annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkopers altijd de sigaar

stefanb668
Community-lid
vorige week op't forum bericht gepost ivm echt zware valse feedback gekregen, iemand beschuldigde me van aan mijn flessen (oude wijn) vloeistof toe te voegen om en het niveau op te halen. dit is vindt ik schandalig smerig,
je kan het betreffende object nog bekijken je ziet duidelijk dat dit niveau niet perfect is, als je zo iets doet, dan zorg je toch dat het goed gedaan is. maar het ergste is die volledig valse feedback die je reputatie een knakker van jewelste geeft. en wat zegt ebay dan dood leuk, dat ze zich daar niet mee moeien! dus ik mag hier iemand dief noemen dan ook, zonder gevolgen. komop, ebay dat systeem hangt me de nek uit, ik heb veel zin er de brui aan te geven weet iemand een oplossing om die feedback alsnog weg te krijgen want hier kan ik niet mee om. als er een fout is is er een fout, maar onterecht daar kan ik van dood vallen

greetz

Stefanb668
Bericht 1 van 36
laatste antwoord
35 ANTWOORDEN 35

verkopers altijd de sigaar

@ articcynda: Jij? constructief? jij hebt in bijna elk topic slechte raad gegeven aan mensen.

Is het niet ironisch dat jij, die de verplichtingen niet nakomt, net degene moet zijn die klaagt dat ebay zijn verplichtingen niet zou nakomen?

Trouwens, ebay heeft nooit beloofd dat ze feedback verwijderen, dus zie niet in hoe ze zich niet aan hun woord houden.
Bericht 11 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

articcynda
Community-lid
Of raad als goed of slecht wordt ervaren, hangt af van de situatie. Op een discussieforum als dit mag je best je mening geven, Disneybelgium, maar op basis van zulke subjectieve argumenten ander forumleden afkraken, vind ik ongepast.

Is het niet zo dat, zoals ik al zei, Stefan onschuldig is totdat de koper het tegendeel kan bewijzen (i.p.v. zomaar ongefundeerde beschuldigingen te uiten)? Ik ben ervan overtuigd dat Stefan's wijnflessen in orde zijn, en als blijk van vertrouwen onder collega verkopers heb ik dan ook zelf een bod op één van zijn producten gedaan.
Bericht 12 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

Of raad als goed of slecht wordt ervaren, hangt af van de situatie.

Je geeft mensen de raad om de regels te overtreden. Ik zie niet in dat dat goede raad kan zijn.
Bericht 13 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

articcynda
Community-lid
Ik zou eerder stellen dat ik mensen aanraadde om hun gezond verstand te gebruiken. En soms kan dat al eens het overtreden van domme regels inhouden ja.

Mag ik eraan herinneren dat de belangrijkste gebeurtenissen die de loop der geschiedenis bepaald hebben, tot stand kwamen doordat regels in één of andere vorm overtreden werden?
Bericht 14 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

lisarah79
Community-lid
ik heb het ook allemaal mogen ondervinden dat de verkoper altijd de klos is. Bij mij kocht iemand een kindertrui van esprit. De betaling volgde vrij snel en mits ik de pakjes al op voorhand klaar liggen had, werd het ook de dag nadien verzonden. Meer dan een week na verzending vroeg de koper mij waar het pakje bleef. Ik liet hem weten dat ik het verzonden had op dezelfde dag als dat ik het haar had laten weten via mail maar het pakje bleek niet toe gekomen. Ik vroeg na op de post maar mits het geen kilopost was, konden ze het niet controleren. De koper vroeg mij het geld terug te storten en dat heb ik niet gedaan want alvorens ik het verstuur , vraag ik de koper of het moet verzonden worden met kilopost omdat er een verzendcode aan verbonden is, maar dat willen ze dan niet omdat het te duur is. Dan kan iedereen zeggen dat ze het niet ontvangen hebben en op de koop toe hun geld terug vorderen. Vanwege de niet terugbetaling ontving ik dus een negatieve feedback. Is het eerlijk dat wij als verkoper neg. worden beoordeeld door verlies van de post? Als ik terug betaal ben ik mijn artikel + het geld dat er voor geboden werd kwijt. Moet ik mijn broek scheuren voor een neg. feedback te besparen. En dan verlangt de koper uiteindelijk nog om hem een pos. feedback toe te kennen vanwege de snelle betaling !!!!!!! Waar zijn we dan mee bezig?
Bericht 15 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

Ik zou eerder stellen dat ik mensen aanraadde om hun gezond verstand te gebruiken. En soms kan dat al eens het overtreden van domme regels inhouden ja.

Als je je gezond verstand gebruikt, weet je ook dat je op een paar minuten heel veel geld kan krijgen door een bank te overvallen. Sure, je overtreedt wat regels, maar da's toch niet erg?

Of anders wat zwart geld verdienen? Of wat frauderen? moet toch kunnen zeker? En dan ben JIJ degene die klaagt dat de walen profiteren.

Ohja, ik heb je ondertussen al getipt bij ebay. als je dan wil weten waarom je geblokkeerd wordt, weet je het.
Bericht 16 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

stefanb668
Community-lid
disney,

over wie heb je het nu eigenlijk?

greetz
Bericht 17 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

over ons TROL

@lisa

Dat dateert al van een tijdje terug denk ik.
Je kan kleine spullen moeilijk verzenden via taxipost,is veel te duur in vergelijking van de waarde.
Ik heb nog nooit een verloren zending gehad,gelukkig,maar ik weet dat het risico bestaat.
Dus ik zou in dat geval de koper terugbetalen ,maar die uit zekerheid blokkeren voor verdere aankopen.Ik gun de koper het voordeel van de twijfel.
Meestal haalt kleding minder dan 20 euro,dus is dat zo geen drama.
Ik geef altijd feedback bij ontvangst van de betaling,mijn persoonlijke mening hoor,maar ik vind dat de koper dan zijn verplichtingen is nagekomen.
Als verkoper moet je zien dat de koper zijn spullen ontvangt.De post kan geen enveloppen traceren,dus je kan hen niets maken.En 5,70 euro vragen voor iets van 4 of 5 euro is onmogelijk,je kan dan niets verkopen.Zo vaak gebeurt het nu ook weer niet dat een zending verloren gaat,persoonlijk neem ik dat risico op mij.
Verkopers die hun verantwoordelijkheid afwimpelen op de verzendingsdienst zijn volgens mij fout.
Bericht 18 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

@ stefan:

Ik had het over articcynda
Bericht 19 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

stefanb668
Community-lid
ok

thx

stefan
Bericht 20 van 36
laatste antwoord