annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

jelled2006
Community-lid
Hallo allemaal!

Ik ben sinds 4 jaar actief op ebay, heb altijd gekocht zonder enige problemen!! Altijd netjes betaald en elk artikel tot nu toe thuis toegestuurd gekregen! Wel nog nooit iets verkocht!

Nu heb 2 weken geleden 4 artikels te koop aangeboden. (proberen)

PS: ik heb geen paypal rekening!

1 artikel is ondertussen geannuleerd wegens wederzijds akkoord!

2 andere artikels heeft de koper reeds betaald met paypal maar direct daarna kreeg ik email dat de koper de paypal betaling annuleerde. Hij was eerlijk om te zeggen dat ik er anders te veel op zou verliezen!

3de artikel is ook betaald met paypal, tot mijn grote verbazing kostte het me 2 euro aan verwerking of zo iets, in het totaal verlies ik 2 euro op mijn product! Dit door die verplichte paypal!
Ik heb contact opgenomen met de koper om de verkoop te annuleren, die was niet blij! Ik heb hem gezegd dat ik enkel wil versturen als hij mij een bedrag stuurt voor de kosten van een aangetekende zending!

4de artikel werd betaald met paypal, ook direct daarna kreeg ik mail dat de koper de paypal betaling geannuleerd heeft.

Wat is dat toch met dit paypal gedoe!


Om iets te kopen is ebay wel goed, maar voor een beginnende verkoper is die verplichting echt een pest!
Ik heb hier al geen zin meer om nog iets te verkopen, wat een bende dieven zeg!! Moet ik nu echt tot 50 artikels kopen op deze site om van dit smerig gedoe af te raken?
Zijn er alternatieve wereldwijde verkoopsites waar verkopen makkelijker gaat? Ebay kan ze vanaf nu ferm kxssxn! In het filmpje voor beginnende verkopers staat duidelijk, dat het niet verplicht is! kijk zelf maar!!

Ik ben nu wel mooi geld kwijt door dit gedoe!
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

Na het lezen van klachten over betalingen met Paypal en de fraude die blijkbaar schering en inslag is als je als verkoper Paypal aanvaard heb ik besloten om het zonder aankopen in het VK te doen.

dus omdat verkopers kosten hebben, wil jij als koper geen paypal opendoen? Als koper heb je geen last van kosten of fraude, aangezien enkel de kopers er fraude mee kunnen plegen.
Bericht 21 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

ranyhynm
Community-lid
Als ik een account had aangemaakt had ik hem ook gebruikt bij verkopen (niet dat ik al veel verkocht heb)
Bericht 22 van 23
laatste antwoord

Ebay+Paypal=ELLENDE!!! Hoe ontmoedigend voor beginners!!!

Maar je kan er toch een opendoen om te kopen, je bent niet verplicht om hem ook te gebruiken bij verkopen (tenzij je feedback lager is dan 50)
Bericht 23 van 23
laatste antwoord