annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verloren post

Hallo iedereen,

ik verkoop al een tijdje games op ebay en verstuur deze altijd aan normaal tarief, dus bubbelenveloppe met daarop 3 prior postzegels. Nu in juli en augustus moet ik zeggen, heb ik nooit klachten gekregen dat de post niet toekwam, maar vanaf eind september, begin oktober krijg ik klachten van klanten die hun pakje niet ontvangen.

Ik weet, ik kan het altijd versturen via taxipost mini 1, maar het probleem is dat de meeste klanten hiervoor niet willen betalen, het leven is natuurlijk al duur genoeg, daarom willen ze het ook verstuurd zien aan de laagste prijs. Maar daar begit hem het schoentje te wringen, ik heb vorige week 3 klachten van klanten gekregen dat de post niet was ontvangen.

Ik vraag mij af of er nog mensen zijn die hier zoveel last van ondervinden en of er een mogelijkheid is om dat te beperken dat er post verloren gaat (ik vermoed zelfs diefstal, want sommige streken verliezen precies altijd hun post...).

Zou eventueel een frankeermachine met DPM zegels een zekerder manier zijn om te versturen, want dit overweeg ik momenteel.

Mvg,

Dany

Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

verloren post

ik heb enorm veel verlies gehad (meer dan 1% van de verstuurde pakjes) tijdens de zomermaanden, steeds in dezelfde regio's ik vermoed dat sommige jobstudenten een lucratieve manier hadden opgezet om nog een extra euro bij te verdienen. Na de zomermaanden is het verlies weer minder geworden.

Momenteel heb ik vooral zware vertragingen sinds de eerste sneeuwval, naar één koper heb ik nu reeds 2 maal een taxipost pakket verstuurd steeds staat het als gesorteerd in charleroi x maar voor de rest gebeurt er niets. Leg dan maar eens uit aan uw kopers dat ge ze niet probeert te bedriegen...op den duur ben ik meer bezig met aftersales dan met andere zaken op deze manier wordt online handelen wel heel moeilijk.

Bericht 11 van 16
laatste antwoord

verloren post

Als ik een dvd of iets dergelijks verzend gaat er altijd van die bruine inpaktape op de envelop, toch zeker rond de randen, op die manier is het niet mogelijk om de brief snel even open te scheuren.

Photobucket

Bericht 12 van 16
laatste antwoord

verloren post

allez, het is weer in orde bij de post ! (sarcasme)
tot nu toe al 5 klanten die beweren dat ze niets ontvangen hebben...
gelukkig zijn ze allemaal begrijpend en verstaan ze het dat het door de sneeuw komt, maar ik vind dat een week om iets toe te komen toch wel lang is, ik vraag altijd na een week aan mijn klanten of ze het goed ontvangen hebben, en tot nu toe heb ik er al 5 die het niet ontvangen hebben.
voor elke niet ontvangst een klacht bij de post, sowieso, dat ze weten wat er aan de hand is. Is dat normaal rond deze periode, of verwacht ik weer te veel van de post ?

Bericht 13 van 16
laatste antwoord

verloren post

@cheapgames :ik vraag altijd na een week aan mijn klanten of ze het goed ontvangen hebben,

Is dit eigenlijk wel een goed idee? op die manier lijkt het mij dat je de klanten de pap in de mond geeft om te antwoorden dat ze niets ontvangen hebben ook al is dat wel zo. zoals je zelf al schrijft is het leven al duur genoeg en dan is zo'n gratis game mooi meegenomen.

Als het niet toekomt zullen ze u uit eigen beweging wel contacteren .

Photobucket

Bericht 14 van 16
laatste antwoord

verloren post

ok, ze zullen uiteindelijk wel zelf schrijven dat het niet toegekomen is, ofwel direct negatieve feedback, want dat heb ik ooit eens gehad, zonder boe of ba negatieve omdat het niet was toegekomen
de negatieve probeer ik op die manier te vermijden, door zelf ernaar te vragen, dat is mijn service na verkoop...

Bericht 15 van 16
laatste antwoord

verloren post

hallo ,iederèèn,voor een paar maanden schreef ik,niet altijd op de post schieten,daar ik er zelf 38j gewerkt heb,wat me nu gebeurt,een ingeschreven zending,van eind nov,nog niet in chili aangekomen???heeft van mij track en tracingnummer gehad,ja wat nu?EEN INGESCHREVEN ZENDING MOET DOOR DE STREEPJESCODE!!WAAR IS DEZE?ik ben gecontroleert koper en verkoper met PP,ze kunnen het dus zien,wat nu,?
mijn haren rijzen ten berge.X-(zou er de laatste tijd toch veel verdwijnen?

Bericht 16 van 16
laatste antwoord