annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waarom kunnen we niets beginnen tegen kopers die niet betalen

ik ben momenteel bezig met de verkoop van de kledij van mijn kinderen. heb al heel veel verkocht en de meeste betalen dan ook onmiddelijk.
maar heb er momenteel een stuk of 4 kopers die geen reactie geven en ook niet betalen. en het gaat nu niet om bedragen van 1 of 2 euro, maar wel van meer dan 20 euro. ik heb al 2 mails naar hen gestuurd en nu ook een geschil geopend wegens geen reactie en niet betalen, maar nog altijd komt er geen reactie van.

ik vind dit heel spijtig, want kopers denken op die manier dat ze zich alles kunnen permiteren en maar bieden en dan uiteindelijk toch niet kopen. ik vind dit echt schandalig. zou zo graag een negatieve feedback geven maar ja dat kunnen we nu niet meer he.

ik vind dat ebay voor zo een gevallen toch wel negatieve feedback zou moeten toestaan.
Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Bovendien kan zo'n niet-betaler bij heel veel verkopers al niks meer kopen omdat verkopers dat kunnen instellen.

Niet helemaal waar. Je kan pas blokkeren vanaf 2 onbetaalde items per jaar.
Bericht 11 van 15
laatste antwoord

Je kan pas blokkeren vanaf 2 onbetaalde items per jaar.

Je kunt zelf kiezen hoe je wilt blokkeren.
Vanaf 2 onbetaalde items per
1. maand
2. 6 maanden
3. 12 maanden

of vanaf 4 beleidsovertredingen per
1. maand
2. 6 maanden

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 12 van 15
laatste antwoord

akkoord, maar dan blijft wel dat iemand die enkel 1 keer niet betaald heeft, niet kan geblokkeerd kan worden.
Bericht 13 van 15
laatste antwoord

Het feit is gewoon dat de verkoper sinds de aanpassing van het feedbacksysteem enkel nog mag dansen naar de pijpen van de koper.Zelfs indien we er melding van maken bij Ebay krijg je nog geen reactie.Een koper zou gewoonweg na 2 of 3 maal niet te betalen automatisch geschorst moeten worden door Ebay zelve,zonder klachten van de verkopers.En indien de kopers niet reageert op de te betalen objecten waarop hij of zij geboden heeft zouden de plaatsings en de veilingskosten naar de koper moeten doorgerekent worden.Ze zullen het dan wel afleren.
Bericht 14 van 15
laatste antwoord

ben zopas eens naar die bovenstaande site gegaan.

maar deze geeft weer momenteel geen informatie beschikbaar. kan dit kloppen.
Bericht 15 van 15
laatste antwoord