Mijn ervaringen met DSV zijn ook niet positief.
Enkele jaren geleden schreef ik me in om een verzameling te ontvangen uit Amerika. Ze mailden me om de drie maanden een pakje. De eerste zendig moest ik 50€ bijbetalen. Voor de tweede zending belden ze me om te vragen of het voor een verzameling was. Toen moest ik maar iets van een 20€ betalen. En voor het derde pakje moest ik niets bijbetalen. Er zit er daar ene serieus met zijn klak naar te zwieren.
Onlangs bestelde ik een aantal skateboarddecks. Ik krijg deze aan een speciale prijs omdat de skatefirma het event sponsort dat ik organiseer (www.back2oldschool.com). Ik krijg van DSV een FRANSTALIGE brief (terwijl ik in Antwerpen woon), ik antwoord onmiddellijk via mail, stuur het betalingsbewijs enz...geenantwoord, geen leesbevestiging.
Wat later krijg ik een mail, dat er een pakje voor me is,ik antwoord dat ik de faktuur reeds heb gemaild. Bij controle van die mail, blijkt dat ze me een foutief zendingnummer/verzender hebben gemaild, dus ik mail terug om die te corrigeren..geen antwoord, geen leesbevestiging.
Een weekje later mail ik om te vragen of mijn zending reeds in behandeling is en wanneer ik ze kan verwachten. Geen antwoord, geen leesbevestiging. Wel krijg ik in de brievenbus een nederlandstalig document.
Gisteren kreeg ik een telefoontje van een arrogante zak, ze willen nog een andere faktuur en als ik me niet haast, sturen ze eind deze week het pakje terug. Alsof het mijn fout is dat het al zo lang (3 weken) bij hen ligt.
Ik ga zowiezo een klachtenbrief sturen naar de ombudsman (van zodra ik mijn pakje hebt, anders weet je maar nooit wat er gebeurt). Moesten er nog mensen willen aansluiten bij deze brief, let me know via snowbro@telenet.be