annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedrog 1ste klas !

Heb een cover voor de gsm gewonnen en was bieden vanaf 5 euro. 

Verzendkost vond ik nogal duur, 6.90 euro met Kiala.

Ik denk, ja, voor die prijs ga ik niet naar Kiala, laat het dan maar thuisbezorgen.

Na wat heen en weer gemail gaat de verkoper dan toch akkoord om via de post te doen. Deed een beetje lastig hierover.

De foto is dus het doosje met daarin de cover.

Deze heb ik vandaag ontvangen, doosje weg, enkel de cover in een enveloppe verstuurd voor 1.54 euro.

Wat denken we hiervan?  

Goedkoop starten om dan via de verzendkost toch nog wat extra te recuperen.  NEEN? op die manier doe je geen zakens.

Zal hem vriendelijk vragen om geld terug te storten maar heb gelukkig via paypal betaald. Eens zien hoe het afloopt.

Johan

Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Bedrog 1ste klas !

Het allerbelangrijkste is dat je de teveel betaalde bedragen terugstort hé? Zo hoort het ook volgens mij. Persoonlijk heb ik al wel eens meer een bedrag van 0,5 euro teruggestort daar waar de koper me 2 euro betaalde en 1,5 euro volstond.

Ik moet zeggen dat deze houding je enkel als verkoper ten goede komt en dit ongetwijfeld rendeert. Ofwel krijg je dit dan wel terug via de feedback ofwel heb je een tevreden klant die op termijn terugkeert naar jou

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 11 van 15
laatste antwoord

Bedrog 1ste klas !

Maar ja, ik moet er ook meteen aan toevoegen dat niet iedere verkoper snapt dat er nog zoiets is als "je kopers behandelen zoals je zelf zou willen behandeld worden".

Dit is nochtans een vrij simpele verkoopsstrategie waar je echt geen universiteit voor hoeft gevolgd te hebben...

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Bedrog 1ste klas !

" zo klaar als het maar zijn kan"

Daarom dat ik zo furieus kan zijn ,als ik een koper heb die negatief geeft.

Pas nog een negatieve kunnen laten verwijderen.Door de communicatie heeft hij zichzelf

verraden als oplichter/chanteur.

Bericht 13 van 15
laatste antwoord

Bedrog 1ste klas !

Eind goed al goed !

Heb 2.50 euro teruggevraagd via paypal door een claim op te starten.

Heb heel vriendelijk uitgelegd dat dit de bedoeling niet kan zijn om meer verzendkost te rekenen om het verlies te recupereren van een te goedkope verkoop.

Ofwel laat je bieden vanaf 1 euro en laat je je object gaan voor elke prijs ofwel moet je maar zien dat je aan het minimum bedrag start in de veiling zodat je zeker tevreden bent met wat er uiteindelijk geboden werd.

Zodus,  heb dit keer gewonnen maar dit lukt niet steeds.

Alsnog heb ik een positieve feedback gegeven.

Zelf betaal ik steeds het veel te veel betaalde aan verzendkosten terug. Bvb de klant heeft 15 euro betaald en bij de inpakking is het uiteindelijk maar 9 euro dan betaal ik spontaan 6 euro terug.   Dit is een goeie service en zou dit zelf ook graag hebben.

,-)

Bericht 14 van 15
laatste antwoord

Bedrog 1ste klas !

In onze branche kun je niet steeds juist inschatten wat het uiteindelijk gewicht van verpakking zal zijn.Zeker als het op de grens van gewichtsklasse ligt.

Maar daar ligt de koper niet van wakker.Die wil op voorhand uiteraard de laagste verzendkost.Valt bij de inpak het gewicht hoger uit,kun je het niet maken om een hogere prijs te vragen.

Al goed dat mijn sterrenbeeld de "Weegschaal "is 🙂

Bericht 15 van 15
laatste antwoord