op 09-04-2009 16:13
op 08-10-2010 16:02
Ook mijn postpakket is blijven kleven aan de handen van een DSV-medewerker.
Het betrof een particuliere verkoop en daarom werd er mij (weken na aankomst in het depot) door DSV een douaneformulier toegezonden met de vraag naar de waarde van de verzending of een factuur.
Heb hen onmiddellijk een invoice gefaxed van de aankoop.
Heb echter nooit een bevestiging van ontvangst gekregen en nu blijkt dat ze het pakket gewoon hebben teruggestuurd.
De verzending zou niet conform zijn met de Belgische wet (werd nochtans verzekerd verzonden via USPS) en ik zou de invoice zelf gemaakt hebben.
Nochtans werden alle mogelijke referenties en contactgegevens van de verzender vermeld in de afrekening + waarde + verzendkosten($75).
Voorheen werd mij nochtans verzekerd (na langdurig wachten en telefonisch contact) dat alles in orde was en nu blijkt plots dat het een niet legale en dus illegale verzending betrof????
Als kers op de taart vonden ze het niet nodig om mij hierover in te lichten.
Volgen wie volgen kan!
Dit heb ik nog nooit meegmaakt (na talloze internationale transacties).
Ik neem aan dat douane hun handen in onschuld wassen en dat ik hier ook niet terecht zal kunnen.
Ombudsdiensten?