20

raar geval

Zeer frustrerend voor eerlijke verkopers zoals wij.

ROFLOL... zou ik vragen wat de defenitie van eerlijk is?
waarschijnlijk iets in de zin van: eerlijk is iemand die alle mogelijke manieren zoekt om belastingen, wettelijke kosten, ...te vermijden en andere mensen aanzet om te frauderen.
Bericht 11 van 21
laatste antwoord

raar geval

Eerlijk betekent: geleverde goederen en diensten waarderen met een redelijke vergoeding. En ik denk dat mijn prijzen vrij redelijk zijn, anders zouden de kopers wel een bod plaatsen bij iemand anders, nietwaar?

Ik zie niet echt in wat er misdadig is aan het omzeilen van (een deel van) de belastingen en taksen die door een corrupte overheid worden geheven.
Ook zie ik niet hoe de 10 cent die Ebay aanrekent om een aanbieding van 20 kB te uploaden redelijk kan zijn, als Google er in slaagt om 7.4 GB webruimte GRATIS ter beschikking te stellen van zijn gebruikers.
Bericht 12 van 21
laatste antwoord

raar geval

Ik zie niet echt in wat er misdadig is aan het omzeilen van (een deel van) de belastingen en taksen die door een corrupte overheid worden geheven.
Ook zie ik niet hoe de 10 cent die Ebay aanrekent om een aanbieding van 20 kB te uploaden redelijk kan zijn, als Google er in slaagt om 7.4 GB webruimte GRATIS ter beschikking te stellen van zijn gebruikers.

Als Ebay dan toch zou misdadig is, BLIJF ER DAN WEG! Verkoop dan je spullen via google
Bericht 13 van 21
laatste antwoord

raar geval

Dat is nu net zijn probleem hé? Ebay is verdorie f*ucking misdadig volgens dit ventje maar hij heeft het o zo nodig om om de zoveel weken eens iets verkocht te krijgen van 1,99 euro...
De rest van zijn zeer eerlijke aanbiedingen krijgen dan jammer genoeg geen kopers.
Tja, het zal dan wel aan de desinteresse liggen van de kopers en niet aan zijn voorwaarden
Net zoals de kopers te lui zijn om hem feedback te geven!
Dat hij verdorie content zou moeten zijn dat hij er geen krijgt want 99% zijn het net mistevreden kopers die geen feedback aan hem gaven, heeft hij nog steeds niet door nadat hier meerdere personen zijn wansmakelijke praktijken aan de kaak stelden!

Het is jammer maar hier geldt maar één conclusie: aan deze jongeman is God voorbij gegaan toen hij het verstand uitdeelde!

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 14 van 21
laatste antwoord

raar geval

@articcynda: Veel plezier!

Bericht 15 van 21
laatste antwoord

raar geval

t'Is gaan blokken,zal hard nodig zijn.

Heeft hier al wat kemels geschoten o.a de waarborg zou 20.000 euro bedragen in geval van faillissement van de bank,het is momenteel wel 100.000 euro !
Zijn kennis van statistiek is echt op een bedroevend peil.
BTW wetgeving is ook een groot vraagteken,kopen van een Delvaux is steunen van de Waalse regering,want Delvaux is in Brussel gevestigd...
Misschien is hij ooit naar de les geweest,maar heeft er niet veel van meegedragen,heeft inderdaad op de laatste rij gestaan bij het uitdelen van verstand:^O
Bericht 16 van 21
laatste antwoord

raar geval

Trol is gaan blokken?

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 17 van 21
laatste antwoord

raar geval

Heeft hier al wat kemels geschoten o.a de waarborg zou 20.000 euro bedragen in geval van faillissement van de bank,het is momenteel wel 100.000 euro !

In dat geval geef ik graag toe dat ik fout zat, ik heb helaas niet de tijd om de wetgeving op de voet te volgen.

BTW wetgeving is ook een groot vraagteken,kopen van een Delvaux is steunen van de Waalse regering,want Delvaux is in Brussel gevestigd...

Wallonië en Brussel is één pot nat, het enige verschil is dat men in Wallonië Frans spreekt en in Brussel Arabisch.
Bericht 18 van 21
laatste antwoord

raar geval

Alarm op alle draadjes: den blok is afgelopen ...

Bericht 19 van 21
laatste antwoord

raar geval

@supergiftman: de blokperiode is al een hele tijd afgelopen hoor, die vindt nl. plaats VOOR de examens van start gaan.
Bericht 20 van 21
laatste antwoord