annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkopers altijd de sigaar

stefanb668
Community-lid
vorige week op't forum bericht gepost ivm echt zware valse feedback gekregen, iemand beschuldigde me van aan mijn flessen (oude wijn) vloeistof toe te voegen om en het niveau op te halen. dit is vindt ik schandalig smerig,
je kan het betreffende object nog bekijken je ziet duidelijk dat dit niveau niet perfect is, als je zo iets doet, dan zorg je toch dat het goed gedaan is. maar het ergste is die volledig valse feedback die je reputatie een knakker van jewelste geeft. en wat zegt ebay dan dood leuk, dat ze zich daar niet mee moeien! dus ik mag hier iemand dief noemen dan ook, zonder gevolgen. komop, ebay dat systeem hangt me de nek uit, ik heb veel zin er de brui aan te geven weet iemand een oplossing om die feedback alsnog weg te krijgen want hier kan ik niet mee om. als er een fout is is er een fout, maar onterecht daar kan ik van dood vallen

greetz

Stefanb668
Bericht 1 van 36
laatste antwoord
35 ANTWOORDEN 35

verkopers altijd de sigaar

Trouwens, als je volgens de regels speelt, heb je geen enkel probleem bij ebay.

Pakje niet aangekomen? bij mij geen probleem, mijn pakketjes zijn verzekerd verstuurd. De koper krijgt zijn geld terug, ik file een claim bij de post en krijg ook mijn geld terug.

Jij bent degene die alle regels wil overtreden en dan klaagt dat ebay niet eerlijk is?
Bericht 31 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

articcynda
Community-lid
Disneybelgium, je moet nu toch geen PhD in economie hebben om in te zien wat er met mijn omzetcijfers zou gebeuren als ik plots de totaalprijs met 200% verhoog door elk object verzekerd te verzenden hé.

Jij bent degene die alle regels wil overtreden en dan klaagt dat ebay niet eerlijk is?


Ik ben iemand die over alles klaagt, net zoals een parlementslid in de oppositie. Ik zou zelfs klagen omdat ik geen reden vindt om te klagen.
Bericht 32 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

Disneybelgium, je moet nu toch geen PhD in economie hebben om in te zien wat er met mijn omzetcijfers zou gebeuren als ik plots de totaalprijs met 200% verhoog door elk object verzekerd te verzenden hé.

Dan doe je het toch niet. Niemand verplicht je, toch? maar dan neem je bewust een risico en dan moet je, eens je nadeel hebt, erbij neerleggen en ook groot genoeg zijn om te zeggen: ik heb een risico genomen en verloren... en niet als een klein kind beginnen huilen
Bericht 33 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

je moet nu toch geen PhD in economie hebben om in te zien wat er met mijn omzetcijfers zou gebeuren als ik plots de totaalprijs met 200% verhoog door elk object verzekerd te verzenden hé

Moet je nu echt voor ingenieur studeren om dit uit te kramen ?

Allez, nog ne keer :

Als 20 % van niks niks is, hoeveel is dan 200 % van niks ?





Bericht 34 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

articcynda
Community-lid
@supergiftman: als iemand die voor ingenieur studeert kan ik ten minste wel met percentages rekenen. Want als je mijn post goed had gelezen, dan zie je dat er een jaaromzet van meer dan 40 EUR wordt vermeld. En 20% van 40 EUR is bij mijn weten nog steeds 8 EUR en niet niks.

Volg dus eerst eens een les basis wiskunde a.u.b. alvorens het forum te spammen met dergelijke nonsens.
Bericht 35 van 36
laatste antwoord

verkopers altijd de sigaar

alvorens het forum te spammen met dergelijke nonsens

Priceless!
Bericht 36 van 36
laatste antwoord